• Het is bekend!
    Ralf is met zijn Click Clack gewonnen!

    België staat 3e, da's dus ook wel goed. (:
    Edit:
    Oja, eigenlijk 3e, want 2&3 hadden dezelfde punten.
    x

    [ bericht aangepast op 21 nov 2009 - 22:17 ]


    - hoi ;D

    Prodigy schreef:
    Nou, ik had het vanaf in het begin verwacht dat hij ging winnen. Hij heeft gewoon iets. :')

    En ja, ik vond het vet stoer dat Laura en Ralf het zo goed deden, dit jaar! ^^

    Eindelijk iemand die hetzelfde denkt als mij....


    .

    What is going on in the world?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha wat een wonder ;x


    when words fail, music speaks.

    ik heb echt met open mond zitten kijken,, komt vast omdat er weer wat minder landen aan mee deden dit jaar dat ze hebben gedacht laten we eens eerlijk punten geven,,

    bij de laatste was ik helemaal aan het uitrekenen als armenie daar nog 10 punten hadden gekregen hadden ze gewonnen gelukkig kregen ze er maar 1!


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    het is een wonder dat België en Nederland is hoog staan. (x normaal doen al die andere landen aan vriendjespolitiek. --'


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Yasmiinee schreef:
    het is een wonder dat België en Nederland is hoog staan. (x normaal doen al die andere landen aan vriendjespolitiek. --'
    Wij ook, NL krijgt altijd stemmen van BE en andersom, daarom winnen we nooit haha


    when words fail, music speaks.

    MARRYMENICOL schreef:
    (...)Wij ook, NL krijgt altijd stemmen van BE en andersom, daarom winnen we nooit haha


    Weetje het is altijd België en Nederland , zo de presentatoren ook zo steeds België doet het goed of Nederland doet het goed. Eiglijk lijkt het totaal niet uit te maken wie er wint zolang België en Nederland het samen goed doen fzo. Vind ik best wel vet ^^

    Nederland was Slecht xD
    Da liedje trekt op niks, dus ja voor da programma is dat wss goed =)

    Alee ja mij boeit het niet zo, ma toch vond ik het slecht :p


    Stop wishing, Start doing..

    Ik zat gisteren echt te hyperen in de zetel dat België en Nederland bij de beste drie zaten :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Hannahisleuk schreef:
    Ik zat gisteren echt te hyperen in de zetel dat België en Nederland bij de beste drie zaten :Y)


    Oh my god ik ook! En dan op laatst stond zo Armenia eerst, en er moest nog één land punten geven, en ze kregen er maar 1! En ik flippen: AAAAHHH HOLLAND WINT! x'D
    Echt supertrots op Ralf! Hij heeft dat massa's goed gedaan! En onze Laura natuurlijk ook!!


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    ik vond nederland echt wel goed (:
    hij had een leuk liedje,en het is een schoon ventje,daarmee wss ook dat hij zoveel punten kreeg (:
    en onze Laura heeft het ook geweldig gedaan,ik vond dat ze 1 van de beste liedjes had,en ze is natuurlijk ook superschattig ^^
    ik was echt blij gisterenavond met de scores ^^


    everybody needs a song.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Nou, ik vond het wel een leuk liedje. :Y)

    Ik ook
    maar ik wou weten wat het betekende :#


    We can only learn to love by loving.

    ik vind het lidje niet echt super maar het ging nog ik vind het ook van belgie eigelijk en het is een wonder anders staan die bijna altijd vanonder omdat de rest voor hun buurlandden stemmen


    don't rush into love, because even in fairy tales ,the happy ending takes place on the last page

    Heb zo gelachen toen ik dat hoorde. Dat lied is zó vreselijk slecht :9~


    -

    Nee, he?! Niet Ralf, het is een naar mannetje en een stom nummer.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.