• Helelujaa mensen !
    Oké, ik snap iets niet :S
    Want ik heb INTERNET EXPLORER & MOZILLA FIREFOX; alle2 dus.
    Maar als ik op Mozilla ben, en ik ga op quizlet; Dan is er iets raars:S Bijvoorbeeld als ik een lang tekstje typ ofzo, dan gaat het maar door en door tot ik het niet meer zie op het scherm. Dan verschijnt eronder een pijl waarmee ik naar links kan gaan ? En dan zie ik op een wit scherm de tekst? Maar als ik op INTERNET EXPLORER ben, dan is die tekst gewoon onder elkaar. Persoonlijk denk ik dat het aan MOZILLA ligt, maar kan het ook aan Q leggen ofzeu ?

    xxMadena


    ok

    i think mozilla fzo

    En ik snap je niet x'D

    Dan denk ik dat het aan Mozilla ligt, want op quizlet heb ik er hier nog nooit over horen klagen.
    Tis raar jah.

    xx


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Ik heb Mozilla en die is wel normaal xd

    ik heb ook alletwee en heb geen last


    xX_tink_Xx

    Ik heb daar ook last van op mozilla. Erg irritant aangezien ik nooit op explore zit.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Helelujaa mensen !
    Oké, ik snap iets niet :S
    Want ik heb INTERNET EXPLORER & MOZILLA FIREFOX; alle2 dus.
    Maar als ik op Mozilla ben, en ik ga op quizlet; Dan is er iets raars:S Bijvoorbeeld als ik een lang tekstje typ ofzo, dan gaat het maar door en door tot ik het niet meer zie op het scherm. Dan verschijnt eronder een pijl waarmee ik naar links kan gaan ? En dan zie ik op een wit scherm de tekst? Maar als ik op INTERNET EXPLORER ben, dan is die tekst gewoon onder elkaar. Persoonlijk denk ik dat het aan MOZILLA ligt, maar kan het ook aan Q leggen ofzeu ?

    xxMadena
    aan beiden, mozzilla reageert hier en daar anders op quizlte en daar kan rutger wel iets aan doen, maar och :P

    ligt aan Mozilla...
    ik heb dat ook altijd;)
    dus niks aan de hand met quizlet


    I am an idiot, I move.

    Ik heb ook beide xD
    Nja kweet wat je bedoelt, maar weet niet aan wat het precies ligt, waarschijnlijk aan mozilla firefox.
    Waarschijnlijk werken de html codes waaruit deze site zijn opgebouwd voornamelijk in IE. xD


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik heb ook Mozilla Firefox & Internet Explorer,
    maar mijn pc runt op Fedora Core 6, en met vmWare op Windows xp proffesional.
    en ik geloof dat haast niemand er iets van snapt XD
    ben gewoon PCnurd, what can I say?;X
    Bij mij heeft Firefox dat ook, en Explorer dus ook x3
    Soms zijn de verschillen tussen Mozilla en Internet Explorer nogal irritant.. ><


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik had ze alle 2. Maar heb Mzilla van de pc afgegooid.

    Bij mij zag Mozilla er ook raar uit met quizlet :S.

    I dont like mozilla ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    mozila, want da heb ik ook soms dat die dat doet

    mozilla*
    want zo ineens kwam het scherm heel erg klein en ik snapte het niet, ik kon niks mr leze Ö

    dat lag ook aan mozilla

    Mozilla sucks.x3