• Hallo, lieve quizlettertjes, we gaan even een rechtszaak beginnen!

    Dit zijn de huisregels
    1. er wordt niet gescholden/gediscrimineerd enzovoort
    2. Kijk naar beide kanten van het verhaal, dus ben niet voor Tom, en ook niet voor de 4 Franse meiden
    3. Geef je eigen mening, laat je niet beïnvloeden door de andere


    We kijken onder andere naar de volgende punten.
    1. Heeft Tom Kaulitz het recht om te slaan?
    2. is een rechtszaak echt wel nodig?
    3. Wat voor straf zou jij uitdelen? (beide partijen)
    4. Wie is er volgens jou verkeerd?

    ik heb nog eens goed zitten denken: in een interview met de Les Afghans on tour, zeiden ze dat ze fans waren.. maar waarom zou je, als je fan bent van Tokio hotel de gitarist 5 jaar in de gevangenis willen?

    en, heeft Tom Misschien iets te maken met de stalking bende, ik neem aan dat ze niet voor niks hun familie en vrienden gaan bedreigen?



    hoe zou jij dit oplossen?

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 15:37 ]

    1. Heeft Tom Kaulitz het recht om te slaan?
    Ja, naar alle stalkingen, bedreigingen en vernielen aan zijn auto zeker.
    2. is een rechtszaak echt wel nodig? Nee, die meiden moet gewoon uit zijn buut blijven.
    3. Wat voor straf zou jij uitdelen? (beide partijen) De meiden taakstraf voor de begreigingen en shit, en Tom een kleine boete ofzo.
    4. Wie is er volgens jou verkeerd? Beide. Tom mag niet slaan, maar die meiden hebben nog veel meer dingen gedaan die volgens mij echt niet door de beugel kunnen.
    @Jou puntjes.
    1) Haha, daar heb je gelijk in. Het antwoord weet ik eigenlijk ook niet...
    2) Misschien... Maar misschien wilden ze op die manier zijn aandacht trekken? Negatieve aandacht is nog steeds aandacht. Of inderdaad, heeft hij er verkeerd op gereageert ofzo.
    Ik weet het allemaal niet (:

    1. Heeft Tom Kaulitz het recht om te slaan?
    Eigenlijk, nee. Want anders zou dit hele gedoe er niet geweest zijn. Hij had gewoon een contactverbod aan moeten vragen.
    2. is een rechtszaak echt wel nodig? Om eerlijk te zijn. Ja, want dan weet iedereen nu ook wat die meiden doen, en tja, iedereen ziet wel dat de schuld éigenlijk bij de meiden ligt, en niet bij hem.
    3. Wat voor straf zou jij uitdelen? Voor Tom een boete, maar voor die meiden taakstraf en ik zou ze een contactverbod opleggen.
    4. Wie is er volgens jou verkeerd? De meiden allereerst, en die hebben dan ook de grootste schuld. Maar Tom een klein beetje, voor het slaan.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    1. Heeft Tom Kaulitz het recht om te slaan?
    Ja, ik ken mensen die veel verder zouden zijn gegaan dan slagen.
    2. is een rechtszaak echt wel nodig?
    Een beetje overbodig vind ik. Er wordt elke dag wel zoveel keer gevochten ergens op straat, moesten ze elke keer de mensen die slagen naar de rechtbank gaan komen had ik daar ook al gezeten door het slagen van een vriend.
    3. Wat voor straf zou jij uitdelen? (beide partijen)
    Tom# Een boeten en misschien een taakstraf ofso -ook al is dat laatste al een beetje te veel voor een mep Oo- Franse meisjes# Een boeten, straatverbod, taakstraf.
    4. Wie is er volgens jou verkeerd?
    De meisjes.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 15:50 ]

    Verplaatst naar de band. :Y)


    Let the Night embrace you

    Gewijzigd

    V
    V
    V
    V

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 16:28 ]


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    TeamEdward schreef:
    We kijken onder andere naar de volgende punten.
    1. Heeft Tom Kaulitz het recht om te slaan?
    Nee, hoort er bij als je beroemd ben dat je gestalkt wordt, en je mag zoiezo niet slaan je zou naar de politie kunnen gaan ofzo
    2. is een rechtszaak echt wel nodig?
    Nee, ik bedoel hoeveeljongens geven wel niet een een mep aan een meisje gegeven andersom ook, maar die krijgen ook geen rechtszaak toch?? Het is dus gewoon omdat zen beroemd zijn
    3. Wat voor straf zou jij uitdelen? (beide partijen)
    Tom: Een taakstraf en een boete Meisjes: Boete contact verbod en eventueel als de auto beschadigt is een schade vergoeding
    4. Wie is er volgens jou verkeerd?
    Allebij,, Tom had niet mogen slaan, maar de meisjes hadden ze niet mogen stalken


    4. Wie is er volgens jou verkeerd?


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    1. Heeft Tom Kaulitz het recht om te slaan?
    Nee. Hij moest maar naar de politie zijn gegaan of zo, maar moest zelf niet beginnen aanvallen.
    2. is een rechtszaak echt wel nodig?
    Ja, moest een ander iemand aanvallen zou die ook een proces aan zijn been krijgen. Dus Tom heeft het zelf gezocht en nu wordt er tenminste een wat duidelijkheid geschept over de relatie tussen Tokio hotel en die meidenbende. En kunnen ze voor een oplossing gaan zoeken. De 'stalking' zal men nu ook eens kunnen bekijken.
    3. Wat voor straf zou jij uitdelen? (beide partijen)
    Contactverbod voor die meiden en een taakstraf voor Tom of een boete.
    4. Wie is er volgens jou verkeerd?
    Ze zijn allebei in fout. Die meiden moeten hem niet stalken, maar hij moest die ene niet geslaan hebben.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    1. Heeft Tom Kaulitz het recht om te slaan?Niemand heeft het recht om te slaan, ook al ben je ster en wordt je gestalkt door diezelfde persoon. Eigen rechter spelen is verboden.
    2. is een rechtszaak echt wel nodig? Ja, stalken is verboden, en slaan mag ook niet.
    3. Wat voor straf zou jij uitdelen? (beide partijen) Meisjes straatverbod, Tom de bak in.
    4. Wie is er volgens jou verkeerd? Ze zijn beide verkeerd.

    Toen ik het artikel las moest ik zo hard lachen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik ga niet zeggen wat voor straf hij wel of niet verdiend want ik ben geen rechter maar ik vind dat hij die meisjes niet had moeten slagen.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 16:44 ]

    1. Heeft Tom Kaulitz het recht om te slaan?
    Nee, ik vind van niet. Op het moment dat hij slaat, is hij net zo fout als die meisjes.
    2. is een rechtszaak echt wel nodig?
    Ik denk het wel, aangezien het behoorlijk uit de hand is gelopen.
    3. Wat voor straf zou jij uitdelen? (beide partijen)
    Tom; een taakstraf.
    Meisjes; Boete, taakstraf, contactverbod.
    4. Wie is er volgens jou verkeerd?
    Doordat Tom haar heeft geslagen, zijn beide partijen fout.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 16:32 ]


    Protège moi de mes désirs.

    Irgendwann schreef:
    1. Heeft Tom Kaulitz het recht om te slaan?
    Ja, ik ken mensen die veel verder zouden zijn gegaan dan slagen.
    2. is een rechtszaak echt wel nodig?
    Een beetje overbodig vind ik. Er wordt elke dag wel zoveel keer gevochten ergens op straat, moesten ze elke keer de mensen die slagen naar de rechtbank gaan komen had ik daar ook al gezeten door het slagen van een vriend.
    3. Wat voor straf zou jij uitdelen? (beide partijen)
    Tom# Een boeten en misschien een taakstraf ofso -ook al is dat laatste al een beetje te veel voor een mep Oo- Franse meisjes# Een boeten, straatverbod, taakstraf.
    4. Wie is er volgens jou verkeerd?
    De meisjes.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    1. Heeft Tom Kaulitz het recht om te slaan?
    Ja, die meisjes lokten het uit. En als ze bedreigd werden, vind ik het al goed van hem dat hij het zover liet komen tot hij sloeg.
    2. is een rechtszaak echt wel nodig?
    Nee, is niet erg nodig. Die meisjes zitten fout, maar Tom ook wel een beetje door te slaan. Een rechtzaak vind ik toch wel een beetje overbodig.
    3. Wat voor straf zou jij uitdelen? (beide partijen)Tom: Schadevergoeding.
    Franse meisjes: Straatverbod.
    4. Wie is er volgens jou verkeerd?
    Die Franse meisjes, die hebben het -vind ik- zelf uitgelokt.

    1. Heeft Tom Kaulitz het recht om te slaan? Aan de ene kant begrijp ik hem wel, ik zou ook gek worden van die stalkers. Maar aan de andere kant, het was ook fout.
    2. is een rechtszaak echt wel nodig? Nou, nee ik vind van niet. Die stalkers doen het misschien voor aandacht.
    3. Wat voor straf zou jij uitdelen? (beide partijen) Stalkers: Contactverbod.
    Tom: ehm, vergoeding of zo.
    4. Wie is er volgens jou verkeerd? De meiden, ze hadden gewoon niet zijn familie moeten bedreigen en hem moeten stalken. Dan lok je het wel heel erg uit. En stiekem had Tom niet moeten slaan, maar bij zoiets was bijna iedereen zijn zelfbeheersing verloren, ik ook.

    @ jouw punten;
    1. Ja, dat is wel heel raar xd. Als fan zou ik niet willen dat mijn idool de cel in moet gaan xd.
    2. Ik denk dat het gewoon doorgedraaide fans zijn. Die heb je echt, dus Tom heeft er niet echt iets mee te maken denk ik.


    you're my favourite part of the day ~

    1. Heeft Tom Kaulitz het recht om te slaan?
    Nee, hij had die meiden gewoon moeten negeren en hun de rug moeten geven. Bovendien, het slaan was geen zelfverdedeging.
    2. is een rechtszaak echt wel nodig?
    Ja, maar de aandacht er omheen niet.
    3. Wat voor straf zou jij uitdelen? (beide partijen)
    Allebei een taakstraaf, misschien een boete.
    4. Wie is er volgens jou verkeerd?
    Allemaal, die meiden hadden niet moeten stalken etc en Tom moet niet zo snel met zijn handjes wapperen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    is dit nou echt zo belangrijk om er een hele rechtszaak van te maken ? dat is alleen maar omdat ie toevallig beroemd is en dat aandacht trekt. het beantwoorden van de vragen is niet eens nodig, denk ik. :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.