• Hoy, dit wordt dus een van de langste verhalen ooit.

    Nou, ik heb het gevoel dat ik iedereen aan het verliezen ben, ik heb geen idee meer wie m'n beste vrienden zijn, ik heb vrienden jah, maar daar ga ik alleen op school mee om, en ik heb echt mensen nodig om 's avonds mee af te spreken en in de weekends enzo, maar die heb ik niet meer. Mn (ex-?) Bff J. is steeds maar jaloers en kwaad, ze kan het volgens mij niet opkroppen dat ze me nu zo soms eens moet delen, omdat ik nu een vriendje heb. Ik ben er jaren alleen voor haar geweest, en nu ben ik natuurlijk ook voor hem, maar ook nog steeds voor haar. Ze vertelt me alles, maar nu niet meer. Ze negeert me, sluit me buiten, al die dingen. Dan heb je A. en die praat enkel nog met me als ze een probleem heeft, voor de rest hoor ik niks van haar en op school praat ze ook bijna nooit tegen me. Dan heb je L., dat is nog de enige die ik nog m'n bf kan noemen, ze is m'n soulmate, maar met haar kan ik niet 's avonds afspreken want ze woont te ver. Ze is de enige waarvan ik nog weet dat ze er écht is. Dan heb je ook nog J. het is gewoon anders, niet meer als vroeger, hij is net als L. nog een van de enigen die ik nog heb. Maar hij woont zelfs nog vérder dan L. dus die kan me daar ook niet bij helpen. En al de rest van de vrienden die ik heb, hebben allemaal al iemand waarmee ze altijd optrekken, en ik wil er niet tussenkomen. En weet je, ik vertel dit dan allemaal aan mijn vriendje, maar ik denk niet dat hij het altijd even fijn vind om al mijn problemen te moeten aanhoren, omdat hij er zelf ook genoeg heeft.
    Ik heb ook wel heel veel last van faalangst, dus ik durf me niet meteen in een groep vreemden te gooien, dat durf ik écht écht écht niet! En mensen aanspreken is ook een probleem :')
    Ik moet echt dringend vrienden maken, want ik heb het echt moeilijk met het feit dat ik niemand meer heb. :'(
    Ik heb nog wel iemand I. waar ik mee kan optrekken. En dat gaat nog een beetje goed tussen ons, maar ik weet niet of het hetzelfde gaat zijn als vroeger, want we hebben heel veel ruzie gehad voor we mekaar niet meer spraken. En ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen.

    Probeer weer wat met je oude vrienden af te spreken. Je kan het beter nu doen, voordat je te laat bent en hun écht helemaal niet meer om je hene hebt. Er zijn natuurlijk ook nog veel andere mensen die met je bevriend willen worden maar daar moet je eenmaal op wachten -ervaring-.
    Iniedergeval, heel veel succes!


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Probeer weer wat met je oude vrienden af te spreken. Je kan het beter nu doen, voordat je te laat bent en hun écht helemaal niet meer om je hene hebt. Er zijn natuurlijk ook nog veel andere mensen die met je bevriend willen worden maar daar moet je eenmaal op wachten -ervaring-.
    Iniedergeval, heel veel succes!


    Het probleem is dat m'n oude vrienden niet meer met me willen afspreken.

    Is het zo erg da je geen vrienden hebt :X
    Ik heb geen BFF ofzo of ik heb gwn geen vriende :S
    Ni da ik het erg vind hoor, ik heb men nicht das al genoeg :Y)


    Stop wishing, Start doing..

    Dat heb ik ook hoor. Mijn vrienden wonen niet in mijn woonplaats, dus ik verveel me hier helemaal dood.
    Gelukkig bestaat het openbaar vervoer (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    JustLikeYou schreef:
    Is het zo erg da je geen vrienden hebt :X

    Uhm.. ja, dat is een kutgevoel. O_o

    ontopic: mijn echte vrienden kan ik ook maar op één hand tellen.

    Ravel schreef:
    Dat heb ik ook hoor. Mijn vrienden wonen niet in mijn woonplaats, dus ik verveel me hier helemaal dood.
    Gelukkig bestaat het openbaar vervoer (:


    Precies. Als je maar weet wie je echte vrienden zijn, en in jou geval is dat L. Dat moet je koesteren. En wat je school betreft; probeer een beetje contact te houden met je oudere vrienden en ga eens goed met ze praten. Misschien lost het zich allemaal vanzelf op tussen jullie.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2010 - 17:10 ]


    ars moriendi

    Ravel schreef:
    Dat heb ik ook hoor. Mijn vrienden wonen niet in mijn woonplaats, dus ik verveel me hier helemaal dood.
    Gelukkig bestaat het openbaar vervoer (:


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    JustLikeYou schreef:
    Is het zo erg da je geen vrienden hebt :X
    Ik heb geen BFF ofzo of ik heb gwn geen vriende :S
    Ni da ik het erg vind hoor, ik heb men nicht das al genoeg :Y)


    Nou, voor mij wel. Ik heb gewoon soms even iemand nodig waar ik volledig tegen los kan gaan en ik kom niet goed overeen met m'n nichten, so...

    Ik heb hetzelfde gehad als jij. maar geloof een ding: het komt allemaal goed <3
    Neem gewoon rustig je tijd, en probeer je toch weer wat open te stellen.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2014 - 8:25 ]

    Dat heb ik ook, soort van faalangst.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    lol daar kan ik me echt zo erg in inleven [: maar ik heb een sociale fobie, en daar is niet zoveel aan te doen. Maarja. Ik kan je er eigenlijk niet echt mee helpen, want als ik dat wel kon had ik dit probleem niet [:

    [ bericht aangepast op 11 maart 2010 - 14:53 ]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik denk dat je moet accepteren, dat je vrienden het ook niet altijd even makkelijk hebben. Misschien gaat het wel niet goed bij hun thuis, of hebben ze gewoon even een fase waar ze een beetje in de war zijn. Hoe het ook is, je moet nóóit opgeven op vriendschap. Tenzij de ander het niet wilt, want daar valt niet veel aan te doen. Maar als jouw vrienden échte vrienden zijn, willen ze jou net zo min kwijt als jij hen. (: Ik dat je het maar eens aan één of meer van je vrienden moet gaan vertellen dat je je zo voelt, en kijken hoe ze reageren. Maar op een rustige manier, waar je alléén met je vriend(en) bent. Dus niet in een gangetje op school of zoiets. (:

    Sterkte! <3

    [ bericht aangepast op 11 maart 2010 - 15:03 ]


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    JustLikeYou schreef:
    Is het zo erg da je geen vrienden hebt :X
    Ik heb geen BFF ofzo of ik heb gwn geen vriende :S
    Ni da ik het erg vind hoor, ik heb men nicht das al genoeg :Y)

    Alstublieft zeg, het is heel erg om geen vrienden te hebben. Om gewoon niemand te hebben waarvan je weet dat je bij die terechtkunt. Jij hebt je nicht, maar er zijn mensen die niemand hebben. Denk daar ook aan.


    Where there is a sea there are pirates...

    dat is inderdaad erg rot:S
    misschien moet je eens proberen met die mensen gewoon een gesprek aan te gaan, wat me niet zo eng lijkt als ik weet dat het ooit hele goede vrienden waren en misschien wordt je weer wat closer:Y)
    succes ermee!(flower)(Y)

    [ bericht aangepast op 12 maart 2010 - 20:07 ]


    The time you enjoy wasting is not wasted time.

    Poseidon schreef:
    Probeer weer wat met je oude vrienden af te spreken. Je kan het beter nu doen, voordat je te laat bent en hun écht helemaal niet meer om je hene hebt. Er zijn natuurlijk ook nog veel andere mensen die met je bevriend willen worden maar daar moet je eenmaal op wachten -ervaring-.
    Iniedergeval, heel veel succes!


    + Probeer ook eens te bedenken of de reden waarom je ex-bf nu ineens zo is beginnen doen, niet bij jezelf ligt. Ik zeg niet dat er iets met je is, helemaal niet, dus voel je niet aangevallen. Het is gewoon -ja, ik weet dat het gemeen is- dat ik en mijn vriendengroep nu ook iemand aan het buitensluiten zijn, omdat ze gewoon niet opgroeit, ze is net een kind van 10.
    Ik zeg niet dat jij zo bent, ik wil je enkel helpen, want als het zo is, dan zie je de andere kant van de zaak.
    Okay, dit klinkt misschien wel erg cru, maar als het niet van toepassing is, trek het je dan niet aan (:


    Home is now behind you. The world is ahead!