• Vandaag toen ik nog thuis voor ik naar school ging. Ging de telefoon de hele tijd een keer over ofzo. En het was anonieme oproep. En normaal belt nooit iemand mij op anonieme oproep, dus ik ging ervan uit dat het eigenlijk een vriend van mij uit Duitsland was.

    Dus uiteindelijk ging de telefoon weer en ik heel snel opnemen. Hoorde ik helemaal gekraak en geruis waaruit ik kon opmaken dat de telefoon in zijn broekzak zat, was hij in gesprek met zijn baas over iets wat ik volgens mij helemaal niet mocht horen :'DDD. Ik heb zo'n 2 minuten meegeluisterd en toen toch maar opgehangen en in een berichtje gezegd dat hij zijn toetsvergrendeling er wel op moest zetten, loser dat die was :'DD

    Hebben jullie dat ook wel eens gehad? Dat je door iemand gebeld word terwijl die persoon dat niet door heeft en je eigenlijk op wilt hangen maar dat het gewoon bijna te verleidelijk is om te blijven luisteren waar die persoon het bijvoorbeeld over heeft :'DD

    [ bericht aangepast op 3 dec 2009 - 17:54 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Bandana schreef:
    JA xD Mijn BF had een keer perongeluk mijn voicemail ingesproken, vanuit haar zak toen ze in Belgie was. xD Ik helemaal luisteren.. 'k kon wel meelachen over de grapjes van d'r pa :'D
    Hahah super stoer :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Hahahaha, wat een eitje ook. :'DD

    Ghaha, nee, dat heb ik nog niet meegemaakt. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    nog nooit voorgehad.


    Just a simple "I love you" (:

    ik werd vorige vrijdag de hele tijd gebelt door een thuisnummer,ik nam dan op en zei 'hallo?' dan zei er niemand iets,maar als ik heel goed luisterde hoorde ik iemand hijgen...
    zo werd ik 3 uur lang om het kwartier gebeld >.< !


    everybody needs a song.

    Ja.
    Ik had een keer mijn telefoon in mijn broekzak gewoon op vergrendeling. Hoor ik opeen hallo uit mijn broekzak komen :'D
    Bleek dat mam belde en dat ding had uit zichzelf opgenomen
    Is schrok me dood :'D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Mijn zus had dat eens, zo bellen
    En mijn moeder maar in die telefoon roepen xD


    'Pixels are real, in the heart of their fans' ~ Fixi

    grappig,en nee zoiets niet wel van buitenlanders en dan doen die hun uileg en dan op het einde zeg ik (als ik het kan zeggen) dat ze verkeerd verbonden zijn of ik leg gewoon af na hun uitleg.

    OMG! dit vind ik zoo eng, weetjedat? toen ik net las van; ik hoorde allemaal gekraak en geruis hoorde ik de telefoon. Ik opnemen; EN JE RAAD HET AL! er was allemaal gekraak en geruis. oeeh, spooky!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    mmh. helaas niet (A)

    Snor schreef:
    OMG! dit vind ik zoo eng, weetjedat? toen ik net las van; ik hoorde allemaal gekraak en geruis hoorde ik de telefoon. Ik opnemen; EN JE RAAD HET AL! er was allemaal gekraak en geruis. oeeh, spooky!
    hahah vet eng, arme jij :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ben eens drie keer gebeld via een nummer uit frankrijk ._.
    en telkens als ik opnam, hoorde ik alleen mezelf


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    @ Marihuana Misschien was het jijzelf wel die je belde vanuit de toekomst -spooky- (cat)


    Wie du mir, so ich dir.

    weetje, als je gedaan had me luisteren moest je iets heel hard roepen ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Inspiration schreef:
    weetje, als je gedaan had me luisteren moest je iets heel hard roepen ^^
    Gheheh had zijn baas leuk gevonden, hahaa. Maar die zal ik onthouden voor de volgende keer :'DD


    Wie du mir, so ich dir.