• Welke van de twee vond je tot nu toe al het beste?
    Ik New moon.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 21:24 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Ik heb new moon nog niet gezien :3 Twilight was wel leuk maar het was niet mijn genre films x'D


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    beide.:$ kan niet kiezen


    Love is the movement <3

    Twilight.
    Maar New Moon is beter als boek.
    Ik vind dat ze de tyd niet goed laten vooruitgaan in New Moon (de film)


    effort never betrays you

    New Moon.
    Daar gebeurd meer dan in Twilight. Bij Twilight viel ik haast in slaap, bij New Moon niet en het was spannender.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    ik kan niet kiezen ;x. Ik denk dat Eclipse de beste wordt. (': & gaan ze breaking dawn nou wel of niet verfilmen?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Zaitsev schreef:
    Twilight. In New Moon gebeurde.. niet veel. Het was voornamelijk deprimerend. Volgens mijn tellingen heb ik Bella zo'n drie keer zuinig zien lachen. Oh, en ik blijf me ergeren aan haar manier van acteren.

    Ik ben het helemaal met jou eens :')


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik heb ze allebei niet gezien. En ik ben ook niet van plan om ze te gaan kijken.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Volturi schreef:
    New Moon :]


    I solemny swear i am up to no good

    New moon.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    new moon

    en daar is er ook wat meer kleur want toen ik uit de zaal van twiligt ging deden mijn ogen gewoon pijn


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik weet niet. Twilight klopte volgens mij meer met het boek dan New Moon deed, of lag dat aan mij? Maar goed, ik vond New Moon een beetje teleurstellend, maar verder echt een gave film! Net als Twilight. Ik ga er niet tussen kiezen verder. x'D


    And now we're counting down to Phase Zero.

    New Moon,
    ookal ergerde ik me vaak rot aan Jacob. Hij was gewoon beter en spannender. :') Maar diegene met wie ik ging vonden Twilight beter.

    CHANELCHIC schreef:
    ik kan niet kiezen ;x. Ik denk dat Eclipse de beste wordt. (': & gaan ze breaking dawn nou wel of niet verfilmen?

    Ze gaan hem verfilmen en zelfs in 2 delen.


    I need you like a heart needs a beat

    Kirsten Stewart is echt geen goede actrice :S


    007

    New moon.