• Mijn Klasgenoten reageren egt Lullig.
    Vaak met dat Bill een Wijf is enz.
    Ik draag Ook zwarte nagelak en zie der best Uit als een emo en ik wordt uit gescholden voor gothic Ook omdat ik Van hard rock hou en van dat geschreeuw.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    ze zeggen steeds dat tokio hotel suckss
    ik wordt daar zo boos om

    Iedereen weet dat ik TOMFREAK ben, en mijn klas accepteerd het eigenlijk heel goed :'D, niemand doet lullig ofzo! En dat is maar mooi ook, anders kunnen ze pak slaag verwachten GNAGNA:'D

    nou ze reageerde normaal. maar ze zeggen nu vaak dat Bill een meisje is!! ik negeer het gewoon maar vind het niet zo leuk. het word wel minder want ze hebben het er niet vaak over.
    Toen ik voor het eerst zwarte nagelak droeg noemde ze me meteen Gothic. ik zo: WAT!! maarja. ik reageer er niet op en negeer het gewoon..

    xx

    Iedereen weet dat ik TOMFREAK ben, en mijn klas accepteerd het eigenlijk heel goed :'D, niemand doet lullig ofzo! En dat is maar mooi ook, anders kunnen ze pak slaag verwachten GNAGNA:'D


    Nou dan heb jij geluk.Kijk ik woon in amsterdam en in amsterdam zijn der meer buitenlanders dn Nederlanders en die Vinden emo's rock en TH enz Meteen Gothic.Mrja Ik reageer der Niet Op.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    myn oude klas was getokiohoteleerd x3 selfs so'n hatend wijf kon monsoon met my meesinge weetje hoe stoer x3
    mr nieuwe klas ? geen idee x3
    op onse sgool hangt lekker een bill spandoek x3


    We can only learn to love by loving.

    ja de meeste kinderen uit mijn klas vonden Monsoon helemaal geweldig. toen dat liedje uit was deden ze weer normaal. maar zolang ik niks over Tokio Hotel zeg zeggen hun ook geen stomme dingen:D,,bij ons kan je gewoon met Tokio hotel shirtje lopen ofzo

    (...)

    Nou dan heb jij geluk.Kijk ik woon in amsterdam en in amsterdam zijn der meer buitenlanders dn Nederlanders en die Vinden emo's rock en TH enz Meteen Gothic.Mrja Ik reageer der Niet Op.

    Oow, maar bij ons is ook alles buitenlands hoor, maar ze weten dat ik het echt niet pik als ze er iets van zeggen tegen mij :'D

    myn oude klas was getokiohoteleerd x3 selfs so'n hatend wijf kon monsoon met my meesinge weetje hoe stoer x3
    mr nieuwe klas ? geen idee x3
    op onse sgool hangt lekker een bill spandoek x3


    Oooow dat is ckoel was dat mr Bij mij.


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Op mn oude school..(vmbo) was bijna heel de klas hater :(
    Maar ze gingen je gelukkig niet uitschelden.

    Volgens mij wisten ze niet eens dat ik fan ben XO

    Want ik ben niet zo'n type dat schreeuwt dat ze later met Tom Kaulitz gaat trouwen ofzo..en ik had nooit muziek op..omdat dat me teveel afleid.

    Gelukkig was ik niet de enige fan op school!


    It's heavy but you are not the only one

    ik was eerst als het goed is wel de enigste fan, maar toen ging ik naar de 2de en kwamen er 2 meisjes nieuwe op school(eerste) en die waren ook tokio hotel fan. dus nu ben ik niet meer de enige

    de eerste reactie was: gothic!(ik had toen rode nagels en met zwarte letters er tokio hotel op staan. alle jongens vonde dat wel cool en vroegen de heletijd of ik m'n nagels nog een keer wilde laten zien. sinds dien kreeg ik de bijnaam: tokio hotel..)nu reageren ze er niet meer op.. ze vinden het opeens raar als ik het niet over th heb XD
    alleen ik weet niet hoe dat dit jaar zal gaan..


    Je moet worden wie je bent.

    (...)

    Oooow dat is ckoel was dat mr Bij mij.


    whaa x3 myn sgool was gewoon lijp x3 wij altyd rusie mit leraren enzo. x3 ook met directeur [ik dan O_o x met gym hem uitgesgolden omdak so'n gast nie in myn team wou hjebbe met volleybal x3 en toen riep ik ;; ABBAH NEE x3 en toen werd hij kwaad x3 hihi]

    ow ja dit is BLACKxNAILS

    Bij Duits was er een mega poster boven de deur van het Tokio Hotel concert in Ahoy!:9~
    (H)

    En die werd pas opgehangen..de laatste keer dat ik Duits had..(huil)..ONEERLIJK!


    It's heavy but you are not the only one

    Eyy, nicol, du was ROZE typer:Y) ikke zwart :3.
    Maar over het onderwerp; Mijn klas dot soms best wel lullig, maar ik kan ook over andere dingen praten x'D Maar de jongens sucken zwaar, ze roepen me soms na als emo of gothik of vragen; ben jij gothic? En als ik een Hello Kitty shirt aan doe zegt zo'n jongen; Hello Klitty [You know, je uhh.. ¬¬] Dat suckt gewoon ¬¬


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Alles negatief, te veel. Je weet het allemaal wel.. En dat is niet alleen mijn klas, maar de hele school/junior!
    Wij hebben een junior (1/2) en senior(3/4/5/6) en ik ga naar de 2de dus...


    bla bla bla