• AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH !!
    Ik ben gisteren naar JB hun concert gegaan ;oo
    En het was gewoonweg WAAAAAAUUUW!
    Mijn vriendin heeft geweend! =D
    Even de funniest moments :

    - Joe was aan het vertellen over de specialiteiten van Belgium ^^ Hij zei dat hij nu een wafel wou XD En over onze chocolade. Daarna was Joe Gotta Find You - Camp Rock aan het zingen, toen hij in de plaats van 'I need to find you' I need A WAFEL zong ^^ wahaha. En dan gooide er ook nog fans wafels op het podium!

    - Nick zat te spelen op zijn piano. Terwijl alle meisjes aan het roepen waren XD Me too ^^ En hij stopte met spelen, maar wij bleven klappen, en roepen, en springen ;P En zo heeft iedereen daar +- 3 min. geroepen naar Nick [L] & hij was meega schattig! Hij zat gewoon te wachten tot dat we zwegen, naar beneden te kijken, en te glimlachen! OOOOh, zo hèèt (yeah)

    - Er werd een masker van Nick zijn gezicht op het podium gegooid ;O & Joe zette het op (efcourse) En hij kwam al zingend naast Nick staan ^^ Wahaha, ze waren net een tweeling!

    XOXO Reactiee"s


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    XLightAngelX schreef:
    Omg xD
    Ik was vrijdag in Ahoy gegeaan en hier zijn de leukste momenten bij ons concert:
    -Een jongen voor mij gooide een lichtgevende stok naar Joe maar hij gooide perongeluk tegen zijn hoofd aan xD (wat wel zielig was)
    - Joe had konijnenoren op ^^
    - Joe: 'I just might find my wife here. There are so many beautiful people here'
    En toen zei Kevin zoiets van: 'You still need a date fot the wedding" xD
    - en ze zeiden dat wij het luidrustigste publiek was die ze tot nu toe hebben gehad xD

    Had Joe konijnenoren op? :| WAAROM heb ik dat gemist? :')

    In Rotterdam zei Joe ook al iets over 'onze' wafels :'] [/belgische wafels zijn veel lekkerder xd] hij heeft iets met wafels ofzo :']


    all I want for christmas is a girlfriend

    Het was zaaalig.
    En Joe keek in mijn ogen en ik lachte en hij kreeg toen ook een glimlach (;
    En dat van dat masker kan ik me niet herinneren, en ik stond helemaal vanvoor, ik was bijna plat maar het was wel geweldig (:


    The soul needs autumn.

    vet. x3

    Ghehe. vrijdag waren ze ook zo maf x'D was echt grappig. ze blijven in NL en België een beetje in hun melige bui hangen x'D


    bla bla bla

    XLightAngelX schreef:
    Omg xD
    Ik was vrijdag in Ahoy gegeaan en hier zijn de leukste momenten bij ons concert:
    -Een jongen voor mij gooide een lichtgevende stok naar Joe maar hij gooide perongeluk tegen zijn hoofd aan xD (wat wel zielig was)
    - Joe had konijnenoren op ^^
    - Joe: 'I just might find my wife here. There are so many beautiful people here'
    En toen zei Kevin zoiets van: 'You still need a date fot the wedding" xD
    - en ze zeiden dat wij het luidrustigste publiek was die ze tot nu toe hebben gehad xD


    ja klopt iedereen fucking hard gillen x'D
    hij had ook gezegt dat hij in NL wel elke weer wilde spelen ofsoiets.


    bla bla bla

    Chill schreef:
    Klink nice.
    Misschien gaat Tokio Hotel dit keer ook zo'n leuke dingen doen?
    Maar dat is voorlopig nog afwachten dus. :]


    verwacht dat maar niet denk ik. TH is wat serieuzer dan Jb


    bla bla bla

    RwaydaROCK schreef:
    (...)

    verwacht dat maar niet denk ik. TH is wat serieuzer dan Jb

    Inderdaad,
    Th is ook minder intiem met zijn fans van Jb hoor :')


    Some people make the world special just by being in it

    JustLikeYou schreef:
    En da concert lijkt leuker hoor..
    Ik zie TH da nog ni doen zo ze :X


    None but ourselves can free our minds.

    het meisje die de meet and greet had gewonnen is een goede vriendin van mij (maak ik je al jaloers?) like zij is écht een geluksvogel o.o
    en ze gaat het mij morgen met alle details vertellen ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Dalliance schreef:
    Zo great xD

    Ik ben wel geen fan maar die gasten zijn echt droog (A)

    Dalliance schreef:
    Zo great xD

    Ik ben wel geen fan maar die gasten zijn echt droog (A)

    JustLikeYou schreef:
    En da concert lijkt leuker hoor..
    Ik zie TH da nog ni doen zo ze :X


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Iemand heeft water op Kevin's gitaar zitten gooien + een flesje naar hem gegooid. Als ik had gezien wie dat had gedaan had ik die zo hard geslagen. Serieus.

    -Kevin. Is. Heilig.-


    We'll never be as young as we are tonight

    Alysse schreef:
    (...)
    Inderdaad,
    Th is ook minder intiem met zijn fans van Jb hoor :')

    Ik hou van het feit dat jij einelijk ook zo denkt. Na parijs heb ik het jou gezeeeheeegt. =D


    We'll never be as young as we are tonight