• De stelling van vandaag luidt:
    Vrienden zijn belangrijker dan je lief.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Jep


    You are beautiful, you are love.

    Zeker mee eens. Vrienden zijn voor het leven en een lief misschien wel niet.
    het kan altijd slecht lopen met hem of haar.
    Al is een lief ook wel belangrijk, maar toch zou ik eerder voor m'n vrienden kiezen als ik écht moet kiezen.

    consience schreef:
    Volgesmij ben ik de enige die het oneens is. Ik zie zo vaak gebeuren dat mensen hun vrienden laten stikken in ruil voor een vriendje/vriendin.
    Inderdaad, ik ben het ook oneens. Vrienden zijn belangrijk, maar er zijn heel veel vrienden die niet écht zijn. En persoonlijk zou ik het ook niet echt leuk vinden als ik een lief zou hebben, dat hij dan tegen mij zegt: 'Mijn vrienden zijn belangrijker voor mij dan u.'


    Only losers can act the way you do

    Als het maar een flirt is wel, als het je ware liefde is niet.


    Only losers can act the way you do

    Als ik een lief zou hebben, zouden ze even belangrijk zijn voor mij, al zou ik mij toch veel beter voelen bij mijn lief dan bij mijn vrienden.


    Only losers can act the way you do

    Ik ben er mee eens.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Hmm, nee.
    Niet dat ik me vrienden ga laten stikken, ofzo hoor. Maar als eerst komt myn bf, dan myn vriendje als ik hem zou hebben. Dan pas de rest van myn friends.


    ok

    Denk het wel. Eens.
    Maar het ligt er natuurlijk ook van af.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    uhu mee eens (:


    -

    Roulette schreef:
    (...)Inderdaad, ik ben het ook oneens. Vrienden zijn belangrijk, maar er zijn heel veel vrienden die niet écht zijn. En persoonlijk zou ik het ook niet echt leuk vinden als ik een lief zou hebben, dat hij dan tegen mij zegt: 'Mijn vrienden zijn belangrijker voor mij dan u.'

    Klopt, maar mijn vrienden zijn ook belangrijk vind ik. :Y) Maar als ik een vriendje zou hebben [/geen flirt dus] zou ik hun even belangrijk vinden. Misschien mijn vriendje nét iets belangrijker. Maar ik ga zeker mijn vriendinnen niet opgeven voor hem.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2009 - 13:51 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Neutraal. Ligt aan de personen met wie je te maken hebt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Eens, geen verdere commentaar.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Bwa..
    Valt te zien =)


    Stop wishing, Start doing..

    mee eens...

    Oneens.


    You can run but not hide