• Ja, want bijna alle leuke programma's zijn eraf. En de leuke die er nog zijn zijn nu ingesproken. -Denk aan iCarly- Ik en mijn vriendin waren daar gisteren over aan het praten en toen kwamen we op het leukste programma ooit gemaakt van Nickelodeon; Kenan & Kell. Ik hield zoveel van dat programma, maar dat is er al een hele tijd af. Is er iemand die dat nog kent? Voor degene die het even niet meer weten; dat is een comedyshow met zo'n gast die superveel van Sinas houdt en een andere dikke die gewoon grappig is. :9~


    .

    Kenan & Kell waren zo awesome!
    Orange sodaaaa :'D


    I clicked my heels and wished for you.

    Hahah, Kenan & Kell waren geniaal. Ik keek altijd Nick @ night. Maar das nu weg.


    Your make-up is terrible

    Ik hou van Jimmy Neutron =D Maar die komt denk ik niet meer! x]
    Verder vind ik Fairly Odd Parents en Spongebob nog redelijk leuk! x]
    Alleen kijk ik nooit meer naar Nickelodeon, dat is eruit gegroeid bij mij! ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik kijk al een tijd niet meer naar Nickelodeon maar mijn zusje nog wel en toen ik voor de eerste keer Icarly hoorde schoot ik in de lach, het trekt echt op niets zo. Ze kunnen het beter doen zoals bij Disney Channel als ze perdé een Nederlandse versie willen, om 15u geef je een Nederlandse aflevering en om 19u een orginele, dan is iedereen tevreden (;


    The soul needs autumn.

    Kenan & Kell is geweldig!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik vind fairly odd parents, gewoon geniaal
    omdat het echt nergens overgaat:9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    uund, cosmo is hot:9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kenan & Kell was zo geweldig!
    ik vind het echt spijtig dat dat eraf is.
    ik keek vroeger vooral naar Zoey 101 , maar dat is er nu ook weeral een tijdje af. De laatste tijd kijk ik amper nog naar nickelodeon , meer naar Disney Channel!


    There's nothing like us.

    Bravery schreef:
    Kenan & Kell waren zo awesome!
    Orange sodaaaa :'D

    Kell, who loves Orange Soda?
    - Kell loves Orange Soda
    - Is it true?
    - HmmHmm, i do,i do, i do , i doee
    Hahaa (krul)


    .

    Dat heb ik wel eens gekeken, Kenan&Kell, maar ik kan het me niet echt meer herinneren eigenlijk :X


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Ik blijf Spongebob leuk vinden :9~


    Never run out of reasons to smile...

    al de leuke programa's zijn gwn ingesproken met stomme nederlandse stemmen die helemaal niet passen en dat irriteerd me laat het gwn engels!


    sometimes when I say "oh I'm fine" I want someone to look in my eyes and say "Tell the truth"

    Kenan & Kell keek ik ook altijd. ;3
    En nu alleen nog iCarly en Drake&Josh als ik me verveel.


    hoi, jij bent leuk.

    hidingwolf schreef:
    al de leuke programa's zijn gwn ingesproken met stomme nederlandse stemmen die helemaal niet passen en dat irriteerd me laat het gwn engels!

    Idd.


    .

    Marilena schreef:
    (...)
    Kell, who loves Orange Soda?
    - Kell loves Orange Soda
    - Is it true?
    - HmmHmm, i do,i do, i do , i doee
    Hahaa (krul)

    Hahaha, jeugdsentiment :') Ik denk dat ik maar eens oude afleveringen ga opzoeken!
    Ik keek trouwens ook altijd naar 'Saved by the Bell' en 'Sabrina', die waren ook cool ^^


    I clicked my heels and wished for you.