• Mijn papa's nieuwe motor komt vanavond aan, vanuit de UK. haha en nu ben ik best nieuwsgierig, wat er zo bijzonder aan is. want volgens mijn vader is die helemaal geweldig en ik geloof hem niet :$, maar goed lang gaan we ehm niet houden want hij verkoopt hem waarschijnlijk omdat hij hem voor het drie dubbele van het aankoop bedrag hier in NL kan verkopen :$, tenzij dat hij het een pracht motor vind dat houdt hij hem wel. haha en ik ging net plaatjes zoeken en het is blijkbaar een antiek geval kijk maar : haha

    maar goed ik ben best wel goed gehumeurd want ik vind motors geweldig :3


    We can only learn to love by loving.

    Motors zijn awesome x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    Motors zijn awesome x3


    idd -box-


    We can only learn to love by loving.

    Muhaha,
    Mooie moto, al zijn er mooiere. (krul)


    Let the Night embrace you

    Snake schreef:
    Muhaha,
    Mooie moto, al zijn er mooiere. (krul)
    haha vind ik nou ook ;x ik vind onze andere motor veel mooier, but don't tell daddy.


    We can only learn to love by loving.

    Oh my lord.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wat een lelijke motor :X
    Wij hebben thuis drie motoren en ook nog een trialmotor staan. Lang leve een vader en twee broers... --'


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    OverMyHead schreef:
    Wat een lelijke motor :X
    Wij hebben thuis drie motoren en ook nog een trialmotor staan. Lang leve een vader en twee broers... --'
    haha wij hebben nu alleen een Mv Agusta Senna, en dit is een 750S. die 750S is een soort collectors item fz, er zijn er heel weinig van gemaakt.


    We can only learn to love by loving.

    Mijn papa heeft ook een motor en ik vind hem lelijk ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    Dat is vet :9~
    Ik wil later ook een motor

    [ bericht aangepast op 4 dec 2009 - 22:19 ]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Oh, is dat zo'n klein geval? :P
    Ik dacht vroeger altijd dat ie voor kleine kindjes waren, maar die zijn juist denk ik gevaarlijker dan gewone. x'D

    [ bericht aangepast op 4 dec 2009 - 22:36 ]


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.