• Vandaag toen ik nog thuis voor ik naar school ging. Ging de telefoon de hele tijd een keer over ofzo. En het was anonieme oproep. En normaal belt nooit iemand mij op anonieme oproep, dus ik ging ervan uit dat het eigenlijk een vriend van mij uit Duitsland was.

    Dus uiteindelijk ging de telefoon weer en ik heel snel opnemen. Hoorde ik helemaal gekraak en geruis waaruit ik kon opmaken dat de telefoon in zijn broekzak zat, was hij in gesprek met zijn baas over iets wat ik volgens mij helemaal niet mocht horen :'DDD. Ik heb zo'n 2 minuten meegeluisterd en toen toch maar opgehangen en in een berichtje gezegd dat hij zijn toetsvergrendeling er wel op moest zetten, loser dat die was :'DD

    Hebben jullie dat ook wel eens gehad? Dat je door iemand gebeld word terwijl die persoon dat niet door heeft en je eigenlijk op wilt hangen maar dat het gewoon bijna te verleidelijk is om te blijven luisteren waar die persoon het bijvoorbeeld over heeft :'DD

    [ bericht aangepast op 3 dec 2009 - 17:54 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Haha, ja. Maar dan hoor ik niets boeiends. Stom. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    hahahaha :') en eum nee nog niet voorgehad. (:


    I need you like a heart needs a beat

    OMFG! :|
    ik denk nu ff iets..


    -

    Haha (:

    Da's mij nog nooit gebeurt.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ja wel eens.
    Laatst werd ik gebeld, Hoorde ik dik gehijg enzo, hoorde ik op de achtergrond het big liedje van Phinius en Ferb (hoe schrijf je dat? in ieder geval, zo'n programma van Jetix.)Diegene was zeker vergete de Tv zachter te zetten.

    xD

    [ bericht aangepast op 3 dec 2009 - 17:56 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Over wat ging het? :3


    Only losers can act the way you do

    Yup :3
    Soms luister ik wel mee, maar dan alleen als ik weet van hmm kan niet zo veel kwaad :3


    your eyes are like stars in the night.

    Ehmmm...
    :$

    Mijn mobel stond een keer aan toen ik zeg maar... een beetje... seks aan het hebben was met Brian... XD
    En toen was ik dus aan het 'bellen' met een vriendin van me... XD

    *epic fail... XD*

    Mijn mobiel belt altijd mensen in mijn broekzak omdat ie telkens van de vergrendeling af gaat. Echt irritant.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ja gisteren nog
    de ik nam op en bleef luisteren omdat ik niets beter te doen had tot dat de het plots stopte ik denk dat die mens zijn belwaarde op was xD


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Nog nooit meegemaakt :'D


    Never run out of reasons to smile...

    JA xD Mijn BF had een keer perongeluk mijn voicemail ingesproken, vanuit haar zak toen ze in Belgie was. xD Ik helemaal luisteren.. 'k kon wel meelachen over de grapjes van d'r pa :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    jah mijn trainer x]

    Hahaha, dat is best wel grappig. Ik heb nog noooit zoiets meegemaakt ;o

    Neeeee, (baby)