• Ik heb het echt gehad met volleybal :@

    Hier is mijn verhaal :X

    Ik kon vandaag niet volleyballen maar ik moest voor vervoer zorgen omdat ik moest rijden dus ik bel iemand anders uit het team die belde later terug dus ik had mijn opa geregeld en zei dat tegen me teamgenoot. Ik dacht mooi heb ik vervoer toch geregeld. En dan lees ik nu in een e-mail je had moeten ruilen met iemand anders die een andere keer niet kon, komen ze lekker laat mee! Want ik had mijn opa al geregeld echt ik heb het gehad. Ook tijdens de training 'bijna' niemand praat met me alleen een enkeling. Er zijn steeds andere wedstrijden die verplaats worden waar ik niks van weet, ze bespreken dingen waarvan ik niks weet.

    Ik ben gestopt met door de weeks spelen omdat ik het niet meer red. Maar ik wil ook helemaal niet meer naar volleybal maar ik moet van me ouders nog op de zaterdag spelen anders moet ik het hele bedrag terug betalen aan me ouders.

    Bedankt met het aanhoren van mijn verhaal.
    Ik weet niet of mijn topic goed staat :$

    [ bericht aangepast op 19 nov 2009 - 20:17 ]

    Pff dat is klote
    ik heb dat ook gehad met volleyball
    ik wou stoppen maar moest het jaar afmaken
    misschien moet je dat ook goed en dan stoppen =]


    We can only learn to love by loving.

    dat is kut


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Je kan ook zeggen "doei ma, ik ga volleyballen" en dan naar een vriendin gaan ofzo.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Azazel schreef:
    Je kan ook zeggen "doei ma, ik ga volleyballen" en dan naar een vriendin gaan ofzo.


    die komt overal achter -.-'

    Romance schreef:
    dat is kut


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik zit ook op volleybal. Vind het de laatste tijd ook niet zo leuk meer. Maar misschien moet je een ander seizoen misschien naar een ander team?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Rush schreef:
    Ik zit ook op volleybal. Vind het de laatste tijd ook niet zo leuk meer. Maar misschien moet je een ander seizoen misschien naar een ander team?


    Ik zat vorig jaar in een andere team dat veel leuker was maar nu dat team is opgeheven ben ik naar dat team gegaan waar ik nu in zit en dat is meer prestatie gebonden en ik maak liever grapjes tussen door hun niet en dat haat ik :S

    LoveAndDeath schreef:
    (...)

    Ik zat vorig jaar in een andere team dat veel leuker was maar nu dat team is opgeheven ben ik naar dat team gegaan waar ik nu in zit en dat is meer prestatie gebonden en ik maak liever grapjes tussen door hun niet en dat haat ik :S

    Kom bij mij? =D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Rush schreef:
    (...)
    Kom bij mij? =D


    Oke waar woon je x]

    nu heb ik het pas echt gehad er werd mijn net verteld dat mijn 'team genoten' mijn opa hebben gebeld van je hoeft niet te rijden omdat iemand anders uit mijn team morgen ofso niet kan moest ze eerder mee komen en mailen dan had het wel gekund en dit vind ik echt laf ik ben nu echt pissig:@

    [ bericht aangepast op 19 nov 2009 - 20:19 ]

    Wat kut.
    Ik heb het zelf ook met mijn volleybalploeg, en dan vooral met mijn trainster. Ze is kut en heeft haar lievelingetjes. Ik haat ze.


    Never run out of reasons to smile...

    Romance schreef:
    dat is kut


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Hannahisleuk schreef:
    Wat kut.
    Ik heb het zelf ook met mijn volleybalploeg, en dan vooral met mijn trainster. Ze is kut en heeft haar lievelingetjes. Ik haat ze.


    bij ons heeft onze trainer geen lievelingetjes.
    Maar de team waar ik in zit bespreek met elkaar dingen waarvan ik niks weet zoals met dat ze me opa belde >.<

    [ bericht aangepast op 19 nov 2009 - 20:34 ]

    Nou, jouw teamgenoten gaan tenminste niet uit tot 5 uur, als we om 9 uur moeten vertrekken voor een match. En, eentje die half high op de training zit, en de rest die zit te lachen. Ik en een vriendin hebben het gehad en we gaan onze vrijheid aanvragen. Op het einde van het seizoen zijn we weg, en zijn we van plan om nooit meer terug te gaan. Ook al gaat het kak veel pijn doen. Ik volleybal er al sinds het 2e leerjaar, & ik ga al naar matchen kijken sinds ik een baby was


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    LoveAndDeath schreef:
    (...)

    Ik zat vorig jaar in een andere team dat veel leuker was maar nu dat team is opgeheven ben ik naar dat team gegaan waar ik nu in zit en dat is meer prestatie gebonden en ik maak liever grapjes tussen door hun niet en dat haat ik :S

    Dan moet je naar een ander team gaan. Want ik kan je vertellen dat het niet leuk is voor een heel team als ze op prestaties gericht zijn en dat er dan 1 of 2 liever grapjes maken. Ik zit in een serieus hockeyteam, maar 1 wil steeds leuk doen ofzo en dat is heel vervelend want wij willen serieus spele.

    Ik geef jou niet de schuld hoor, ik zou in jou geval gewoon naar een ander team gaan. Of praat erover met je teamgenoten. Ik keur niet goed hoe ze tegen jou doen maar bekijk het ook eens van hun kant. ;)

    Ik vind het btw wel heel laag van hun hoe ze je opa afzeggen zonder het jou te melden, jesus een mailtje is zo gestuurd hoor. ;x


    -