• Ik heb nog tien meisjes nodig voor mijn allernieuwste story. Hij gaat over meiden die strijden om de hoofdrol in een nieuwe film met Corbin Bleu. De meisjes moeten hun talenten laten zien, en elke week vallen er twee of 1 meid(en) af. De overblijfster wint de hoofdrol, en wordt gelanceerd als de nieuwste it-girl van Hollywood.
    De meiden moeten wel kunnen zingen, dansen, acteren, etc...
    Dus wie zin heeft om een rol te vertolken, vul dit even in.
    Naam?:
    Leeftijd?:
    Woonplaats?:
    Goede talenten?:
    Mindere goed talenten?:
    Karakter?:
    Voorstellingstekstje?+ uitleg waarom je de hoofdrol in de film wilt?:
    Uiterlijk?:
    Foto?:

    Rollen nog over:
    1. Katy Lowe Stewart
    2.Lizzy McJames
    3.Fleur
    4. Deborah
    5.Mandy Kenza Jones
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2009 - 17:16 ]

    Naam?: Katy Lowe Stewart.
    Leeftijd?: 17
    Woonplaats?: New York.
    Goede talenten?: Zingen, dansen ,acteren, model staan, piano en gitaar spelen, schrijven en mode.
    Mindere goed talenten?: Vele andere sporten.
    Karakter?: Aardig, lief, behulpzaam, begripvol, betrouwbaar, creatief, spontaan, vrolijk, niet om haar teentjes getrapt en leergierig.
    Voorstellingstekstje?+ uitleg waarom je de hoofdrol in de film wilt?: Hello people,
    my name is Katy Lowe Stewart and i'm 17 years old. My passions are; dancing, singing, acting, modelling, playing piano and guitar. I'm a very social person and i have always a lot to do. I deserve this rol because I think I can do it. Oh wait did I say think I mean; know. Maybe it sounds hard but i know i can handle it. And no i'm not Miss Arrogance. I love al my friends and my family. So guys this is me.
    Uiterlijk?: Lang lichtbruin haar met soms een beetje slag. Bruine ogen en een licht geruinde huid, klein en slank gebouwd.
    Foto?: Katy Lowe Stewart.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Naam?: Katy Lowe Stewart.
    Leeftijd?: 17
    Woonplaats?: New York.
    Goede talenten?: Zingen, dansen ,acteren, model staan, piano en gitaar spelen, schrijven en mode.
    Mindere goed talenten?: Vele andere sporten.
    Karakter?: Aardig, lief, behulpzaam, begripvol, betrouwbaar, creatief, spontaan, vrolijk, niet om haar teentjes getrapt en leergierig.
    Voorstellingstekstje?+ uitleg waarom je de hoofdrol in de film wilt?: Hello people,
    my name is Katy Lowe Stewart and i'm 17 years old. My passions are; dancing, singing, acting, modelling, playing piano and guitar. I'm a very social person and i have always a lot to do. I deserve this rol because I think I can do it. Oh wait did I say think I mean; know. Maybe it sounds hard but i know i can handle it. And no i'm not Miss Arrogance. I love al my friends and my family. So guys this is me.
    Uiterlijk?: Lang lichtbruin haar met soms een beetje slag. Bruine ogen en een licht geruinde huid, klein en slank gebouwd.
    Foto?: Katy Lowe Stewart.


    Je mag meedoen :] lief van mij he xD

    Naam?: Lizzy McJames
    Leeftijd?: 18
    Woonplaats?: Texas
    Goede talenten?: Zingen. piano spelen. (acteren en dansen gaan nog niet zo soepel)
    Mindere goed talenten?: kus scene's, gitaar spele
    Karakter?: onduigend, nieuwschierig, koppig, grappig, vind het fijn om bij mensen in de buurt te zijn, lief, kan heel erg pesten, héél soms bitchy.
    Voorstellingstekstje?+ uitleg waarom je de hoofdrol in de film wilt?: hey ik ben dus Lisa. ik zing en speel all piano sinds ik klein was, en acteren is er daarna bij gekomen.en daarna dansen. ik heb twee oudere broers en dankzij hun heb ik geleerd om te zijn zoals ik ben en niemand anders, en dat zal ook altijd zo blijven dus ik denk niet dat dat zou veranderen door beroemdheid en dat soort dingen. ik wil wat ik wil en vraag daar ook om. als ik het niet krijg probeer ik een overeenkomst te zoekn. dus ik denk dat in een film spele me wel gaat lukken, dus ik vind dat ik de kans moet krijgen om een films te spelen waar ik twee nee drie dingen kan doen waarvan ik houd 'acteren. dansen. en zingen'
    maar goed zo word het te lang

    doeidoei
    Lisa

    Uiterlijk?: donker bruin/zwart haar. donkeren ogen. small figuur. iets van 1.68
    Foto?: Lisa McJames

    [ bericht aangepast op 17 nov 2009 - 17:01 ]


    To The Stars Through Adversity

    Naam?: Fleur
    Leeftijd?: 18
    Woonplaats?: Las vegas
    Goede talenten?: Kan goed acteren en goed zingen
    Mindere goed talenten?: ??? Geen ???
    Karakter?: Snel jaloers en wil overal de beste in zijn
    Voorstellingstekstje?+ uitleg waarom je de hoofdrol in de film wilt?: Hoooi ik ben Fleur en ik zou graag een rol in deze film willen. Omdat ik goed kan acteren in in de loop der jaren heb ik veel ervaring op gedaan. Ik kan ook goed inprovieseren en ik wil er alees voor geven
    Uiterlijk?: Knap, lief, leuk
    Foto?: Zoek zelf maar!:P Kan ik nooit :S

    Naam?: Deborah
    Leeftijd?: 18
    Woonplaats?: L.A
    Goede talenten?: Dansen, Acteren, Keyboard spele, Snelle leerling.
    Mindere goed talenten?: Zingen
    Karakter?: Koppig, Flapuit, Bij jongens in de buurt heel verlegen, Bitchie, Doorzetter.
    Voorstellingstekstje?+ uitleg waarom je de hoofdrol in de film wilt?: Hey, ik ben Deborah en ben 18 jaartjes. Ik hou heel veel van shoppen en chillen met vrienden. Maar buiten dat moet ik ook werken voor me centjes. Ik wil heel graag de rol omdat ik heel erg van acteren hou en dit mijn kans is.
    Uiterlijk?: Lichtbruin haar in laagjes, Slagen/Krullen en soms stijl ik het. Blauw/Grijze ogen en normaal postuur.
    Foto?: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=141852


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Naam: Mandy Kenza Jones.
    Leeftijd: 19.
    Woonplaats: Miami.
    Goede talenten: Zingen, dansen, model staan, (kite)surfen en snowboarden.
    Mindere goed talenten: Acteren, zwemmen.
    Karakter: Zeer egoïstisch, gedraagt zich als een koningin, is brutaal tegen iedereen.
    Voorstellingstekstje + uitleg waarom je de hoofdrol in de film wilt: Mandy Kenza Jones, 19 jaar oud, ik ben de beste in (kite)surfen en word steeds beroemder in de modellenwereld. Waarom ik de hoofdrol wil? Wat denk je, zo word ik ontdekt!
    Uiterlijk: Licht getint, bruine ogen, donkerblond lang haar. Een mooi postuur dat elk meisje wel wilt; lang, slank en volle rondingen.
    Foto: Mandy Kenza Jones.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2009 - 16:49 ]


    a figment of your imagination

    Kickson schreef:
    (...)

    Je mag meedoen :] lief van mij he xD

    Héél lief.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Rhapsody schreef:
    Naam?: Lizzy McJames
    Leeftijd?: 18
    Woonplaats?: Texas
    Goede talenten?: Zingen. piano spelen. (acteren en dansen gaan nog niet zo soepel)
    Mindere goed talenten?: kus scene's, gitaar spele
    Karakter?: onduigend, nieuwschierig, koppig, grappig, vind het fijn om bij mensen in de buurt te zijn, lief, kan heel erg pesten, héél soms bitchy.
    Voorstellingstekstje?+ uitleg waarom je de hoofdrol in de film wilt?: hey ik ben dus Lisa. ik zing en speel all piano sinds ik klein was, en acteren is er daarna bij gekomen.en daarna dansen. ik heb twee oudere broers en dankzij hun heb ik geleerd om te zijn zoals ik ben en niemand anders, en dat zal ook altijd zo blijven dus ik denk niet dat dat zou veranderen door beroemdheid en dat soort dingen. ik wil wat ik wil en vraag daar ook om. als ik het niet krijg probeer ik een overeenkomst te zoekn. dus ik denk dat in een film spele me wel gaat lukken, dus ik vind dat ik de kans moet krijgen om een films te spelen waar ik twee nee drie dingen kan doen waarvan ik houd 'acteren. dansen. en zingen'
    maar goed zo word het te lang

    doeidoei
    Lisa

    Uiterlijk?: donker bruin/zwart haar. donkeren ogen. small figuur. iets van 1.68
    Foto?: Lisa McJames


    Foto werkt niet :S
    Kan je een andere link geven aub, dan kan ik je op de lijst zetten :]
    -Je moet al geen meer geven, ik heb al een foto gevonden van het meisje dat Lisa moet spelen :]-

    [ bericht aangepast op 17 nov 2009 - 17:15 ]

    Omg zoo leuk idee :'D
    ik wil ik wil

    Naam: Suzy Avalon
    Leeftijd: 18
    Woonplaats?: Los Angeles
    Goede talenten: Acteren,Zingen en Koken (vooral koekjes xD)
    Mindere goed talenten: Dansen,Make-Up opdoen xD,Zwemmen
    Karakter: Vrolijk,Verlegen,Lief,Begripvol,Kinderachtig
    Voorstellingstekstje?+ uitleg waarom je de hoofdrol in de film wilt?:
    Hoi,ik ben Suzy,leuk je te ontmoeten.
    Tja ik hou gewoon super echt super veel van Acteren,al vanaf dat ik in groep 3 de hoofdrol kreeg in het 'Kerstuk',ik vond het helemaal geweldig! =D
    Toen mocht ik op Toneel-Les,nouja later wer dhet Musical,zingen vind ik ook super leuk xD
    Maarja ik woon nog bij mijn ouders ergens in een Flatje,het is klein maar heel gezzelig.
    Ik heb ook 1 broer(23jaar),hij heeft me altijd geholpen met alles, I Love him en onze hond: Bobby xD ,de luie buldogg :P
    Ik hou veel van Koekjes,mijn moede heeft me een soort 'Familie Recept' geleerd,als je er 1 wilt,vrag het maar ;)

    Ik wil graag in de Film spelen omdat,ik gewoon super veel van Acteren hou en het lijtk em geweldig om is in een film te spelen =D
    Maarja als ik niet win betekend dat,dat ik er nog niet klaar voor ben dus dan ga ik nog gewoon verderr met m'n gewone-Lessen en mischien....heel mischien word ik wel beroemd :$
    Nouja, Moge de beste winnen :$
    Bye Bye ~ (doeg)

    Uiterlijk: Licht bruin haar (tot iets over har schouders),Lichte huidskleur,ongeveer 1,57 (dus niet erg groot xD)
    Foto:http://2.bp.blogspot.com/_bdYmbYh3xQU/Sa2wWMDWsDI/AAAAAAAABo4/tJdHEkO2zrQ/s400/jacket_girl.jpg

    (doeg)(flower)

    [ bericht aangepast op 17 nov 2009 - 17:38 ]


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    Naam:Lizzy McJames
    Leeftijd: 17
    Woonplaats: New York
    Goede talenten: Piano Spelen en Zingen
    Mindere goed talenten: Iets met sport :S
    Karakter: Lief, Slim, neuwsgierig, ongeduldig.
    Voorstellingstekstje?+ uitleg waarom je de hoofdrol in de film wilt?:
    Heii ik ben Lizzy McJames ik ben 17 jaar en woon in New-York. Ik wil de hoofdrol omdat zingen dansen en acteren mijn pasie zijn! Het is voor mij magisch en speciaal iets dat andere waarschijnlijk niet zullen snappen.
    Uiterlijk?: Bruin haar bruine ogen
    Foto?:
    http://www.sugarslam.com/wp-content/uploads/2008/12/victoria-justice-2.jpg

    foto die jij hebt gebruikt!


    stuur pleas een pb bericht als ik het ben

    ik wil meedoen, ik vul het zo in. x'3


    Smiling but close to tears.

    Naam?: Samira Skyshift.
    Leeftijd?: 17.
    Woonplaats?: Atlanta.
    Goede talenten?: Gitaar spelen, drummen, zingen, tekenen, acteren, piano spelen, skateboarden, en Surfen.
    Mindere goed talenten?: Dansen, en koken.
    Karakter?: aardig, droge humor, vrolijk, tikkeltje arrogant, ongedudldig, snel afgeleid, soms eigenwijs, melig, spontaan, behulpzaam, grappig, houdt van muziek, films, en jongens.
    Voorstellingstekstje?+ uitleg waarom je de hoofdrol in de film wilt?: yooo, ik ben Samira Skyshift, ik ben 17jaar en doe aan skateboarden, en surfen. Ik ben vaak melig, maar dat komt door me vrienden. Ze zijn geweldig. Waarom ik de hoofdrol wil? Logisch, corbin blue, hij is zoo lekker. En, ik wil natuurlijk de hoofdrol omdat ik de beste ben in acteren, maar dat merkt iedereen nog wel.

    Later prateeers, xx
    Uiterlijk?: Donkerbruin/zwart haar, bruine ogen, beetje vierkante kaak, mooie lippen, en slanke hals.
    Foto?: Samira Skyshiftt.

    [ bericht aangepast op 31 dec 2009 - 18:05 ]


    Smiling but close to tears.

    Naam?: Joanna delanno
    Leeftijd?:18
    Woonplaats?:California
    Goede talenten?:ze heeft een prachtige stem en kan acteren alsde beste, ze heeft ook nog goeie teken& dans kunsten (:
    Mindere goed talenten?:koken
    Karakter?:lief , betrouwbaar, kan hard zijn als het moet, weet wat ze wilt en doet er altijd alles voor om haar zin te krijgen, ze heeft haar charmes die jongens wel leuk vinden, maar is ook wel koppig
    Voorstellingstekstje?+ uitleg waarom je de hoofdrol in de film wilt?:
    ik ben joanna , 18 jaar en kom uit california ,ik ben zeer sociaal en maak snel nieuwe kenissen, ik kan sluw uit de hoek komen,ik ben niet bazig maar ik laat mij zéker niet de les spellen. ik acteer al sinds mijn 6de en zit nog steeds op een colege voor academische kunsten , ook zingen doe ik graag en kan ik goed mijn droom is ook om ooit een echte zangeres te worden, waarom ik in de film wil? ik hou van acteren en zingen en wil heel graag ontdekt worden
    Uiterlijk?: zie foto-
    Foto?:Joanna delanno

    [ bericht aangepast op 1 jan 2010 - 22:34 ]


    you can handle it all ,if you believe in your self*

    Naam?: Gini Phonner
    Leeftijd?: 18
    Woonplaats?: Georgia
    Goede talenten?: Gini danst en zingt enorm goed. Ze danst en zingt alle stijlen, maar HipHop en R&B springen er bij het dansen toch uit. Acteren doet ze het allerliefste en dus ook nog beter dan de rest. ook tekenen gaat haar goed af.
    Mindere goed talenten?: Gini is een ramp als het draait om sporten zoals voetbal, baseball en tennis.
    Karakter?: Gini is een lief meisje met een pittig kantje en wanneer ze kwaad is, heeft ze tijd nodig om terug te bedaren. sociaal.
    Voorstellingstekstje?+ uitleg waarom je de hoofdrol in de film wilt?:
    Ik ben Gini, 17 en ik woon in Georgia. Voornamelijk ben ik een erg lief en sociaal meisje maar daar zie je helemaal niets meer van als ik écht kwaad ben. Door aan bepaalde erge of enge dingen te denken kan ik tranen laten komen die niet altijd echt zijn. Ik heb een broer van 15, genaamd Dustin Phonner. Acteren begon ik op mijn 7 en zingen en dansen iets later, toen ik 9 jaar werd. Ik volg elke zondag acteerlessen en woensdagnamiddag ga ik dansen. Zingen doe ik mede tijdens het acteren. Ik wil de rol omdat ik al van kleins af aan droom van ontdekt te worden en mijn passie voor zingen, dansen en acteren met de rest van de wereld te delen.
    Uiterlijk?: Foto.
    Foto?: Gini Phonner

    [ bericht aangepast op 2 jan 2010 - 20:34 ]