• IK KAN VANAVOND NAAR NEW MOON!!!! want ik deed laatst mee aan zo'n prijsvraag van mtv en nu heb ik gewonnen maar ik zag die brief pas vandaag!!!! dus dat begint vanavond om 8 uur in amsterdam en nu heb ik een PROBLEEM!!!! want ik woon in zwolle en dat goedoe begint om 10 uur maar het is een marathon dus eerst draaien ze Twilight gewoon deel 1 en daarna new moon maar dat word waarschijnlijk later als 12 uur dus rijd er geen trein meer en nu wil ik met mijn moeder zodat ik met de auto kan maar mijn moeder is niet thuis en neemt niet op!!!! en ik weet niet of ze uberhaupt mee wil en als ze niet wil kan ik niet!!!

    NU IS ME MOEDER THUIS EN WIL ZE NIET MEE.DUS KAN IK NIET(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)

    [ bericht aangepast op 18 nov 2009 - 21:22 ]


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    Kan je als dat gedaan is geen taxi nemen?

    en je vader of een tante,nonkel,vriendin,nog eens naar je moeder bellen?

    [ bericht aangepast op 18 nov 2009 - 17:15 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Omg, dat is zooo vet :9~
    Maaar, kan je niet vragen of er een vriend met je meegaat, en dat je dan met diegene mee kan rijden erheen?

    Bumblebee schreef:
    Kan je als dat gedaan is geen taxi nemen?


    dat is te duur:(


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    OMG cuwl uhm uhm met een vriend of andere familie


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Fragile schreef:
    Omg, dat is zooo vet :9~
    Maaar, kan je niet vragen of er een vriend met je meegaat, en dat je dan met diegene mee kan rijden erheen?
    niemand van mijn vrienden is oud genoeg om auto te rijden en mijn familie de ene kant hebben we geen contact mee en de ander zie ik ook bijna nooit

    [ bericht aangepast op 18 nov 2009 - 15:38 ]


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    unfaithful schreef:
    (...) niemand van mijn vrienden is oud genoeg om auto te rijden


    Maaar de ouders daarvan dan?

    Fragile schreef:
    (...)

    Maaar de ouders daarvan dan?


    ja maar als dan samen lekker met mijn vriend/vriendin in de bios zit moet degene die ons bracht tot wel minimaal na 12 uur zich vermaken en daarom is het handig als mijn moeder meegaat want dan neem ik die gewoon mee naar de film enzo snapje? en mijn vader is voor zijn werk nu weg dus die is er ook niet

    [ bericht aangepast op 18 nov 2009 - 15:40 ]


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    o.o dat is echt klote!


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    unfaithful schreef:
    (...)

    ja maar als dan samen lekker met mijn vriend/vriendin in de bios zit moet degene die ons bracht tot wel minimaal na 12 uur zich vermaken en daarom is het handig als mijn moeder meegaat want dan neem ik die gewoon mee naar de film enzo snapje? en mijn vader is voor zijn werk nu weg dus die is er ook niet

    en een tante of nonkel?


    I need you like a heart needs a beat

    Noise schreef:
    (...)
    en een tante of nonkel?


    mijn ene tante ligt in het zieken huis de ander ook dus die vallen al af en mijn andere tante en oom zijn druk met hun werk en ik mijn neven zie ik nooit want die werken ook en de enige die niet werkt is nog maar 16(huil)


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    Ga met mij, ik steel de auto van mijn papa wel! :9~


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Ga met mij, ik steel de auto van mijn papa wel! :9~


    ik vind het bestxD


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    > titel veranderd, allemaal hoofdletters is verboden.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    unfaithful schreef:
    (...)

    ik vind het bestxD


    haha, dacht ik al :'D
    nuja, ik wou zelf gaan deze nacht, want hier in belgie is die om 12 uur maar ik mag niet eens > <
    Nuja, ik ga zaterdag.

    Ik hoop dat je nog een oplossing vind, zodat je kunt gaan :') x


    Some people make the world special just by being in it