• Niet boos worden schatjes.. Gheghe Charissa (TOMxKxBITCH) EN ik (Trashqueen) Bekeken een andere topic en toen kwamen we op het idee dit te gaan schrijven,
    Schat Twinsisters forever!


    Oke, ik weet dat velen van jullie mij nooit gaan geloven maar toch moet ik dit kwijt. Ik zit er namelijk al zo’n 3 maanden mee. Ik ben 3 maand geleden met mijn ouders mijn broer en mijn twee zusje in het vliegtuig gestapt naar Rome, Italie voor de dombo’s onder jullie. Ik kreeg al wel zo’n raar gevoel in mijn buik, ja hoe moet je dat uitleggen zo’n gevoel alsof je weet dat er iets gaat gebeuren. Eerst dacht ik dat het Vliegtuig ging neerstorten ofzeu maar toen ik het vliegtuig in stapte wist ik meteen wat er was. Ik ving meteen een glimp op van die blonde dreads. Ik kon me gewoon goed houden en dus niet hyper door het vliegtuig heen rennen. Het liefst zou ik hem meteen bespringen hoor dat moet ik jullie eerst zeggen. Maar dat zou mijn moeder nooit goed vinden. Dus deed ik rustig en ging op mijn stoel zitten, 13 B. Ik keek wel de hele tijd om me heen hopend op nog een glimp van hem ook al wist ik wel dat hij natuurlijk 1ste klas zat. Ineens moest ik naar de WC ook al was ik bang, stel je voor al dat Piswater over je heen. Ik raakte zenuwachtig omdat ik wist dat dit mijn enigste kans was. Toen ik bijna klaar was hoorde ik voetstappen dichterbij komen. Sta ik mijn handen daar te wassen gaat die deur open. Hier gebeurt het Daar stond mijn idool in een klein kotje op elkaar geperst. I’m Sorry dat zei hij. IK moest weer zo dom zijn om te zeggen mag ik een handtekening. Zijn antwoord, Ofcourse en more to. Toen gebeurde het. Jup mensjes geloof me of niet. IK had seks op 10km hoogte met Tom Kaulitz. Of ik er spijt van heb Nee natuurlijk niet. Je moest gek zijn om het wel te hebben. Ik ben geen hoer mensen maar geef toe je zou het zelf ook doen als jij daar stond. Mijn nummer heeft hij ook, maar nooit heeft hij gebeld. Ik treurde er niet om, wist wel dat hij niet ging bellen. Maar ach Mensen Ik heb Hem in me gehad en dat is al genoeg en ja hij was goed maar niet Heel goed.!

    Believe Me or Not, In the end It’s Only Me that Has To believe it.<483


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Schat wij zijn geniaal!! ben je vergeten xD
    Ow god iedereen gaat ons haten .<333
    maar we hebben elkaar nog luff ya Twinsista..x3


    *He's the one.

    Schat wij zijn geniaal!! ben je vergeten xD
    Ow god iedereen gaat ons haten .<333
    maar we hebben elkaar nog luff ya Twinsista..x3

    Hoe kon ik dat vergeten!
    Wij zijn geniaal of course hebben we vast van Mam!xD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    hahaha, Klinkt echt heel grappig, orgineel :'D Seks in de lucht

    Das goede reactie,!! xD


    *He's the one.

    Whahaa, Geniaal x'D

    Whahaa, Geniaal x'D

    Jeah Schat! Wij zijn geniaal!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Whahaa, Geniaal x'D


    I know het komt van ons -_-'


    *He's the one.

    Allemaal Pist?!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Idd denk ik allemaal pist op ons,!! xD


    *He's the one.

    Jaloers omdat wij so geniaal zijn, straks staat het hele forum vol met die verhalen..xD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Jaloers omdat wij so geniaal zijn, straks staat het hele forum vol met die verhalen..xD


    hahaha maar die van ons is het geniaalst en het origineelst xD


    *He's the one.

    pist?

    ik pis niet op mensen, ik heb geen lul, gaat niet zo gemakkelijk ^^

    lOall xx3 x3


    We can only learn to love by loving.

    Hier word ik pist van!

    We hebben al zo'n topic gesloten en jullie gaan gewoon een nieuwe maken?

    Hier komt een slotje op en de eerst volgende die zo''n topic opent geef ik een waarschuwing.


    In Italië tot en met 26 juli! :D