• Haaj (A)

    Juah ik wil zomenteen mijn nagels lakken maar ik ben links-handig en das kei moeilijk om met mijn rechterhand mijn linkerhand te lakken(snappen jullie het nog?)

    Dus wie weet hiervoor een oplossing?
    En kunnen jullie dat wel ; Met je andere hand dat je schrijft je nagels lakken?

    XoxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik kan dat,en jij kunt het je aanleren.
    Goede concentratie ;p

    Héél véél oefenen. (:


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Heel goed oefenen.


    This can't be the end of us.

    Iemand anders laten doen,of gewoon veel oefenen.Eerst kon ik mijn rechterhand ook niet goed(ben rechtshandig) maar nu gaat het wel,niet zo goed als links maar wel ok.Gewoon vaak doen dus.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik vraag het altijd aan me moeder als 't niet in één keer lukt :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik ben ook linkshandig maar ik probeer het gewoon.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik kan het wel,
    nou Shanice,
    moet ik je komen helpen ? (a)

    x

    Zoals vele hier zeggen, laat een ander het voor je doen, is lekker makkelijk :P
    Ik ben zelf ook linkshandig, dus ik weet hoe irritant t is :P Maar mij lukt t wel redelijk =] Nja, gewoon veel oefene ;')


    Inspiration can hit you any time

    Je meot gewoon oefenen. Bij mij gaat het ook moeilijk.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik kan dat - lakt al 2 jaar áltijd haar nagels-
    Maar aangezien jij het niet kan.. neem een makkelijk iets om je nagels te lakken (dus niet 10 kleuren op 1 nagel) en neem er dan de tijd voor x) of vraag iemand natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2009 - 21:54 ]

    Beaver schreef:
    Heel goed oefenen.


    we've only said goodbye with words