• http://www.youtube.com/watch?v=k9uwX0If7iM&feature=subtivity

    Ziekelijk gewoon, ik weet niet wat ik moet zeggen.


    -

    WTF echt een beetje ziek!
    Ik mag haar niet..

    Confessions schreef:
    Ik snap niet wat daar zo ziek aan is hoor. Ik vind het nog een vrij normale video.
    T gaat eigenlijk om het verhaal erachter :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Zo hoeveel piercings kan je in je gezicht hebben zeg :X Maargoed eigenlijk vind ik het best wel zielig voor haar en dat ze dan zo'n video maakt ..


    -

    Niet ziekelijk.


    Jouw hart is mijn wereld.

    Silbermond schreef:
    (...)
    Hahah nou ik was ook al aan het wachten en aan het vrezen dat ze zich iets ging aandoen :'DD Maar gelukkig is dat niet gebeurd, ghehe. Of ja, je ziet niks :'DD


    Oh, dat kon ook nog, haha. Nou ik dacht ik druk maar weg, voordat ik dr zichzelf zag snijden ofzo :')

    ILOVENAOM schreef:
    Ik vindt het echt zielig voor haar, en zij is vet mooi! Alleen jammer van al die piercings. Jammer dat ze op deze manier aandacht zoekt.


    Your make-up is terrible

    What the fuck?
    Kan iemand uitleggen wat er is gebeurd, ik las al iets van dat hij haar heeft geslagen ofzo? Ik vind het zowiezo al raar dat hij iets met haar neemt, ik bedoel.. Opnemen dat je zit te huilen met je face vol bloed? o.o


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Gedver. Eigelijk is dat best een mooi meisje maar ze heeft zichzelf verpest met die piercings. Maargoed, ik snap de video niet, wat voor problemen waren er dan tussen hun?


    Alis volat propriis.

    Volturi schreef:
    Gedver. Eigelijk is dat best een mooi meisje maar ze heeft zichzelf verpest met die piercings.


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Bandana schreef:
    What the fuck?
    Kan iemand uitleggen wat er is gebeurd, ik las al iets van dat hij haar heeft geslagen ofzo? Ik vind het zowiezo al raar dat hij iets met haar neemt, ik bedoel.. Opnemen dat je zit te huilen met je face vol bloed? o.o
    Hij zou haar in elkaar geslagen hebben, samen met twee personeelsleden van het hotel en zijn manager. En ze wil hem terug, en daarom gaat ze filmen hoe ze onder het bloed zit, wat overigens van haar arm komt die ze lek geprikt had met die veiliheidsspeld. Maar ze is gewoon mediaaddicted, dat is ook waarom ze in eerste instantie een relatie met hem nam o.o. En toch vind ik ze allebei zielig, want ze zijn allebei naar de klote door elkaar.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2009 - 22:30 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Silbermond schreef:
    (...)
    Hij zou haar in elkaar geslagen hebben, samen met twee personeelsleden van het hotel en zijn manager. En ze wil hem terug, en daarom gaat ze filmen hoe ze onder het bloed zit, wat overigens van haar arm komt die ze lek geprikt had met die veiliheidsspeld. Maar ze is gewoon mediaaddicted, dat is ook waarom ze in eerste instantie een relatie met hem nam o.o. En toen vind ik ze allebei zielig, want ze zijn allebei naar de klote door elkaar.

    Ze spoort gewoon niet, punt uit. En Yu is stom geweest, en hopelijk wordt hij nu iets slimmer. Dat verhaal blijft ongeloofwaardig..


    -

    Ik vind het eigenlijk best zielig. Ik bedoel, wat ze doet is niet normaal, en zo'n video hoort echt niet op het internet, maar het ziet er zo zielig uit :'3 Maar ja, ik denk eigenlijk wel dat ze serieus hulp nodig heeft :3


    all I want for christmas is a girlfriend

    Silbermond schreef:
    (...)
    T gaat eigenlijk om het verhaal erachter :'DD

    Wat is het verhaal dan? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ILOVENAOM schreef:
    Ik vindt het echt zielig voor haar, en zij is vet mooi! Alleen jammer van al die piercings. Jammer dat ze op deze manier aandacht zoekt.

    Ehhh jullie hebben het hier over dat ze in elkaar geslagen is door Yu. What The F***?!
    Is dat echt zo?