• Ik heb dus een heeeeeeel lief vriendje, en vrijdag hebben we een maand.
    Dat is niet erg ofzo.
    Maar ik ben dus bevriend met zijn beste vriend, en hij gaat weer met een goede vriendin van mij.
    Maar ik heb dus van hem gehoord dat mijn vriendje met me naar bed wil.
    En echt 1 van mijn 3 BFF's heeft dus soort van geregeld dat haar vriendje en de mijne zaterdag blijven crashen.
    En ze heeft extra condooms meegenomen.
    En het is niet zo dat ik 'het' niet wil, en ik ben er ook wel klaar voor, dat weet ik van mezelf gewoon. Alleen ik durf niet.
    Ik houd zoveel van hem maar ik ben te onzeker over mezelf. Mede vanwege mijn verleden, dus heeft het een dubbele betekenis voor me.
    Maar ik ben dus zo bang dat hij me afwijst of me niet mooi vind ofzo. En ik weet dat de meesten nu zullen zeggen dat ik er dan nog niet klaar voor ben maar als ik niet even door de zure appel heen bijt kom ik er nooit overheen.
    Maar hijzelf heeft er nog niet met me over gepraat ofzo.
    En dat van zaterdag is niet zeker en nu heb ik een smoes verzonnen om het te ontlopen. Want dan zou mijn eerste keer dus met een vriendin en haar vriendje erbij zijn. En dat wil ik gewoon niet.

    Maargoed, heeft iemand tips om hier overheen te komen? Vooral die eeuwige onzekerheid.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2009 - 17:31 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nou, ik vind het al een beetje raar dat ie je het nog niet heeft gezegd, maar oké.
    Niet zo onzeker zijn, hij heeft niet voor niets verkering met je, is niet voor niets verliefd op je. Zoals van die therapeuten zeggen; 'Ik mag er zijn.'


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik snap het eigenlijk neit zo goed.
    Maar ik ga het herlezen, goed? ;d


    - hoi ;D

    Breeze schreef:
    Nou, ik vind het al een beetje raar dat ie je het nog niet heeft gezegd, maar oké.
    Niet zo onzeker zijn, hij heeft niet voor niets verkering met je, is niet voor niets verliefd op je. Zoals van die therapeuten zeggen; 'Ik mag er zijn.'


    Al geprobeerd, hielp voor geen meter, dan lieg ik tegen mezelf, en ik ga er niet in geloven.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    oke wat is crashen?
    anders kan ik niet verder, als ik dat niet snap xd.


    - hoi ;D

    Moustache schreef:
    oke wat is crashen?
    anders kan ik niet verder, als ik dat niet snap xd.


    Slapen, logeren. ;D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    ILOVEBARB schreef:
    (...)

    Slapen, logeren. ;D

    Oke dankje.


    - hoi ;D

    Moustache schreef:
    (...)
    Oke dankje.


    You're welcome. :'D

    [ bericht aangepast op 24 nov 2009 - 17:37 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nouja, half Quizlet weet het eerder dan ik ><
    Praat met haar erover, zeg dat je niet meteen een vieze orgi wilt hun? x'D
    Nee grapje, zeg gewoon dat ze die condooms thuis moet laten, alsof jij naar hun gekreun wilt luisteren.


    Your make-up is terrible

    Oja, ik snap het.
    Maar, uhm, ik weet eigenlijk niets. ;x
    In ieder geval;
    Je moet eerst met hem praten.
    Als je gewoon zaterdag afspreekt en pifpoefpaf het gebeurt, dat is niet leuk.
    Je moet het met je vriend er over hebben, dat jij nogal onzeker bent, hij zal je wel begrijpen.
    Als hij met je naar bed wil, onveilig, of hij dringt aan. (Ik ken hem niet dus ik weet het niet ofzo, maar 'als' ;d.) Dan moet je het zeker meteen uitmaken.


    - hoi ;D

    Assassin schreef:
    Nouja, half Quizlet weet het eerder dan ik ><
    Praat met haar erover, zeg dat je niet meteen een vieze orgi wilt hun? x'D
    Nee grapje, zeg gewoon dat ze die condooms thuis moet laten, alsof jij naar hun gekreun wilt luisteren.


    Nee maar kijk, als ik zeg dat ik het niet wil, gebeurt het niet. Ze zegt altijd: Ik ben bij jou, en niet bij iemand anders, als jij niet wilt dat Ramon [/haar boyfriend] komt, dan komt ie niet.
    Maar Niksel zeg nou zelf, het moet ooit gebeuren, en ik moet er toch ooit overheen komen. Over dat ene dinges.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Moustache schreef:
    Oja, ik snap het.
    Maar, uhm, ik weet eigenlijk niets. ;x
    In ieder geval;
    Je moet eerst met hem praten.
    Als je gewoon zaterdag afspreekt en pifpoefpaf het gebeurt, dat is niet leuk.
    Je moet het met je vriend er over hebben, dat jij nogal onzeker bent, hij zal je wel begrijpen.
    Als hij met je naar bed wil, onveilig, of hij dringt aan. (Ik ken hem niet dus ik weet het niet ofzo, maar 'als' ;d.) Dan moet je het zeker meteen uitmaken.


    Zo issie niet hoor. x'D
    Hij is echt een schat van een jongen. Doet nooit dingen met me tegen mijn wil ofzo.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Misschien moet je er gewoon met hem over praten. En misschien is hij ook wel bang dat jij hem niet mooi vind ofzo. Niet iedereen is perfect. En als hij met je heeft, vind hij je heus wel mooi genoeg hoor. En als je het niet wilt doen waar je vriendin bij is, dan zeg je het toch gewoon tegen haar, dat je het liever alleen met hem doet? :')

    ILOVEBARB schreef:
    (...)

    Zo issie niet hoor. x'D
    Hij is echt een schat van een jongen. Doet nooit dingen met me tegen mijn wil ofzo.

    Ja dat weet ik wel, maar ik ken hem niet dusjah. (nerd)


    - hoi ;D

    ILOVEBARB schreef:
    (...)

    Nee maar kijk, als ik zeg dat ik het niet wil, gebeurt het niet. Ze zegt altijd: Ik ben bij jou, en niet bij iemand anders, als jij niet wilt dat Ramon [/haar boyfriend] komt, dan komt ie niet.
    Maar Niksel zeg nou zelf, het moet ooit gebeuren, en ik moet er toch ooit overheen komen. Over dat ene dinges.


    Ja dat weet ik, maar dat hoeft niet gelijk voor zaterdag hoor. En jullie hoeven ook niet binnen een maand bij elkaar in bed te liggen, zeg nou zelf, zo oud zijn jullie nou ook weer niet. En al waren jullie wel oud, dan hoeft dat ook niet.


    Your make-up is terrible

    Je moet wachten tot je het zeker weet, dat hij dat wil enzo. En als je het zeker weet, kan je met hem erover praten, msischien?
    Gewoon afwachten, tis niet dat hij je nu meteen wilt bespringen ofzo, he x)
    Gelukkig maar. :X
    En wat Moustache zegt is ook heel erg waar.
    Gewoon afwachten, Naomy, en als hij er niet over durft beginnen, moet jij de touwtjes in handen nemen. Het moet ooit gebeuren. :Y)
    Oja, en je kan natuurlijk altijd bij mij terecht, liefste zus ^^


    Where there is a sea there are pirates...