• hihi sorry moest ff


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    tja... heb bijna hetzelfde probleem en het is niet zo dom als je denkt!


    Tis wel dom, hij heb zo'n foto van MSn dan en die irriteert mij mateloos, omdat ik weet dat hij nooit iets met mij zal krijgen (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)

    (...)

    Tis wel dom, hij heb zo'n foto van MSn dan en die irriteert mij mateloos, omdat ik weet dat hij nooit iets met mij zal krijgen (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)

    op wie ik verliefd is 2 jaar ouder en ik ken hem al heel lang en toen was hij verliefd op mij en ik op hem alleen dat wisten we niet van elkaar xD en nu 2 jaar later ben ik nog steeds op hem maar ik weet nie of hij op mij is en ik weet dat ik toch nooit met hem zal krijgen (huil)(huil)(huil)(huil)(huil)

    Hij ís tenminste op jou, dat verhaal van mij níét *snik*

    Hij ís tenminste op jou, dat verhaal van mij níét *snik*

    hij is nie op mij vroeger wel nu nie meer denk ik

    (...)
    hij is nie op mij vroeger wel nu nie meer denk ik


    D-Dat suckt zwaar¬¬. Mjah, de meine stuurt de hele tijd als hij weg ofzeu gaat zo'n kus-emoticon, teriwjl hij zelf het zo over brengt oop mij dat hij nog met háár wil [Of het is een jongen, dat weet ik niet x'D]

    (...)

    D-Dat suckt zwaar¬¬. Mjah, de meine stuurt de hele tijd als hij weg ofzeu gaat zo'n kus-emoticon, teriwjl hij zelf het zo over brengt oop mij dat hij nog met háár wil [Of het is een jongen, dat weet ik niet x'D]

    Als ik denk aan die vakantie dat ik hem heb ontmoet en dan een zielig liedje opzet voel ik me helemaal verdrietig vanbinnen worden i know het is dom

    (...)
    Als ik denk aan die vakantie dat ik hem heb ontmoet en dan een zielig liedje opzet moe ik huilen i know het is dom


    Uhu, ik doe met je mee meid -(huil)-

    IK WIL LATER ALS WE BEROEMD ZIJN GEEN SEKS VERHALEN MET ELKAAR, LIKE TOM&BILL ALS TWINCEST!!


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    AALLOOOWAAAAHHH xD


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Whaat?? Ik ben btw. Juul van Gusti4ever.

    WHAAAAAAAAAAAA WIJ ZIJN NOG STEEDS DE COEWLSTE BAND VAN DE NEDERLANDSE GESCHIEDENIS EN NU REAGEREN PIEMOLS!^^