• ik heb vandaag al 2 keer in een topic gelezen dat ze sex hebben gehad met tom kaulitz. kom op mensen als je dat toch gelooft he ben je dus niet goed bij je hoofd. kan ik net zo goed zeggen 'ja ik heb 3 kinderen met tom kaulitz'-_-'
    en stel je hebt sex met hem gehad hou het dan voor jezelf want dan doe je het alleen om op te vallen.
    dus voor iedereen 'die sex heeft gehad met tom' DREAM ON!!!!
    en nee ik ben niet jaloers want ik geloof het toch niet.
    degene die volgens zichzelf sex hebben gehad met tom zijn: XnoXNameX en BiteXme

    dat zijn gewoon mensje die aandacht willen(A)
    gewoon een hypepje (denk ik) gaat wel weer over (hoop ik)


    I am an idiot, I move.

    Ja ik vroeg het me ook af. En nu is er NOG een topic bij; maar dit keer over Bill dat ze er al kei lang mee is enzo. Pff man... Wat is dat hier ofzo; ik geloof er echt niks van. En zeker nu zoveel mensen het zeggen. Das gewoon loos xD


    Tanya is de beste.

    ik geloof het wel,vooral die van Bill,want kijk waarscheinlijk heeft hij wel een vriendin en moet hij het geheim houden omdat ze anders fans verliezen.Kan toch?


    btw ik ben BILLxKxBITCH

    Ik vind het wel geniaal.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Geniaal, maar zoo zielig.

    Geniaal, maar zoo zielig.

    hihi idd wat myn bandgenoot segt x3


    We can only learn to love by loving.

    ja, wel.
    die zijn dan echt wel wanhopig, zo van die fckn wannabe-fans :'O
    en de gelovers zijn nog erger.
    sorry ^^

    Die van BitexMe komt van mij en Charissa, i know et was levenloos maar zo geniaal.!xD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Tsjaa, ach je kan er niks aan doen.. Laat die mensen dan gewoon lekker dromen.


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    ik heb vandaag al 2 keer in een topic gelezen dat ze sex hebben gehad met tom kaulitz. kom op mensen als je dat toch gelooft he ben je dus niet goed bij je hoofd. kan ik net zo goed zeggen 'ja ik heb 3 kinderen met tom kaulitz'-_-'
    en stel je hebt sex met hem gehad hou het dan voor jezelf want dan doe je het alleen om op te vallen.
    dus voor iedereen 'die sex heeft gehad met tom' DREAM ON!!!!
    en nee ik ben niet jaloers want ik geloof het toch niet.
    degene die volgens zichzelf sex hebben gehad met tom zijn: XnoXNameX en BiteXme

    Ik vind dat je wel geleik hebt.


    In Italië tot en met 26 juli! :D