• Deze vraag kreeg ik vandaag voorgeschoteld door mijn vriendin .. O__o

    Stel je voor,
    je bent in de woestijn. De enige die je bij je hebt is iemand die je heeeeel dierbaar is (wel een jongen!)
    Op een gegeven moment wordt hij gebeten in zijn penis, door een slang.
    Je moet het gif zien eruit te halen, maar dat kan alleen als je aan zijn *** gaat zuigen, want dan komt het gif eruit.
    Als je dit niet doet, gaat hij dood.
    En ohja, je kan ook niet vragen of iemand anders het wil doen want je bent alleen met hem in the middle of nowhere. :Y)

    Wat doe je? :'D


    ok

    MADENA! tss, vies mens _O_ kidding
    Ik zou gewoon zijn penis eraf hakken of zo? No way dat ik aan iemands penis zuig -op mijn leeftijd alleen al oô

    Killjoy schreef:
    MADENA! tss, vies mens _O_ kidding
    Ik zou gewoon zijn penis eraf hakken of zo? No way dat ik aan iemands penis zuig -op mijn leeftijd alleen al oô

    Hahaha niet ik! Mijn vriendin.:S
    En haha dat koos ik ook!:X


    ok

    omg

    nou ja ik doe het maar gewoon wil niet dat ie doodgaat als ik het had kunnen voorkomen.


    It's heavy but you are not the only one

    Hahahaha.

    Noh =3 Ik pak die slang op, en laat die slang het er zelf maar weer uit zuigen ofzo xd


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    z'n penis erafhakken XD ja dat kan ook nog maar dat is wel erg wreed


    It's heavy but you are not the only one

    ik zou naar de 100 bellen (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Romance schreef:
    ik zou naar de 100 bellen (:

    geen bereik. qq


    ok

    Je maakt het wel moeilijk hoor, en er komen ook geen arabieren voorbij op kamelen?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Romance schreef:
    Je maakt het wel moeilijk hoor, en er komen ook geen arabieren voorbij op kamelen?

    Hahaha nee helemaal niemand!


    ok

    ik zou het niet weten. ik denk dat je je dat pas bedenkt als je in die situatie terecht komt.
    maar eerlijk gezegt denk ik niet dat ik daar ooit in terecht kom :8


    bla bla bla

    If there's no other option, I would have done it.
    En dan ga ik erbij zeggen: Zeg dit ooit door aan iemand dan beloof ik je dat je zou wensen dat ik je hier liet creperen van de pijn
    ^^

    [ bericht aangepast op 15 nov 2009 - 16:21 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, anders gaat ie dood.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2009 - 16:22 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    wtf word die daar gebeten! da zou extreem raar zijn als dit alles zou gebeuren...
    ma ik zou da wel doen want heb geen zin om mijn goede vriend dus te verliezen... ma als het een gewone vriend is waar je niet echt close mee bent dan mag hij het zelf doen :p en anders sterft die ma...

    Dan is er geen keuze hé, zuigen maar!


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.