• De stelling van vandaag luidt:
    Vrienden zijn belangrijker dan je lief.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    mee eens


    Real music is hidden behind the notes

    Sensible schreef:
    Zo hard mee eens.


    Just a simple "I love you" (:

    Echt wel!

    Maaroké, als het van die kût vrienden zijn tja.
    Over t algemeen wel!


    YMCMB.

    Heilig mee eens.
    Je vriendje duurt misschien een maand, je vriendin heb je voor je leven.(als ze goed zijn, hè?:Y))


    dress me, i'm your mannequin.

    Seabiscuit schreef:
    (...)
    Klopt, maar mijn vrienden zijn ook belangrijk vind ik. :Y) Maar als ik een vriendje zou hebben [/geen flirt dus] zou ik hun even belangrijk vinden. Misschien mijn vriendje nét iets belangrijker. Maar ik ga zeker mijn vriendinnen niet opgeven voor hem.
    Dat bedoel ik dus (krul)


    Only losers can act the way you do

    Wel eens. Ookal heb ik nog nooit een lief gehad.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat wel, maar ik heb toch liever beiden.

    Beetje mee eens. Hangt er vanaf hoelang je met je lief hebt. Als je minder dan 2 jaar hebt, zijn vrienden wel belangrijker vind ik, maar als je al 5 jaar iets met je lief hebt en hij ligt in het ziekenhuis en je vrienden houden een filmavond, dan ga ik toch echt naar mijn lief toe...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jep.

    oneens.

    Ik vind beide even belangrijk. maar mijn lief is zegmaar ook de beste vriend van een van mijn beste vriendinnen^^


    Stop holding me under and let me breathe.

    Sorry hoor maar ik heb hier dus niet echt een antwoord gehoord waar ik het mee eens ben. Als je vrienden zeggen dat je hen verwaarloost doordat je met je lief bezig bent en dat je hun vriendschap verspeelt zijn het geen echte vrienden want die zeggen zoiets niet. Hetzelfde voor je lief. Als die je dwingt om te kiezen zal de liefde niet lang duren. Dus als één van beide je wilt laten kiezen is de andere belangrijker! zo denk ik er dus over.


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Eens.
    Maar soms heb je meer aan je lief dan aan je vrienden en heb je die ook meer nodig.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Mijn vrienden zijn belangrijk voor me, maar mijn lief is net zo belangrijk. We zijn al bijna een jaar samen en ik zou echt niet zonder hem kunnen, net zoals dat ik niet zonder mijn vrienden zou kunnen. Dus nee, ik vind niet dat je vrienden belangrijker zijn, maar ik vind ook niet dat je lief belangrijker is.


    Life is hard and then we die

    Het is allebei heel belangrijk.. Maar een Boy of een Girl moet je vriendschap met anderen niet kunnen verbreken


    Follow Your Dreams!

    dat is voor iedereen anders. maar ik denk over het algemeen even belangrijk. Je vriend staat over het algemeen toch nét even iets dichter bij jou als je beste vriendin, nu is dat misschien nog niet zo op deze leeftij maar later wel. Maar als je bijv. gedumpt wordt ofzo is het toch heel prettig dat je vrienden hebt die je opvangen.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT