• ik heb een vriend, en ja ik hou heel veel van hem en wil hem niet kwijt.
    mijn beste vriend heeft ook een vriendin maar die relatie is niet echt zo van woow die hebben het fijn samenn. maar nu komt het. mijn beste vriend heeft vandaag gezegd dat die iets voor me begint te vvoelen. en ik weet dat die dit meent. maar weet nu niet wat te doen. want ik vindd hem ook kei lief enzs mmaar ben zowieso niet verliefd. xxx loveyouguys


    So Wrong, It's Right <3

    Wees eerlijk tegen hem. Zeg dat je hem heel aardig vind en hem echt als beste vriend wil houden.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    eerlijk zijn,
    en weetje x3
    dat heb ik ook gemerkt,
    als je een beste vriend hebt,
    en je neemt er mee,
    kan je vriendschap kapot gaan;)

    xoxox<33

    Wees eerlijk over dat je niets voor hem voelt, maar zeg er wel bij dat er niets veranderd, dat je nog steeds zijn beste vriendin wil zijn, x

    Gewoon eerlijk zijn.
    En ikheb zo'n voorgevoel dat je met je beste vriend neemt, alles anders kan gaan lopen achteraf. -zal ik zelf wel ervaren nu.-


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ze het eerlijk tegen hem. Maar ze erbij dat je jullie vriendschap niet wilt verspesten. Dat je heel veel van hem houdt, maar niet verliefd op hem bent.

    Succes


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    -herkenbaar- Wees gewoon eerlijk tegen hem, dat is het beste wat je kan doen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    -heeft ervaring-
    Ik zou het tegen hem zeggen, omdat je niet verliefsd op hem bent, maar dat je wel wil vrienden blijven. En als je dat hebt gezegd, kijken hoe het verder gaat. Als hij daarmee niet kan leven, is het misschien beter als jullie niet met elkaar praten etc.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?