• Hoii,,
    Oké, ik heb al véél ideetjes gehad voor nieuwe series, maar die hier ga ik ZEKER realiseren.. Ik denk niet dat iemand al zo'n serie heeft en anders laat je het maar es weten.. Enne titels zijn ook altijd welkom! =D
    QUIZ:

    Frankrijk, (…) is een gewoon meisje van Parijs, met een gewone vakantiejob. Nou ja, gewoon? Ze werkt in Disneyland Parijs en doet daar verschillende klusjes. De ene keer staat ze aan een attractie, een eetkraampje,… en een andere keer kruipt ze in de huid van een Disneyfiguur. Op een dag wordt er een dringende spoedvergadering gehouden om alles tip top te maken voor een geweldig verjaardagsconcert van … TOKIO HOTEL. Ze willen hun 18e verjaardag vieren in Europa en vonden Disneyland dan ook de geschikte plaats. Iedereen moet een taak op zich nemen die hem wordt aangestoken. Jij moet natuurlijk de jongens naar de privé ruimtes begeleiden en hun een aangename avond/nacht bezorgen. Maar de avond loopt een klein beetje in het honderd na een stoot van jou met Tom. Niets speciaals in jou ogen, maar wat gebeurd er als Tom opeens verliefd wordt op jou? En hij niet de player is zoals iedereen beweert?…

    ROLLEN:
    Hoofdrol; [graag fransklinkende naam]
    BF Hoofdrol; [ook graag fransklinkende naam]
    Fan1;
    Fan2;
    BF TOM;
    Miley Cyrus;
    Bazin entertainment Disney; [Fransklinkende naam]
    Jaloerse Bitch; [Fransklinkende naam]
    Dus Mensjes,,Plz Bied Je Aan! ^^ En Geef Ook een Titel [als je er één weet...]
    Naam;
    Leeftijd; (16,16+)
    Plaatje;
    Tekstje;
    Leuke Quiz?;

    BELANGRIJK!
    Ik heb dus wat ingesteld voor het tekstje, gelieve er minimum 8 lijntjes neer te schrijven... Voor degene die dat nog niet wisten, gelieve het aan te passen. Doe je het niet, heeft dat geen invloed op de rol omdat je het daarvoor nog niet wist. Maar nu dus wel 18:47


    What you see, is what you get.

    Naam;Lou-Anne

    Leeftijd; 17

    Plaatje;http://www.nydailynews.com/blogs/ilovetowatch/docs/images/nichole_girlicious.jpg

    Tekstje; hOOIIHOii Lieverds
    Ik ben Lou-Anne & Woon in Frankrijk
    In het geweldige Stadje Parijs
    Ik ben lief,Soms Eigenwijs
    Verder hou ik van Shoppen & Uit gaan
    En van Zingen,Dansen en van me werk natuurlijk
    Ik heb een hekel aan naaktslangen,Spinnen,Koeen,Ezel's en zo kan ik verder gaan
    Ik Hou heel erg veel van me Vrienden,Familie,En Parijs
    Ik ga maar weer

    dOeiidOeii

    Leuke Quiz?;Leuke Idee,En ik maak geen th-serie maar Deze wel


    Rol: Hoofdrol

    Naam; Shanice-Loraine(is dubbel naam)

    Leeftijd; 16

    Plaatje;
    http://www.yuddy.com/articleimages/ashley%20olsenMTA1Nw==.jpg

    of deze :

    http://www.mp3lyrics.org/d/demi-lovato/demi-lovato_7.Jpg

    Tekstje;

    Haayy babes!!of boys natuurlijk ;)

    mijn naam is Shanice-Loraine.
    Kheb een dubbelnaam dat komt omdat mijn moeder de naam Shanice mooi vond en mijn vader Loraine dus drm Shanice-Loraine!!
    Naja ik ben dus 16 jaar en ik woon in DE,Eigelijk is het een poepstad,omdat ik eigelijk uit nederland kom ma ik moest verhuizen naar DE omdat mijn moeder een andere baan wou en mijn vader stelde voor om naar DE te gaan,in het begin had ik echt heimwee!!Maar nu gaat het wel.Ik heb niet super veel vrienden maar ik heb wel een beste vriend!Hij heet Tom en hij woont een straat verder op.Ik ken hem nu 6 jaar,dus ik weet ook dat hij nu in de band TH zit.Ik ben geen vrienden met hem geworden omdat hij in een band zit maar omdat het klikt tussen ons en omdat ik hem al kende voor dat hij bij TH kwam.In het begin was het haat en nijt tussen ons omdat ik bitchy tegen hem deed.En hij had ook een groot ego vond ik maar na een tijdje ging het beter met ons en van het een komt het ander : we weden vrienden!!of ik iets voor Tom voel?whahah nee echt niet,kijk ik hou vriendschappelijk van hem maar ik wil echt geen relatie met hem,want ik vind dat een beetje walgelijk :X
    Verder kan ik ook wel goed met Bill opschieten.
    Meestal ben ik hyper en melig,maar ook lief en spontaan soms ben ik ook koppig enzeu maar jah,ieder mens is toch wel zo??
    Mijn bijnaampjes zijn : Nies of Loor,sommige noemen mij ook LS maja noem mij nou ma gwn Shanice-Loraine dn komt alles goed ;)

    xoxo


    Leuke Quiz?; jah hij lijkt me leuk:D want ik ga over een maand ook naar disney :D

    rol : BF Tom ;)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Naam; Shanice-Loraine(is dubbel naam)

    Leeftijd; 16

    Plaatje;

    Tekstje;

    heeeyy babes!!!of boys natuurlijk!!
    mijn naam is Shanice-loraine.
    Ik ben 16 jaar geleden op deze wereld gedropt.
    Echt speciaal is mijn leven niet maar ik heb het wel naar men zin.Ik heb geen speciale styl ofzeu,ik ben gwn wie ik ben!Verder woon ik bij mijn ouders in frankrijk,Ik moet natuurlijk wel naar school,ik doe in de vakantie werk.Ik werk bij Disneyland Parijs.k vind het daar geweldig,want als klein kind hou ik daar wel elke dag zijn,en mijn droom is uit gekomen!!verder hou ik van mijn vrienden en familie,ik ben soms bitchy,koppig maar vaak ook lief en spontaan,maar ik ben ook vaak hyper en melig!
    ach jah k moet weer eens gaan !! doeii

    xoxo

    Leuke Quiz?; jah hij lijkt me leuk:D want ik ga over een maand ook naar disney :D

    rol : hoofdrol :D

    plaatje?


    What you see, is what you get.

    staat er nu bij ;)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Bf hoofdrol; info komt n_n
    Naam;
    Marilyn
    Leeftijd;
    18
    Plaatje;
    http://a245.ac-images.myspacecdn.com/images01/94/l_d24b11a9c6618b9b025fd645ef58f574.jpg
    Tekstje;
    Hyeee,mijn naam is Marilyn en ik ben 18 jaar.Er is echt niets speciaals aan mijn leven en naar school ga ik natuurlijk niet meer.Werk heb ik ook niet en ik geniet er van om vrij te zijn.Ik woon alleen in een appartementje en ik amuzeer mij dood.Elk weekend shoppen en partys,gewoon geweldig.Ik speel gitaar,maar dat doe ik alleen maar wanneer ik mij verveel en niets te doen heb,dus dat komt maar af en toe voor.Voor de rest ben ik gewoon verslaafd aan mijn vrienden,ik bedoel..ze zijn alles voor mij!Zonder hun kan ik niet leven en dat weten ze maar al te goed,hoop ik dan tog.Maar ik moet gaan nu,byaaa!<3
    Leuke Quiz?;
    Lijkt me kei leuk n_n
    en disney land is kei fijn n_n

    Bf hoofdrol; info komt n_n
    Naam;
    Marilyn
    Leeftijd;
    18
    Plaatje;
    http://a245.ac-images.myspacecdn.com/images01/94/l_d24b11a9c6618b9b025fd645ef58f574.jpg
    Tekstje;
    Hyeee,mijn naam is Marilyn en ik ben 18 jaar.Er is niets speciaals over mijn leven.Ik doeg een school maar in plaats daarvan werk ik in disney land.Niet echt speciaal,maar ik houw er van.Net zoals mijn vrienden,ze zijn alles voor mij.ik kan niet zonder hun.Buiten dat ik daar werk ga ik ook wel is shoppen en naar partys zoals iedereen dat wel is doet zeker?Muziek is mijn passie,ik kan niet zonder.Elke dag probeer ik op mijn gitaar te spelen,of dat was tog tot dat ik 16 werd,toen had ik gewoon geen tijd meer.Maar ik moet gaan nu,byee!<3
    Leuke Quiz?;
    Lijkt me kei leuk n_n
    en disney land is kei fijn n_n

    Heb wel 1 klein probleempje, haar vriendin werkt dus niet in Disneyland, maar krijgt een gratis ticket voor tokio hotel van de hoofdrol... Als je het effe wil aanpassen ofja? x


    What you see, is what you get.

    als ik de hoofdrol niet krijg mag ik dn een ander rolletje???


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    als ik de hoofdrol niet krijg mag ik dn een ander rolletje???

    ja, moet je maar een andere rol kiezen en er ook een tekstje enzow voor maken, maar ik kies niet de eerste die zich aanbied, maar de beste en als je denkt dat je voor een andere rol een beter tekstje maakt, doe dat dan owk maar als je wil ^^ jou keuze x


    What you see, is what you get.

    Naam;
    Fleur
    Leeftijd;
    17
    Plaatje;
    http://i305.photobucket.com/albums/nn203/Brittany_Disaster/Scene%20kids/scene.jpg
    Tekstje;

    Haajz

    ik ben Lisa en huppel hier al 17 jaar rond en presies op 20 januarie ben ik 18*doet een dansje* anyway ik heb een voorliefde voor muziek,suiker,en alles wat geluid inhoud ik kan niet tegen stilte,chips,geen school(vakantie dus)ik Hou niet van frans(en de rest van de vakken op school),brokolie,en ik heb geen zin om de rest op te noemen.voor het geval je het wil weten ik heb altijd honger.
    ik ga maar me mobiel gaat(egt waar)
    Salutkes

    Leuke Quiz?;
    ja!

    rol:hoofdrol


    We're all dancing to the same sad song.

    uhhmmm nee ik vind die rol wel leuk x)

    dus ik hou het daar bij (denk ik)

    dagg xoxo x)


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Naam;
    Fleur
    Leeftijd;
    13 mag veranderd worden
    Plaatje;
    nog effe aan het zoeken
    Tekstje;

    Haajz

    ik ben Lisa en huppel hier al 13 jaar rond en presies op 20 januarie ben ik 14*doet een dansje* anyway ik heb een voorliefde voor muziek,suiker,en alles wat geluid inhoud ik kan niet tegen stilte,chips,geen school(vakantie dus)ik Hou niet van frans(en de rest van de vakken op school),brokolie,en ik heb geen zin om de rest op te noemen.voor het geval je het wil weten ik heb altijd honger.
    ik ga maar me mobiel gaat(egt waar)
    Salutkes

    Leuke Quiz?;
    ja!

    rol?
    En leeftijd 16 of meer, zal ik effe in de topic vermelden dan..


    What you see, is what you get.

    liefs hoofdrol:$
    en de leeftijd heb ik aangepast(A)


    We're all dancing to the same sad song.

    uhhmmm nee ik vind die rol wel leuk x)

    dus ik hou het daar bij (denk ik)
    dagg xoxo x)

    Voor mij oké zu ^^


    What you see, is what you get.

    liefs hoofdrol:$
    en de leeftijd heb ik aangepast(A)

    Wil je het dan er eventjes bijschrijven? thq ^^


    What you see, is what you get.

    wanneer ga je de rollen bekend maken?


    We're all dancing to the same sad song.