• Haha, mijn zus zit in haar kamer langs de mijne met iemand te bellen. Nou, ik krijg dus gewoon alles mee wat zij zegt. En volgens mij heeft ze ruzie met hem.
    Nou, ik vind het echt geweldig. 'Als je nu hier zou zijn dat zou ik piemel eraf bijten!' Ik kreeg spontaan de slappe lach, die ik in moest houden.
    Vet grappig 8D

    Zijn jullie al net zulke stoute afluisteraars als ik? n_n


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Zo dreigen kinderen tegenwoordig. ;D


    I live for the applause, you will die for it.

    jaaa dan loop ik door de stad en dan is er iemand die naast me loopt en die belt dan en die zegt dan bijv ''dat is toch volslagen idioot!'' en dan ga ik diegene aankijken en dan zeg ik hee droog van ''ja dat vind ik nou ook'' en dan kijken ze je vaag aan x'D


    A Noble was Born in Chaos

    Haha, mijn zusje zegt nooit iets interessants dus afluisteren heeft geen zin. ><


    hoi, jij bent leuk.

    *plat*


    I am pulling the strings and you're my puppet

    Mwuhaha, nee
    Ik ben meestal degene die foute telefoongesprekken voert... XD

    Haha wat een coole zus :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Haha.

    Ja, ik durf mijn broer wel af te luisteren als hij met zijn beste vriend over seks bezig is.
    dat is dus altijd. (lol)


    - hoi ;D

    Chill schreef:
    Ja, paar jaar terug zat mijn broer in zijn kamer met een vriend en ik en mijn nicht gingen steeds afluisteren aan de deur. Ze speelden duidelijk een race-spelletje. Op een gegeven moment zei die vriend. "Woooooh man, die was ertegen!"
    Was best wel grappig. ^^

    Ooh, good old times xD


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Haha.
    En ik kan mijn broer nooit afluisteren, want steeds als iemand hem belt loopt hij weg :3


    Never run out of reasons to smile...