• Ik las gister wat over de blackmetalband Mayhem, ze hadden hun hotelkamer gesloopt tijdens hun verblijf in Tilburg.
    Vandaag zag ik het weer in de krant staan, maar er stond nog meer bij, de voormalige zanger Dead, pleegde zelfmoord, en een paar jaar later vermoorde de bassist de gitarist door hem 23 keer met een mes te steken. Ik vond het op zich wel droog klinken. :'D
    Ik ging net voor de lol kijken, hoe dat allemaal is gebeurd, vindt ik o.a. dit;

    In april 1991 pleegt zanger Dead in een afgelegen hut van de band zelfmoord door zichzelf met een hagelbuks door het hoofd te schieten, zijn afscheidsbrief bestond uit de woorden "Sorry voor de bende". Euronymous, die Dead als eerste vind, belt niet de politie maar rijdt naar een winkel om een fotocamera te kopen om het gebeuren te fotograferen. Deze foto zal later op de "Dawn of the Black Hearts" bootleg terugkeren. In de tussentijd gaan de geruchten rond dat Euronymous delen van Dead's hersens gekookt en opgegeten heeft, Necrobutcher een ketting maakte van gevonden schedelfragmenten en Hellhammer live zou drummen met de beenderen van Dead.

    En over de moord op de gitarist, Euronymous, vond ik dit;
    Aarseth werd in 1993 vermoord door Varg Vikernes, in Aarseth's appartement in Oslo. Volgens officiële berichten heeft Varg hem 23 keer gestoken: twee keer in het hoofd, vijf keer in de nek, en zestien keer in de rug. Varg zegt echter nog steeds dat een groot gedeelte van de wonden veroorzaakt is doordat Aarseth op gebroken glas viel, toen hij vluchtte voor Varg. Over het motief is veel gespeculeerd. Varg zelf zegt dat hij het gedaan heeft uit verdediging.[2] Velen zeggen echter dat Varg Aarseth vermoord heeft, omdat Varg nog enkele tienduizenden kronen tegoed had van Aarseth.

    Af en toe ben ik gewoon een kleine sadist, maar ik vind het eigenlijk wel een droog verhaal, oké, vast niet alles zal waar zijn, maar wel grappig, toch? ;'D

    [ bericht aangepast op 17 nov 2009 - 16:38 ]


    blame the bully.

    Hahaha wat ontzettend droog :'DD even snel een camera kopen om het op foto te zetten en als albumcover te gebruiken :'DD


    -

    Genius schreef:
    Hahaha wat ontzettend droog :'DD even snel een camera kopen om het op foto te zetten en als albumcover te gebruiken :'DD

    Echt hé. echt een mijlpaal, zo'n dode zanger. xD


    blame the bully.

    Huh, dat met die 23 messteken, was dat niet met Burzum?
    Nja anyway, ghehe ik woon in Tilburg? In welk hotel verbleven ze?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bandana schreef:
    Huh, dat met die 23 messteken, was dat niet met Burzum?
    Nja anyway, ghehe ik woon in Tilburg? In welk hotel verbleven ze?

    Burzum? Wat is dat?
    En dat was in Hotel Central, volgens een site.


    blame the bully.

    Willom schreef:
    (...)
    Burzum? Wat is dat?
    En dat was in Hotel Central, volgens een site.

    Ah jammer, da's niet dicht bij mij. Anders kwam ik ff kijken :'D
    Burzum is ook een behoorlijk zieke band, blijkbaar. Wacht ik zal eens opzoeken..
    Edit: Ok straks, eerst eten :'D

    [ bericht aangepast op 17 nov 2009 - 17:30 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Yep, al gelezen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Bandana schreef:
    (...)
    Ah jammer, da's niet dicht bij mij. Anders kwam ik ff kijken :'D
    Burzum is ook een behoorlijk zieke band, blijkbaar. Wacht ik zal eens opzoeken..
    Edit: Ok straks, eerst eten :'D

    Uw, die naam komt wel overeen. Misschien een 2e band ofzo?


    blame the bully.

    Haha :'D
    Niet bepaald gasten die ik 's nachts zou willen tegenkomen ;D
    Maar wel droog, als je het zo bekijkt.


    Never run out of reasons to smile...

    Omg :'D
    Meeste van die bands zijn sadistisch maar dit is er zwaar over. Eerst zelfmoord en dat droge zinnetje, hersenen eten, ketting van schedel, drummen met beenderen en dan elkaar vermoorden.

    Geweldig x'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Had ik al gepost :(

    Anyways, Burzum is erger... Die gast heeft 3 kerken in de fik gestoken en z'n beste vriend vermoord, dat is de eerst zanger van Mayhem ;(

    Ik moest eigenlijk wel lachen.
    Die Euronymous gozer heeft wel humor. x)


    we were young but we were blind.

    Sorry voor de bende. Geweldig!
    Die gasten zijn echt totaal gestoord!


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    AirGuitarist schreef:
    Had ik al gepost :(

    Anyways, Burzum is erger... Die gast heeft 3 kerken in de fik gestoken en z'n beste vriend vermoord, dat is de eerst zanger van Mayhem ;(

    euh, damn. ;x
    Maarja, ik vond dat niet zo bijzonder meer, toen ik de rest las.
    Maar ik vind het zo raar, want die verhalen lijken overeen te komen, zat die gast anders eerst in Mayhem ofzo?


    blame the bully.

    MAYHEM <3.. Ondanks de meeste bandleden niet helemaal sporen, is de band niet eens zo verkeerd. En ik moet er ook bij zeggen: Er zijn ook heel veel dingen zwaar overdreven tegenwoordig. Gewoon omdat de Noren bang zijn voor het zogenaamde satanisme, en alles in de schoenen van Mayhem en Burzum ( <3) schoven.. En zei gaan het echt niet ontkennen. Weet je hoeveel gratis reclame dat is?

    Er zijn wel een aantal van die band die eigenlijk achter slot en grendel horen, maar er zitten ook 2 hele normale bandleden in die gewoon hun geld met de muziek verdienen en lol hebben.. Hotelkamer slopen is niet echt nuttig en dom, maar zal wel weer teveel alcohol bijgekomen zijn..

    O ja, en niet alle "dat soort bands" zijn satanistich -_-'.... Netzo als dat niet alle emo's zichzelf snijden omdat ze het cool vinden en zelfmoord willen plegen..

    [ bericht aangepast op 18 nov 2009 - 22:32 ]

    Naar wat luister jij allemaal? oO