• Mensen op quizlet vele aardiger zijn als de meeste mensen die je echt kent.Ze zijn vaker veel begrijpvoller en ook gewoon liever,Ze begrijpen me ook beter.

    Heeft iemand ook dat gevoel?


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    mmh.. nee eigenlijk niet..=3
    -ze zijn bij mij gewoon ong. even aardig zeg maar..=3-

    [ bericht aangepast op 18 nov 2009 - 20:13 ]

    Ik heb dat ook vaak.


    Only losers can act the way you do

    Uhm, ja, maar dat komt deels ook omdat je over de pc makkelijker praat.

    Dat is waarschijnlijk ook zo -denk ik dan-, wanneer je iets leest van iemand op het internet, dan vind je het vervelend en sneu. Als mensen iemand voor zich hebben trekken ze altijd al gelijk conclusies en doen ze meestal de moeite niet om te luisteren.


    Wie du mir, so ich dir.

    Vind ik ook :')


    Some people make the world special just by being in it

    Ja en ik denk dat, dat komt omdat de meeste hier veel gemeen hebben. Dus zo zijn de meeste hier fan van Tokio Hotel (ik ook). Vele mensen luisteren hier graag dezelfde genres.
    Allez ja, begrijp je. Want dingen gemeen hebben is altijd wel leuk en dan kom je sowieso denk ik wel beter met elkaar overeen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Broadway schreef:
    Uhm, ja, maar dat komt deels ook omdat je over de pc makkelijker praat.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Soms, maar dat heb ik meestal met mensen die ik alleen over internet ken. Ik denk omdat je dan echt iemand hebt gevonden wie meer overeenkomende interesses hebt dan mensen die je in het echt kent. Maar ik heb het op Quizlet niet sterker dan op andere sites. (:


    we were young but we were blind.

    Klopt,dat komt omdat via een computer makerlijker praat,je lief over wilt komen,en als je een keer iets negatiefs zecht dat je meteen afgekaft word hier


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Whipple schreef:
    mmh.. nee eigenlijk niet..=3
    -ze zijn bij mij gewoon ong. even aardig zeg maar..=3-

    pfff ik ben veel aardiger hoor (A)


    -

    Ja, soms wel ja. Maar dat komt waarschijnlijk omdat mensen hier meer van muziek en bands enzo houden, en daardoor heb je dezelfde interesses, en dan kan je het meestal beter vinden. In het echt heb je dat minder.


    Destroy what destroys you.

    Ik denk dat dat is omdat je elkaar op Quizlet niet supergoed kent en dus ook niet de slechte kanten kent, dús er vanuit gaat dat iedereen begripvol is. :')


    -

    Vind ik ook.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Roulette schreef:
    Ik heb dat ook vaak.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Heb ik ook.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.