• Whuaha ik verveelde me dus dagt ff een spelletje maken :D


    Het gaat zo iemand Begint met een zin de volgende mag zelf versinnen waar de volgende zin over gaat so onstaat er een verhaaltje door jullie

    Bijv:
    kees: Er was eens een appel die kon praten
    Jan: De appel voelde sich alleen omdat hij de enige appel was die kon praten

    enzo gaat het door

    Hoe gekke hoe beter ;)




    Er was eens een stonedu Baviaan bij het vuilnis build.


    HET GAAT HEEL DIEP

    Het leek wel of Draco in een soort trans was hij keek totaal niet meer om naar KImbrly of Anna, Loena omhelste Draco, lachte gemeen naar Anna en Kimberly en verdwijnselde met Draco in haar armen...


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    Kimberly gaat ze achterna en naar ligt draco half uitgekleed bij loena in


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    een bed... Anna is nu ook gearriveerd ze schrikt zo erg van Draco's half naakte lichaam dat ze flauwvalt. Kimberly voelt opeens een hard voorwerp haar achterhoofd raken een helse pijn, iets loopt langs haar hoofd naar beneden en dan word alles zwart...
    Als ze wakker worden:


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    liggen ze allebij in de armen van draakje doe toevallig nog half naakt is^^
    jullie zien het voorwerp liggen dat jullie geraakt heeft en je ziet dat het een


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    iets.. is ze zijn zo door de war van de harde klap dat ze niet helder zien en kunnen denken; het enige wagt ze denken is: OMG DRACO LIGT HALF NAAKT NAAST ME o_0


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    draco begint kimberly rustig te zoenen en trekt haar helemaal op zijn schoot terwijl hij anna eraf duwt ^^


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Eerst is Anna jaloers maar als ze naast zich kijkt licht er een half naakte Taylor Lautner! Lautnr begint Anna te zoenen na een paar minuutjes komt Loena weer binnen!


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    Loena is erg jaloers op bijde
    maar het meest op kimberly omdat tom felton nou eenmaal veel hotter is
    ze merkt wel dat ze draco niet kan krijgen en duwd anna van taylors schoot af
    het maakt hem blijkbaar niet uit met wie hij wat doet en begint loena te zoenen in haar nek ^^


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Anna is nu woedend... Ze vermoord Loena Kimberly Taylor en ook Draco gehehehe ik geen draco/taylor niemand geen draco taylor!


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    maar hun hadden allemaal een gruzielement dusz ze blijven leven
    Loena zoent vrolijk door met tayler terwijl ze al in haar ondergoed zit^^
    draco en Kim kijken even of alles goed gaat met anna
    als ze zien dat ze boos is gaan ze nog even vrolijk door met zoenen^^


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    .. Anna had niet verwacht dat Loena en Taylor een gruzielement hadden.. maar van Kimm en Draakj had ze het wel verwacht. Anna kan haar tranen niet inhouden dus ze springt uit het raam (4 hoogg) maar beland gewoon op haar voeten en spint weg.. Niemand geeft om mij denkt ze.. Als ik nou de wereld overneem moeten ze wel naar mij luisteren!!! GNAGANGANGANGANAMUHAHAHAHAHAHAHA


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    het maakt Kim heel veel uit dat Anna weg is en ze begint te huilen terwijl Taylor en Loena onder de dekens liggen te ehhh ehh rollenbollen ^^
    Dat was niet zoo slim want nu is Loena... ZWANGER
    dat moet Anna weten zodat


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    ze het kind kunnen stelen en samen opvoeden als nieuwe heerser(es) van de wereld :D


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.

    Kim vind dat een heel goed plan.
    Het is een heele coole baby omdat haar haren kunnen veranderen en ze heeeeeeeeeet


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Kian! Dat vonden Kimberly en Anna de perfecte naam; ze ontvoerde Draco en Loena en stopte ze in Anna's kast en schonken niuet mer veel aandacht aan die 2. Ze waren Kian van alles aan eht leren(zoals onvergevelijke vloeken enzo)


    Knowledge is knowing that a tomato is a fruit, Wisdom is knowing not to put it in a fruit salad.