• Hahaha vermist kat, ik bedoel natuurlijk vermiste kat, zie je, mn brein gaat al achteruit.

    Maar oke, vertel me alstjeblieft verhalen over hoe lang jullie kat of hond wel niet weg is geweest, en dat hij na zoveel dagen wel weer terug kwam. Mijn kat is al 2 en een halve dag weg en ik spazz helemaal omdat ik me nu zo alleen voel, we were soulmates :c /foreveralone

    nee maar even serieus, mijn kat is dus vermist, en ik heb geen idee of ze wel terug komt. ;__; heb het asiel en alles gebeld, maar niks gevonden. Dus als ze morgen niet terug is maar posters ophangen in de buurt, heb alles ook al afgezocht..

    Now tell me your stories, en zeg dat het wel goed komt, anders kom ik nooit meer mn bed uit en begraaf ik mezelf in mn tissues, oke? :C uughh kira /foreverycry

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 13:38 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    De kat van een paar vriendinnen van me is een keer twee maanden weggeweest en kwam toen weer doodleuk aankakken. Ik denk dat dit wel goed komt. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn kat is nog nooit weggelopen, daar kan ik je niet meehelpen...


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Heb eventjes je titel aangepast voor je ;3

    Nou, mijn kat vroeger leefde buiten, en wanneer we op vakantie waren geweest was 'ie zo kwaad, dat hij 2 weken niet naar huis kwam. Hij keert wel weer terug, joh ;D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nou..mijn vogel is 2x ontsnapt maar kwam altijd na een paar dagen uitgehongerd terug :3

    Wiarda schreef:
    De kat van een paar vriendinnen van me is een keer twee maanden weggeweest en kwam toen weer doodleuk aankakken. Ik denk dat dit wel goed komt. :Y)

    Twee maanden? for real? o_o Hoe kan dat beest nog leven dan. e_e; en ik hoop het ja.. :l Otherwise I won't survive!

    @BeIIisario, thanks xD daar kan het niet aan liggen tho T_T en lol dikke zoek actie starten na 2 dagen al terwijl er mensen zijn die hun kat meer dan 2 maanden mistte.. hehe.


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    We hadden na 3 dagen nog niet veel gedaan en toen posters opgehangen en op een centraal punt in het dorp stond er een poster van wie deze kat was. Van ons dus :')

    Kat van mijn teamgenoot zat opgesloten in de garage van een van haar buren, een week lang en die buren hadden niks door. Vond het echt sneu.

    Maar het is dus goedgekomen (K)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 14:08 ]


    Making mistakes is better than not doing anything - BJA

    MysticNights schreef:
    hij is een halve dag weg en je maakt je nu al zorgen?! wij hebben 2 katten en die blijven meestal wel langer weg


    2 en halve dag ^-^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Drie of vier dagen.
    Hij was aangereden door zo'n mini-graafmachine, die waren achter onze tuin bezig. Hij had zich twee huizen verderop in hun houtschuur verstopt, maar omdat het zomer was kwamen die mensen er pas heel laat achter. Arme beest was zwaar gewond en zielig en zo :c

    Ik zou posters ophangen, langs deuren gaan, asiel nog een keer bellen. Zulk soort dingen (:


    Destroy what destroys you.

    Mijn kat was tijdens onze vakantie ontsnapt -de mensen die de katten eten gaven hadden hem naar buiten gelaten. De idioten-. Hij is in totaal vijf weken weggeweest en kwam toen midden in de nacht weer terug.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Hiddlesworth schreef:
    (...)
    Twee maanden? for real? o_o Hoe kan dat beest nog leven dan. e_e; en ik hoop het ja.. :l Otherwise I won't survive!

    @BeIIisario, thanks xD daar kan het niet aan liggen tho T_T en lol dikke zoek actie starten na 2 dagen al terwijl er mensen zijn die hun kat meer dan 2 maanden mistte.. hehe.


    Katten hebben een jagersinstinct, kunnen overal water vandaan halen op zich en overleven op vogels en insecten. Katten zijn geen weerloze beestjes die alleen maar overleven als jij ze brokken voert ='D Als mijn kat 5 weken kan overleven, dan kan die van jou dat ook. Because seriously, my cat is a retard.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 14:17 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Chuggaa schreef:
    Drie of vier dagen.
    Hij was aangereden door zo'n mini-graafmachine, die waren achter onze tuin bezig. Hij had zich twee huizen verderop in hun houtschuur verstopt, maar omdat het zomer was kwamen die mensen er pas heel laat achter. Arme beest was zwaar gewond en zielig en zo :c

    Ik zou posters ophangen, langs deuren gaan, asiel nog een keer bellen. Zulk soort dingen (:

    Aaahw wat zielig! D: gelukkig dat je hem wel weer terug hebt. :3 En langs de deuren gaan is eng, er wonen hier allemaal gengsters enz. :I Maar ben bang dat ze haar gewoon gestolen ofzo hebben X'D aangezien ze zo mooi is.. ;u; of mensen hebben dr gestolen omdat ze een beloning willen X'D oke ik krijg nu allemaal vage ideeën, ze is gewoon in de nightclub samen met andere katten, k.

    @Mysticnights, goh, sorry dat ik me zo zorgen maak om mijn huisdier en om d'r geef. :I

    @Yoda, nou dat was een goede peptalk, go Yoda! (geen sarcasme :3) ~ nu krijg ik wel meer hoop, ohohoh.. and my cat is lazy. Ze slaapt AL-TIJD. =_=


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Mijn kat zat altijd te luieren bij mij, of op de stoelen, maar ineens was die 2 maanden weg, en kwam die weer aan gelopen alsof het niets was. Dan was ze weer 14 dagen weg, dan weer kei lang, en nu heb ik haar weeral maanden niet gezien. ;c


    --

    Onze hond is een keer weggelopen. Toen rende die alle straten door, over het schoolplein van de basisschool en door tuinen heen en m'n zus d'r maar achteraan. Rende die uiteindelijk zelf terug naar huis -.-
    Maar zo zie je dus wel, honden en katten komen echt heus wel uit zichzelf terug als ze het zat zijn buiten. Alleen zou ik wel als ik jou was die posters ophangen morgen, want als iemand 'm dan tegenkomt, kan die je kat ten minste terugbrengen, want zelf houden ze 't buiten wel een aardig tijdje uit.


    “Love is a contradiction.”

    Kontje schreef:
    Mijn kat zat altijd te luieren bij mij, of op de stoelen, maar ineens was die 2 maanden weg, en kwam die weer aan gelopen alsof het niets was. Dan was ze weer 14 dagen weg, dan weer kei lang, en nu heb ik haar weeral maanden niet gezien. ;c

    Ahhw :c dan komt ze vast terug, aangezien het kennelijk normaal is? x'D Hoop het in ieder geval voor je D:

    @Mean, ROFL ik zie het al voor me.. honden zijn toch wel anders tho. D: En daar heb je gelijk in..


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”