• Ja, ik heb gister echt een súper verrassing gehad!:D
    Een vriendin van mij zit voor een jaar in Zwitserland, waar ze tijdelijk als au pair werkt (voor de mensen die niet weten wat dat is: Ze is bij een gastgezin ingetrokken, waar ze op het kind van hun let, hem naar school brengt, etc).
    Met de kerstvakantie was ze een weekje terug in Nederland, daarna ben ik nog een weekje met haar mee gegaan naar Zwitserland, maar nu moet ik haar tot halverwege april missen, dan pas komt ze weer een weekje naar hier. Op facebook en skype heeft ze me de hele week al nieuwsgierig zitten maken dat ze een verrassing had, dus dat we op skype moesten afspreken zodat ze het kon vertellen.
    Dus wij afgesproken dat we gisteravond op skype zouden komen. Ik mooi op skype, is ze er nog niet. Tien minuten later komt ze online, maar reageert niet wanneer ik haar bel ;/ Eerst dacht ik, ze zal nog wel even wat aan het doen zijn, of even wat drinken voor zichzelf klaar maken ofzo, i dont know. Maarja, toen ik haar twee keer heb proberen te bellen via skype, en haar een berichtje stuurde waarom ze niet antwoordde, vond ik het toch een beetje vreemd worden..

    Maargoed. Dus ik nog maar even wachten.. Klopt er ineens iemand op de deur, komt mijn vriendin gewoon mijn kamer in gewandeld!!
    Ik was echt even helemaal in shock ofzo haha xd Ik dacht echt 'huh wtf, ze heeft toch geen vakantie, wat doet ze dan hier? Ö' Maarja, al snel was ik natuurlijk helemaal blij dat ze er was, heb haar een hele dikke knuffel gegeven, en we hebben een paar uurtjes gekletst (:
    Ik ben echt helemaal blij nu, dat ze als verrassing een week hier is! We hebben dan ook afgesproken om woensdag- en vrijdag avond nog af te spreken (:

    Maarja, dat was dus echt een super verrassing gister, en dat wilde ik even met jullie delen! :3


    Inspiration can hit you any time

    Awhh, wat super leuk!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Pythias schreef:
    Awhh, wat super leuk!


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Awh, dat is leuk.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Pythias schreef:
    Awhh, wat super leuk!


    26 - 02 - '16

    Awh, super leuk voor je (:


    Do what people say you can't.

    Pythias schreef:
    Awhh, wat super leuk!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Hahaha daar zit je dan helemaal je hersenen te kraken waarom ze niet reageert.....had het stiekem wel verwacht!(cat)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ja ik ben ook echt blij nu!
    Ja een andere vriendin van mij die zei al, ik denk dat ze mee naar hier komt! Maar ik had zoiets van 'dat kan niet, want ze heeft geen vakantie van haar au pair werk, hoe wilt ze dan komen? Je gaat je zometeen verheugen op iets wat waarschijnlijk helemaal niet gaat gebeuren'. Maar nu is het dus wel zo C:


    Inspiration can hit you any time

    Besar schreef:
    Awh, super leuk voor je (:

    Ah, dat is echt een kei leuke verrassing!


    Bad decisions make good stories.