• Omdat ik nu nog moet gaan beginnen met mijn huiswerk... Ik moet voor morgen drie paragrafen voor biologie maken (belachelijk veel), Duits maken en leren én heb een Nederlands proefwerk.
    Yes, I hate myself...
    Misschien moet ik maar eens wat aan mijn uitstelprobleempje gaan doen, want dit loopt echt uit de hand o_O

    Hebben er meer mensen hier last van?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Niet echt, al moet ik nodig gaan beginnen leren aan godsdienste en chemie, want daar heb ik morgen examen van ;x


    Never run out of reasons to smile...

    Ja ik dus :')
    Ik wacht altijd met dingen en ik blijf maar uitstellen en uitstellen en uitstellen en daar moet ik dringend iets aan doen ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik heb er ook heel erg veel last van maar er is een oplossing voor gevonden door mijn ouders:
    Ik mag s'ochtends en na het avondeten pas laptoppen en dan moet ik gelijk uit school huiswerk gaan maken tot het af is
    Ze denken dat ik nu veel minder laptop omdat ze niet weten dat ik er al vanaf 3 uur s'ochtends achter zit en dan al beneden ben(A)

    by my is het juist het tegenovergestelde x) soms kan ik lang werken voor school omdat ik zo goed als alles op voorhand wil doen zodat ik nooit in het probleem kan kome waar jij nu in zit:S
    doe gewoon zo: je leerkracht zegt dat je het tegen de volgende week moet maken...schrijf in je agenda dat het tgn morgen is en je kunt de zaak al uit je hoofd schrappen & moet er niet meer aan denken & der is geen kans dat je het vergeet of uitstelt want het is toch al in orde. Leer ook op voorhand & laat je opvrgn ofzo of herhaal het is ...de dag van de toets kun je dan je klasgenoten horen zgn: oh en da was echt veel hè, eb kweetni hoelang bezig geweest. ONdertussen denk jij dan: hihi ik niet x) 5minuutjes maar wnt ik moest gewoon herhalen en ik kende het nog x)

    such as easy is it :P mr je moet er eerst wel wat aanwerke meid als je echt een uitstellerke bent ;-)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Silbermond schreef:
    Hahah dat ken ik, uistelproblemen :Y)(krul)


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik stel ook altijd uit, maar ja. :'D
    Zolang mijn taken gemaakt zijn zie ik er geen probleem in. :'D

    Voor mij was dat de laatste tijd heel normaal om om acht uur te beginnen met mijn huiswerk. Gelukkig zie ik in dat dit niet de goede instelling is en begin ik smiddags alvast aan mijn huiswerk ^^ Wat ook veel helpt is in elk gaatje dat je op school hebt, huiswerk maken. Op school moet je wel en heb je er thuis geen last meer van. En werk anders eens vooruit. Ik ben niet de beste in huiswerk, maar hoop dat je daar wat aan hebt. in ieder geval, ik leef met je mee ^^


    "Let them eat cake!"

    áltijd :X

    daar ben ik goed in, uitstellen. maar ik ben heel snel in leren en huiswerk maken, dus dat maakt voor mij niet al te veel uit =]


    We can only learn to love by loving.

    Ja, dat ken ik.
    Ik moet nu bijvoorbeeld nog 4 pagina's Duits maken, Latijn leren en Nederlands maken. ;x


    hoi, jij bent leuk.

    als ik écht iets moet doen, dan kan ik wel gewoon beginnen, anders heb ik der ook wel last van =3