• Mijn leraar liep de klas woedend uit en zei dat we op moesten rotten, dus hebben we dat maar gedaan. we hadden een blok uur van hem en het laatste uur viel uit dus was ik al om een uur vrij =] best wel chill. maar dit is al de 4e x dat hij dat doet, hij heeft de klas niet onder de controle en we waren deze les maar met de helft ;x het is fcking kansloos + we hebben morgen een PW van hem en hij heeft helemaal neits uitgelegd ;x en nu ben ik pissig

    -trouwens dit is dezelfde leraar die mijn verslag kwijt is :x-


    We can only learn to love by loving.

    heb je geen smartschool? dan kan je een berichtje sturen naar die leraar dat hij het ff uitlegd :Y)


    Cowards die many times before their deaths.

    Das wel kut!
    Maar wel tof dat je 3uur eerder vrij bent (:


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Idiotique schreef:
    heb je geen smartschool? dan kan je een berichtje sturen naar die leraar dat hij het ff uitlegd :Y)
    +nop alleen it's learning ofzo. ik ga mijn mentor mailen over zijn gedrag :3


    We can only learn to love by loving.

    Leraren zijn gewoon dom

    vorige jaar had ik een soort van bassie
    en die kon geen orde houden als die kwaad werdt werdt die helemaal rood gewoon like geweldig en later wou die ons geen les mee geven -_-' nouja heb nu wel een geweldige docent voor dat vak .

    mijn biologie docent is trouwens echt gestoort die komt als een soort wesp de klas in xD.

    MARRYMEBO schreef:
    (...)+nop alleen it's learning ofzo. ik ga mijn mentor mailen over zijn gedrag :3


    haha, ik hoop voor jou dat hij ontslagen word.


    Cowards die many times before their deaths.

    Idiotique schreef:
    (...)

    haha, ik hoop voor jou dat hij ontslagen word.
    ik hoop het ook =D


    We can only learn to love by loving.

    Dat wil ik ook:(
    Onze leraren en leraressen kun e echt niet de klas uitkrijgen,je kan zelf de klas uit als ze boos worden al is het de halve klas -.-'
    Ik heb nog nooit op de gang gestaan maar ik doe dan net wanneer hij/zij kijkt dat ik niks deed en naan het werken ben(A)
    Ik ben het lievelingetje van de meeste dus ik kom overal makkelijk van af xD
    Iedereen is me trouw op school dus my life is easy on school xD
    Alleen krijg ik echt nooit lesuitval -.-'
    Een keer was de muzieklerares ziek en toen moesten we van onze mentrix wiskunde gaan maken -.-'
    Bij ons kunnen onze mentrix of mentor kiezen of dat dan uitval word of dat we in dat lokaal met een vervanger(ze doen er alles voor die te krijgen)een vak moet gaan maken dat je mentrix of mentor zegt.
    En onze mentrix geeft aan ons wel 5 vakken waaronder wiskunde,we hebben wel echt elke dag les van haar -.-'

    Wij hebben daar smartschool voor, ook al begrijp ik er niets van :')


    All was well.

    MARRYMEBO schreef:
    (...)+nop alleen it's learning ofzo. ik ga mijn mentor mailen over zijn gedrag :3


    Die hebben wij ook. Wij hadden een leraar en die zegt in een les gemiddeld 2 keer "Nu hou ik ermee op!" en dan gaat ie toch nog verder.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    En we hebben ook nog iemand weggepest :) En dat wijf van natuurkunde kan niet goed nederlands en dan gaan we daar altijd om zeuren.
    En mijn geschiedenislerares had vandaag een string aan, dus elke keer als zij opstond lag de hele klas dubbel en zij maar vragen wat er is xD


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.