• Ben ik hier nu de enige die de hele tijd gebeten wordt door die K** muggen?!! o.0
    Ik haat ze!!


    De sterretjes zijn voor als Damian weer gaat zagen
    -.-"

    Verveeling heerst nog altijd *GEEUW*

    Ik heb er 5 o.O


    *He's the one.

    ik haat ze ook ik ben op 1 paats gebeten 1 *** plaats en nu krijg ik uitslag ik kan daar dus niet tegen! stomme ******* muggen!!

    op mijn kamer zitten er gelukkiog nog geen
    maar waar de pc staat een stuk of 10:@
    ben vannacht wel 5 keer gebeten ofzo tijdens het pcen:@
    klerebeesten


    I am an idiot, I move.

    Ik had er gistere nacht 7 gedood en nog sta ik op met 3 muggebeten :( Ik haat ze -.- Maar nu heeft mn papa zo een muggemachientje ingestoken; en gisteren zag ik zo een mug en eerst was die nog actief en een tijdje later was ze al lomer en nog een tijdje later was ze dood XD Dus dat helpt wel... :P


    Tanya is de beste.

    ik ben allergisch voor -.- das pas k** !


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    Ik had er gistere nacht 7 gedood en nog sta ik op met 3 muggebeten :( Ik haat ze -.- Maar nu heeft mn papa zo een muggemachientje ingestoken; en gisteren zag ik zo een mug en eerst was die nog actief en een tijdje later was ze al lomer en nog een tijdje later was ze dood XD Dus dat helpt wel... :P


    Waar kan je zoiets kopen? x'D

    Ah jaaa die muggen :D, joengg mn knie staa vol me muggenbeten, en dan jeukt da en dan moete wel krabben en dan blijvde krabben en dan komt er zo een wit plekske en da word dan nooit meer bruin :|

    K*TMUGGEN :@

    (...)

    Waar kan je zoiets kopen? x'D


    Euhm géén idee. Volgens mij in de gewone grootwarenhuizen; en als je het daar niet vind, zou ik het gewoon is vragen aan zo een mensje dat daar rond loopt >.< die weten vast wel raad :'D


    Tanya is de beste.

    muggenspray? XD

    Ik sta vol..Erg irri als je over straat loopt en moet krabben..


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    muggenspray? XD

    Dat kan je ook kopen; maar dat stinkt niet normaal veel xD


    Tanya is de beste.

    Bij mij steken ze me op m'n been O.o ***beesten. Heb echt een t****ghekel aan ze.

    Lang leve het Antimuggenliedje <3


    Sweet dreams will come true.

    ik gebruik citronella...
    maar laatst wasi k ook geprikt en k ben allergisch xD

    Heb echt superveel muggenbeten o.O
    IN mijn kamer en in de living en hier waar de pc staat zitten er :o
    Duswat ik ook doe -tv, pc of slapen- ik wordt toch gestoken door die beesten ._.


    If you had never come out of the blue, I would've stay