• Haaii kindjaazz ^-^
    Jhaa ikvroeg me iets af. Hebben julie al voor iets prijzen gekregen? Medailles ofsoo?
    Zelf ben ik 2e geworden bij een schijfwedtstrijd. Jhaa ik vond dat verhaal echt een kutzooi maar ben toch lekker 2e geworden =D

    xoxo'

    2e met een wedstrijd van streetdance ;) :)


    Choke on the words that were your last goodbye.

    Och.
    Zóveel :]
    Stuk of 20 fzo?
    Vroeger gesport 'Ateletiek'
    Grrt. ik haat die sport :]
    Verder, heb ik verder niks echt gewonnen :]
    GEFELICTEERD MET JE PRIJS.

    Ik ben eens 2e geworden met een schrijfwedstrijd : )


    Listen to what we're not saying..

    Uhm, 2 bij zwemmen. (ik zwem niet, maar dat was gwn eens een wedstrijd georganiseerd door scholen.)

    En met mijn hobby (moderne dans) zijn er geen medailles te verdienen.

    maar eh, wil je eens wat uitleg geven over die schrijfwedstrijd? Ik zou ook graag eens aan zoiets meedoen, maar weet niet goed hoe dat gaat =]

    xD 2x kampioenschap streetdance , 5medailes paardrijden , nog eens gewoone streetdance wedstrijden ( stuk of 3) en dan , ragga dans 5medailes ( doe al 7jaar dans xD )

    Een doos vol met medailles van wedstrijdzwemmen en van Jumping, paardrijden.

    Ik heb ooit 7 of 8 bekers met voetbal
    waarvan 6 of 8 met het team bij een toernooi of zo
    en 1 met penalty bokaal

    en misschien ook met basketbal ook wat


    My fairytail stinks, does yours?

    Toen mijn juf de poster van Nijntje verlootte, won ik. Toen was ik 5.
    Verder nooit iets.


    we were young but we were blind.

    Euh, niks, want ik kán niks (x
    Of nee, bij maaltafels vroeger hadden wij op het bord zo allemaal kolommetjes en dan vroeg die een maaltafel aan u en als je het juist had mocht u magneetje ééntje vooruit en als je op het einde was kreeg je een cadeau'tje, dan mocht je zo iets kiezen uit een doos, ik heb zo één keer iets gewonnen, denk ik (x, en er waren maar 6 kolommen en wij deden dat zo elke week maarja (x, maaltafels zijn nooit mijn sterkste kant geweest xD
    Maarja boeien ;D

    Met Hockey, 3 jaar op rij, kampioen ;D
    Ben benieuwd of we morgen weer winnen, dan zijn we weer kampioen. Ik ben er niet. |:


    -