• Ja die ben ik dus kwijt.
    een paar weken lang had ik het boekje niet mee naar wiskunde omdat ik het gewoon weg vergat en ik dacht die zit in mijn kluisje. maar die ligt er dus niet >< help?
    Ik ben slecht in mogelijke vind plaatsen bedenken
    ik heb al gekeken.
    -gevonden voor werpen
    -kluisje
    -en de plek waar ik altijd mijn boeken dump mijn kast.

    help? (cat)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    in je slaapkamer, onder je bed, in je bureau, nog een keer kijken op de plek waar je je boeken dumpt..
    No idea

    in een zijvakje van je tas? daar vind ik altijd dat soort dingen...


    http://dwergiie.blogspot.com/

    Ergens in een bureaulade, In de woonkamer, bij het oud papier. Echt geen idee ;o

    In je tas, onder je bed, ergens op een hoop op je bureau


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    In je sokkenla(cat)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Onder je kussen ;3
    in de kamer van je ouders
    onder de tv 3;


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Volgens mij heb ik hem, moest even wat nakijken. Na 5 minuten krijg je hem terug, oké?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    onder je kussen, matras, bureau, stoel, tv, kast, keuken, kamer?

    Breeze schreef:
    Volgens mij heb ik hem, moest even wat nakijken. Na 5 minuten krijg je hem terug, oké?

    Jeej(cat)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik heb hem op je nachtkastje gelegd. Zie je ´m?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Kan hij niet gewoon in een boek liggen?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Weetje, anders vraag je gewoon een nieuwe? Misschien is ie uit je tas gevallen toen je naar huis/school fietste, ligt ie ergens bij je broer/zus (?), ouders.. uhm..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Breeze schreef:
    Weetje, anders vraag je gewoon een nieuwe? Misschien is ie uit je tas gevallen toen je naar huis/school fietste, ligt ie ergens bij je broer/zus (?), ouders.. uhm..

    Hijs gehuurd daar gaat het me om. ik bedoel de antwoorden kan ik ook op internet vinden. het gaat me erom bij inleveren als ik um dan niet inlever kan ik een nieuwe gaan betalen T_T


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Breeze schreef:
    Ik heb hem op je nachtkastje gelegd. Zie je ´m?

    Ik heb geen nachtkastje :'D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    (...)
    Hijs gehuurd daar gaat het me om. ik bedoel de antwoorden kan ik ook op internet vinden. het gaat me erom bij inleveren als ik um dan niet inlever kan ik een nieuwe gaan betalen T_T


    O kut.
    Uhm..
    Nou ja, ik zou niet weten waar je nog meer kan zoeken. Is het zo'n dun boekje van Cijfers & Ruimte (ofzo)? Want dan kan het best zijn dat ie tussen een boek perongeluk zit. Heb ik ook vaak met kleinere schriftjes en zo.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?