• Hoi.
    Ik had vandaag een discussie met mijn broer, omdat wij allebei last van slaap problemen hebben :]
    Dus ik zei tegen hem 'Ik ken iemand die Insomnia heeft, dat is toch ook iets wat met slaap tekort te maken heeft?' dus hij zegt 'Ja, maar dat heb jij echt niet. Dat is echt veel erger.' Dus ja, ik ging dat vandaag opzoeken, en Insomnia/Insomnie is dus eigenlijk gewoon een chique woord voor slaap problemen :Y) dus ik own mijn broer hard, want ik heb wel last van insomnia :Y)
    Maar ja, om het nuttig te houden,
    Wie heeft ook last van slaap tekort, en hoe lang al?

    Ik dus al sinds mijn tweede :]
    xox<3


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik,voor zo ver ik weet mijn hele leven.Ik kan nooit is slaap komen


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    De laatste tijd wat minder,
    als ik minder eet geraak ik sneller in slaap omdat ik dan niet het gevoel heb dat ik iets moet doen.


    Real music is hidden behind the notes

    Ik heb dat altijd met vlagen. Maar bij mij is het een kwestie van dan bijvoorbeeld een week helemaal niet meer slapen en toch nog naar school gaan. Hoe ik dat soms overleef snap ik ook nog niet helemaal. Maar als je daar last van hebt, dan kun je rekening houden met de volgende dingen om het te verminderen.

    -zorgen dat je kamer heel donker is, dus donkere gordijnen/rolluiken.
    -geen koffie, cola, chocolade meer na het avondeten.
    -zorgen dat er geen lawaai van het straatverkeer in je kamer kan komen. Dus raam dicht of weet ik veel wat :'D
    -Wekker afdekken, zodat je niet naar de tijd kunt kijken -klinkt heel achterlijk maar 'tijd' is meestal een van hoofdoorzaken dat je een slaapprobleem hebt. Klokken die een tikgeluid maken, ook uit je kamer halen of uitzetten.
    -Voor je gaat slapen even een boekje lezen of heel kort tv kijken, zodat je hoofd leeg is voor je gaat slapen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb de laatste tijd van slaaptekort, gewoon omdat ik ofwel té laat ga slapen of niet in slaap raak.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik, omdat ik bijna nooit in slaap kan komen. En dan ben ik op school echt een wandelend wrak ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb het altijd gehad. Maar nu..
    Zoveel slapen als ik nu MOET, is ook niet leuk meer. *Ik heb pfeiffer*


    Protège moi de mes désirs.

    Ik val altijd maar na 3/4 uur in slaap, maar geen idee of dat een slaapprobleem is (:


    Never run out of reasons to smile...