• Ik denk dat hij hier hoort, zo niet sorry!

    Story's & advies!

    Laatste tijd ben ik echt into the AU fics. En dan heb ik het over fics uit echt uitlopende fandoms. Van Harry Potter tot the vampire diaries.

    Nu heb ik 2 dingen:

    1. Nu ik weer actiever op Q ben, ben ik eigenlijk op zoek naar AU fanfics op deze website. Ik heb niet echt wensen ofzo, dus alles wat interessant voor me kan zijn, gooi maar in dit topic. Help a fanfic thirsty me out! :9~

    2. Ik ben zelf ook aan een Harry Potter AU begonnen (idee onder de spoiler.) Ik vraag me alleen af of er animo naar is hier op Q? Ik heb al zolang niets meer hier geplaatst, dus ben wel benieuwd wat nu eigenlijk veel of juist minder gelezen wordt.

    Gevlucht voor het gevaar in eigen land besluiten James en Lily Potter hun leven reizend door te brengen. Jaren later, wanneer het gevaar weer dreigt probeert hun enige zoon Harry de puzzelstukjes terug te vinden die hem leiden naar het antwoord van een vraag die hem al zo lang dwars zit. Wat is er 31 oktober al die jaren geleden echt gebeurt?

    Een AU waar Ginny iets heeft voor waardevolle dingen en waar Harry waardevol is


    Alleen maar tranen van geluk

    Oh je AU klinkt écht leuk en origineel!=3
    En wat voor een ships zoek je? of kan écht alles. Want ik heb een Mpreg Perciver verhaal (onder andere)....


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Oh je AU klinkt écht leuk en origineel!=3
    En wat voor een ships zoek je? of kan écht alles. Want ik heb een Mpreg Perciver verhaal (onder andere)....


    Ohja met Perciver maak je me wel blij (nerd). Ik kijk even op je profiel!

    En thanks! Ben echt een sucker voor Hinny (en AUs waar Jily leeft hehe)


    Alleen maar tranen van geluk

    Wel, moest je fan zijn van Teen Wolf en Shadowhunters, ik schrijf met een vriendin een crossover op Wattpad en AO3 hahaha.

    Hier is de wattpad link! c:


    soul made of stardust and chaos.

    Ik ben benieuwd naar je AU. ^
    en zelf heb ik er ook een, maar weet niet of die wat voor je is verder ken ik er weinig op Q geloof ik.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Waar kan ik jou AU vinden?:3


    You were born original, don't die as a copy.

    iwatobi schreef:
    Wel, moest je fan zijn van Teen Wolf en Shadowhunters, ik schrijf met een vriendin een crossover op Wattpad en AO3 hahaha.

    Hier is de wattpad link! c:


    Ik ga morgen kijken!

    Pylades schreef:
    Ik ben benieuwd naar je AU. ^
    en zelf heb ik er ook een, maar weet niet of die wat voor je is verder ken ik er weinig op Q geloof ik.


    Plaats hem maar! Ik heb een breed interesse vlak haha!

    SPECS schreef:
    Waar kan ik jou AU vinden?:3


    Ik heb hem nog niet online staan, maar dat komt hij denk ik wel!


    Alleen maar tranen van geluk

    Oké, hier is een poging mijn Harry Potter AU's die echt duidelijk AU zijn (en niet alleen heel lichtjes afwijken van canon, want dan zijn het er nog veel meer) op een rijtje te zetten:

    Wolfstar
    Lights all askew in the heavens

    Perciver
    I want it bad
    Every Perciver AU you (n)ever wanted
    Olismaug
    You bug me

    En dit is een verzameling Perciver one-shots, maar er staan ook een hoop AU dingen tussen, dus je zou er eventueel naar kunnen kijken: Glasses, Books & a lot of Quidditch


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Rowling schreef:
    (...)

    Ik heb hem nog niet online staan, maar dat komt hij denk ik wel!


    Laat me weten als hij online staat, wil hem graag lezen! =D


    You were born original, don't die as a copy.