• [ bericht aangepast op 18 sep 2017 - 23:38 ]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Leuk dat je naar de JonasBrothers bent geweest, maar het is minder leuk dat er mensen zijn die ziek zijn en toch naar het concert toe gaan. Ze houden alleen rekening met zichzelf en hebben het dus niet door dat ze andere mensen kunnen aansteken.


    Beterschap (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik hoop dat niemand van de Jonas Brothers het had,Zelf heb ik super veel keelpijn en buikpijn maar ik weet niet waarom

    maar alle veel beterschap!

    [ bericht aangepast op 17 nov 2009 - 7:18 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    ItsYouAndMe schreef:
    Ik hoop dat niemand van de Jonas Brothers het had,Zelf heb ik super veel keelpijn en buikpijn maar ik weet niet waarom

    maar alle veel beterschap!

    Dankje, jij ook x]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Zo heb ik het ook opgelopen, bij het concert van CB 220909.


    -

    Gosh, waarom gaven ze mij geen mexicaanse griep? :|


    Some people make the world special just by being in it

    Ik was vrijdag ook naar het concert van de Jonas brothers gegaan en sinds zondag heb ik ook de mexicaanse griep >.<
    En ik zei nog van tevoren: "Wedden dat ik na het concert de mexicaanse griep krijg"

    En mijn voorspelling is uitgekomen:Y)

    Btw, veel beterschap <33

    [ bericht aangepast op 17 nov 2009 - 9:20 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Lekker dan, dat er mensen die dat virus hebben tog naar een concert gaan O_O
    Beterschap iig =)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Alysse schreef:
    Gosh, waarom gaven ze mij geen mexicaanse griep? :|

    Crumble schreef:
    Lekker dan, dat er mensen die dat virus hebben tog naar een concert gaan O_O
    Beterschap iig =)

    Dankje :']
    Maar het is ook wel zo dat je ook zo'n virus bij je kan dragen, zonder dat je het doorhebt, en de Mexicaanse griep is ook alleen de eerste drie dagen besmettelijk :'] dus het zou ook zo maar kunnen dat die mensen het niet wisten, of dat ze dachten dat het wel mee zou vallen :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Beterschap ;]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Nou, als zou iedereen het hebben en zou ik daarna dood gaan, dan zal ik alsnog naar de JB's gaan :9~
    - drama queen -

    Broadway schreef:
    Nou, als zou iedereen het hebben en zou ik daarna dood gaan, dan zal ik alsnog naar de JB's gaan :9~
    - drama queen -

    Het was het ook zeker wel waard (':
    Alleen voel ik me nu heel erg beroerd x] [/eigenlijk juist beter, dan hoef ik niet naar school ;d en school is poep]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Broadway schreef:
    Nou, als zou iedereen het hebben en zou ik daarna dood gaan, dan zal ik alsnog naar de JB's gaan :9~
    - drama queen -


    Jaah ik ook, het klinkt lullig maar ik zou ook gwn gaan want ze komen nou niet egt elke maand naar Nederland toe xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    XLightAngelX schreef:
    (...)

    Jaah ik ook, het klinkt lullig maar ik zou ook gwn gaan want ze komen nou niet egt elke maand naar Nederland toe xD

    uhuuuuuuuu en alsnog.
    IK ZOU GAAAAAAN :9~

    Beterschap.

    Met kamp is in 4 Havo de mexiacaanse griep uitgebroken, en op school zelf de gewonen. Nu is 1/6de deel van iedereen ziek. Als dat 1/5de word krijg ik een week vakantie.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.