• okee mensjes wie van Tokio Hotel vinden jullie het leukst en waarom?

    ennuhh nog ff dit: vinden jullie ook dat Tom minder one night stands moet hebben? of helemaal geen?

    reacties!

    (...)
    (lol) uhuh ik kan nu ook tgn men vriende of julie zeggen: gohgoohh ela ik amai ze!! ik heb met ne gast sex gehad;) (ookal is da ni waar) xD Tom wil gwn stoer overkomn ma kweet gwn da hij heel gevoelig is(A)


    Volgns mij ook (A)
    Mee eens x3

    En tom is ook degene die de vreemdste gluidjes kan maken x3

    (...)

    Volgns mij ook (A)
    Mee eens x3

    En tom is ook degene die de vreemdste gluidjes kan maken x3

    whahha die mag hij me wel is latn horn die geluidjes ( snachts in men bed(lol))


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Bij is het verschillend maar tot nu toe is het bill:
    waarom? nou hij zingt geweldig, is zichzelf, hijs natuurlijk sexy hexy, Is best wel grappig.

    Geloof je zelf dat tom aan one-night-stands doet? hij schept er gewoon over op. Een vriendin van mij heeft tom in het echt gezien(van dichtbij dus) en zij wou tom een hand geven. Nou hij was echt verlegen-_- en als ik hem was zou ik echt niet tegen iedereen zeggen over me seks leven.....

    Bij is het verschillend maar tot nu toe is het bill:
    waarom? nou hij zingt geweldig, is zichzelf, hijs natuurlijk sexy hexy, Is best wel grappig.

    Geloof je zelf dat tom aan one-night-stands doet? hij schept er gewoon over op. Een vriendin van mij heeft tom in het echt gezien(van dichtbij dus) en zij wou tom een hand geven. Nou hij was echt verlegen-_- en als ik hem was zou ik echt niet tegen iedereen zeggen over me seks leven.....



    daarom juist,,, ik zie tom er helemaal niet vooraan als ik dat zeggen mag, als je hem van dicht bij ziet is hij verlegen net wat jij zecht. maar hij is wel lowl, hij is vaak eigendunk,, maar ik denk dat hij dat allemaal zecht om aandacht te krijgen.. zo denk ik.

    Bill! Omdat Hij gwn de geilste en Mooiste en Liefste Jongen Op Aaarde is.Toen Ik heb Voor het eerst Zag Was Ik al meteen Voor hem gevallen:P


    Ice-cream Rockt more than you x3