• S a t a n ' s      A n g e l s      &      D e m o n s      —      R o l l e n t o p i c

    I n v u l l i j s t:
    — Naam:
    — Leeftijd:
    — Gave: (Dit kan overigens alles zijn, ook de Hellhounds tellen mee als "gave")
    — Innerlijk: (Hou hierbij rekening mee dat je aan de evil side staat en dus niet bepaald een lieverdje bent geweest.)
    — Uiterlijk:
    — Geschiedenis: (Wat is de reden waarom je in hel zit enzo en je verdere verleden)
    — Extra info:

    R o l l e n:      1 Man over!
    Meiden:
    Gekozen vrouw van Lucifer: (Dit wordt overigens zelf besloten door degene die Lucifer claimt.)
    — Lilith Cressida De Vil — Elektriciteit — 23 jr. — HarleyQuinnx
    — Ruby Jane Griffin — Vuur — 24 jr. — JudithSuzann
    — Dyon Valorian — Mensen controleren — 20 jr. — Submarines
    — Katherine "Kit" Roan Walker — Hellhounds controleren — 25 jr. — Sapphic
    — Eris Persephone Sephtis — Skin-walker — 19 jr. — Anthemis

    Jongens:
    — Lucifer: Gereserveerd voor Imogen
    — Gereserveerd voor Mismagius
    — Gereserveerd voor Assassin
    — Tyler Michael Blackburn — Duisternis — 27 jr. —HarleyQuinnx
    In de diepste dallen van deze wereld is een andere dimensie. Van heetste vuren en diepste putten gevuld met zielen die worden geteisterd door hun grootste angsten. Zielen die worden gemarteld tot in de eeuwigheid van hun bestaan. Daar in die dimensie zit maar een man op de troon, Lucifer. De koning der hel en de afgestoten rechterhand van God. Om hem te helpen met het innen van zielen, is er een kleine selectieve leger opgesteld van 5 Angels (vrouwen) en 5 Demonen (mannen). Deze 10 leden halen allemaal op hun eigen manier deze zielen naar de hel. De ene gebruikt zijn kracht en de ander maakt gebruik van de vreselijke wezens die er in hel te vinden zijn. Maar zo ook in hel zijn er natuurlijk hun spanningen tussen man en vrouw. Relaties komen hier niet vaak voor, dus als ze eenmaal beginnen, zal je eerst bij de baas op het matje moeten komen. Maar daarom is dit de hel en niet de hemel..


    [ bericht aangepast op 19 aug 2016 - 22:02 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Leuke opmaak. 8D

    Wilt niemand hieraan meedoen? Ik twijfel nog.


    Your make-up is terrible

    Twijfels.


    Because I love him, do I need another reason?

    Mag ik eeen vrouw reserveren? Leuk idee!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Hmm, ik twijfel


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik twijfel, maar wil toch graag een vrouw reserveren .


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Reserveer toch maar een vrouw voor de zekerheid. (:


    Because I love him, do I need another reason?

    Ook ik twijfel, maar ik wil toch voor de zekerheid een man reserveren.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Doe maar een man voor mij.


    Your make-up is terrible

    Ik wil heel graag een vrouw reserveren!

    Ik geloof dat ik al eerder aan een oude versie van deze rpg heb meegedaan c:


    I am not as think as you drunk I am

    Omg guys yay!! Ik raakte al zo bezorgd dat het niet zou lopen! En idd dit is een oude uit de doos die ik wegens privé redenen niet had kunnen voortzetten, wat ik overigens erg jammer vond T-T


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Speeltopic wordt geopend op 20 Augustus, dus al iedereen tegen die tijd z'n rol heeft ingeleverd, zou dat fijn zijn


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    Omg guys yay!! Ik raakte al zo bezorgd dat het niet zou lopen! En idd dit is een oude uit de doos die ik wegens privé redenen niet had kunnen voortzetten, wat ik overigens erg jammer vond T-T


    Ahw ja ik vond dat ook heel jammer, ik vond het echt geweldig om de evil vrouw van hades te spelen toen c:


    I am not as think as you drunk I am

    Conde schreef:
    (...)

    Ahw ja ik vond dat ook heel jammer, ik vond het echt geweldig om de evil vrouw van hades te spelen toen c:


    Ik had laatst alles weer doorgelezen en miste het zoo erg! Oh het was echt geweldig en miste de goede tijden zo! Jullie waren allemaal echt zo badass


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ruhn

    •••
    Naam
    Ruhn — r • oeh • wn — great, powerful & vigorous

    Ruhn heeft zijn enigszins bijzondere naam verworven vanwege zijn moeder — een geschiedenis studente in folklore. Alhoewel hij hiermee verschillende jaren van zijn kindertijd is geplaagd, zou hij geen andere naam kunnen wensen. Ruhn wordt door geliefden of vrienden occasioneel aangesproken als volgt: Roo.


    Leeftijd
    21

    Status
    The Moon ☾

    Vanwege zijn twijfeling tussen goed en slecht — maar zijn toekomst aan de lichte zijde — wordt Ruhn veelal vergeleken met de maan: een licht in de duisternis. Zoals de maan heeft hij perioden van een nieuwe staat (daarbij, duisternis) en een volledig volle staat (daarbij, licht). Ruhn's fascinatie met de maan helpt hierbij.


    Sporten & Vakken
    • Demonenleer & Engelenleer
    • Geschiedkunde
    • Informatica over de Zeven Deugden & Informatica over de Zeven Zonden
    • Koken
    • Kunst (beeldende vorming)
    • Leer van het Onsterfelijke & Sterfelijke
    • Mythische Legendes
    • Taken van de Beschermengel & Helbewaker
    • Zelfverdediging



    Familie
    • Vader — Malachai — 63 — Sekteleider
    • Moeder — Guinevere — 37 — Sektedeelnemer
    • Broers & Zussen — ∞ — Sektekinderen


    Geschiedenis
    Guinevere was vijftien jaar jong op het moment dat ze zichzelf aansloot bij de destructieve sekte van de spiritueel leider Malachai. Vanwege haar problemen (armoede, mishandeling, verslaving) werd ze daarin gemakkelijk opgenomen. Malachai's sekte was een doemsdagsekte — met het geloof dat de wereld zou vergaan in 2000. Alleen echte gelovers zouden overleven, na goedkeuring van Malachai zelve. Guinevere was betoverd door de man zijn gedachtegang, waardoor ze zijn leven aan hem wijdde — evenals haar lichaam. Na drie maanden was de jongedame zwanger, dolgelukkig. Maar, kinderen hadden geen hoge status binnenin de sekte van Malachai. Integendeel, ze werden gebruikt op meest verschrikkelijke wijze: als religieuze offeringen.
    Ruhn werd op zijn eerste verjaardag geofferd, zijn keel en polsen werden genadeloos doorgesneden — een waar offer.
    Persoonlijkheid
    Actief (houdt van beweging) • Avontuurlijk • Beïnvloedbaar • Beschermend (tegenover zijn geliefden en vrienden) • Betrouwbaar • Chaotisch • Competitief (maakt overal een wedstrijd van) • Creatief • Doorzettend (geeft nooit op) • Dromerig • Druk • Eigenwijs • Explosief • Expressief (een open boek) • Jaloers • Koppig • Nieuwsgierig • Ondeugend (een echte kwajongen) • Ongeduldig (kan niet wachten) • Ongeorganiseerd • Onrustig • Onzeker • Passievol (over alles en nog wat) • Speels • Spontaan • Verslavingsgevoelig • Zoekend

    Uiterlijk
    Ruhn is een lange jongeman (ongeveer 183 centimeter) met een pezig gespierd lichaam — hetgeen zijn liefde voor sporten weergeeft. Ondanks zijn natuurlijk intimiderende lichaamsbouw, kan hij gemakkelijk verdwijnen op de achtergond. Ruhn heeft een zongebruinde huid — vanwege zijn tijd in buitenlucht. Ruhn's keel en polsen worden gesierd met lange uitgestrekte littekens, een teken van zijn leven. Daarvan weet hij de reden niet meer, maar regelmatig jeuken ze onuitstaanbaar.
    Ruhn heeft continue verfvlekken op zijn handen, evenals regelmatig verf in zijn haren en op zijn gezicht — overal.
    Ruhn heeft bruin gekleurd lokken, welke in het juiste licht gouden strepen lijken te bevatten (geërfd van moeder). Deze zitten voornamelijk rommelig warrig — bovenop langer dan de zijkanten. Ruhn heeft dezelfde kleur kijkers, hazel met her en der gouden accenten (welke zijn emoties perfect tonen). Ruhn heeft een brede neusbrug, strakke kaaklijn en volle lippen. Onder zijn kijkers bevinden zich donkere cirkels, vanwege chronische slaaptekort. Ruhn heeft verschillende sproeten op zijn gezicht, sterk aftekenend tegen zijn huid.
    Ruhn's vleugels zijn lichtgrijs gekleurd — een teken van zijn worsteling met de te maken keuze: goed of slecht. Opvallend zijn één witte veer binnenin zijn linkse vleugel en één zwarte veer binnenin zijn rechtse vleugel — wijzend naar het moment dat hij iemand per ongeluk verwondde en daarna redde.


    Extra
    • Ruhn heeft een chronische slaapstoornis.
    • Ruhn is ambidexter (linkshandig en rechtshandig).
    • Ruhn is een talentvolle schilder (kan dagen verdwijnen om dit te doen, vergeet daarbij al het andere).
    • Ruhn is heteroseksueel.
    • Ruhn is maagd.


    Likes
    Alcohol • Buitenlucht • Bossen • Dansen • Koken • Maan • Muziek • Schilderen • Verf • Vrienden

    Dislikes
    Bloed • Keuzes • Leugens • Nachtmerries • Regen • Slapen • Stilte • Toekomst • Vechten

    Relaties

    [ bericht aangepast op 5 april 2021 - 9:54 ]

    Hoe bedoelde je de Hellhounds als gave precies? Dat ze die hebben of erin kunnen veranderen?


    Because I love him, do I need another reason?