• Dag lieve omie, rust zacht.



    ... Vandaag heb ik met familie en kennissen afscheid genomen van mijn aller liefste grootmoeder. Het was moeilijk, ik heb veel gehuild, maar het was ook mooi. De Heilige mis was mooi gedaan door een pastoor die ook persoonlijk bevriend was met haar en zo ook mijn moeder en oom al vanuit hun luiers kent, waardoor het geheel toch een stuk warmer was dan de gemiddelde traditionele begrafenis. Verder wil ik er niet te ver op in gaan, behalve dat ze intens gemist zal worden en ik haar nooit zal vergeten.

    Rust zacht lieve Omie, moge je nu in vrede in God's rijk blijven, tot de laatste dag. Ik hou van je.


    Til hug og blod.

    Gecondoleerd <3


    Some people are art and do art at the same time

    Awh, ik weet nog toen mijn oma stierf.
    Sterkte!!!(K)


    Queer zijn is gewoon alles

    Gecondoleerd en heel veel sterkte <3


    26 - 02 - '16

    Gecondoleerd en sterkte :) ze is op een betere plek.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ailurophilia schreef:
    Gecondoleerd en heel veel sterkte <3


    To love is to destroy.

    Gecondoleerd en veel sterkte met het verwerken!

    Gecondoleerd en sterkte, Nancy. Degenen die van je houden, zullen je nooit verlaten; en jouw oma zal je niet verlaten en jij net zomin haar. Ik hoop dat je het een beetje een plek kan geven; het gemis zal nooit verdwijnen, maar belangrijk is dat herinneringen blijven. Dit weet je vast allemaal wel, maar ik weet dat het helpt. Nogmaals sterkte.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    gecondoleerd en sterkte!


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Gecondoleerd en heel veel sterkte. <3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    En veel sterkte natuurlijk <3


    Some people are art and do art at the same time

    Plinius schreef:
    Gecondoleerd en heel veel sterkte. <3


    Pretty is just a pretty word.

    Het spijt me dat te horen en ik wens je heel veel sterkte.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ailurophilia schreef:
    Gecondoleerd en heel veel sterkte <3


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    MissElmo schreef:
    gecondoleerd en sterkte!


    Life is full of fake people

    Plinius schreef:
    Gecondoleerd en heel veel sterkte. <3


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."