• staat het huis van mijn ex-overburen die bij een vriendin van mij in de straat wonen in de fik! :| Er was een vuurbal ingeslagen op hun rieten dak!
    Ik ben net met mijn stiefvader gaan kijken want er was ineens een knal, even later hoorden we allemaal brandweerwagens en toen begon het heel erg naar rook te stinken..
    We konden het ook eerst niet vinden en wouden weer naar huis maar toen zagen we ineens de rook en zijn we er opaf gereden en ja hoor..
    Ik kreeg al een schrik toen ik merkte welke kant we opreden maar toen ik zag dat het precies onze overburen waren dacht ik echt: OMG dit kan niet.
    En weetje wat ik het aller zieligst vind...
    Een van de twee bewoners (het is een twee-onder-een-kap woning) zijn er niet en de vrouw die ernaast woont die ligt nu in scheiding, haar moeder heeft kanker, ze heeft haar voet gebroken en nu fikt haar huis ook nog eens af.. :( Echt zo sneu..
    De hele boven verdieping is al weg en ik denk dat de onderverdieping het ook niet red :(


    She said: I gotta find out for myself

    Jeetje, dat is zo erg! Dan ben je echt alles kwijt... ;x


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Wajoo. oO


    Hope goes lost but never dies.

    Dat is echt zooo erg. ö


    *insert philosophical cringe expression here*

    je beseft het niet maar je huis daar ligt je toekomst en je geschiedenis en als dat weg brand dan sta je met bijde benen op de grond.


    Some angels have no wings.

    Man, dat is vreselijk. o-o


    All this dampness is damp.

    dat is echt heel erg. 0_0


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    dat is echt zo erg!


    it's true; i love you.

    Psychic schreef:
    Jeetje, dat is zo erg! Dan ben je echt alles kwijt... ;x


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Wow..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    bernatje schreef:
    dat is echt heel erg. 0_0


    -

    Ohneee ;o gelukkig dat het niet bij jou was.. Wel erg voor de buren, ohjee ;x


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ai dat is echt erg! :O Wel erg voor die mensen :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Psychic schreef:
    Jeetje, dat is zo erg! Dan ben je echt alles kwijt... ;x


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.