• Hallo, lieve quizlettertjes, we gaan even een rechtszaak beginnen!

    Dit zijn de huisregels
    1. er wordt niet gescholden/gediscrimineerd enzovoort
    2. Kijk naar beide kanten van het verhaal, dus ben niet voor Tom, en ook niet voor de 4 Franse meiden
    3. Geef je eigen mening, laat je niet beïnvloeden door de andere


    We kijken onder andere naar de volgende punten.
    1. Heeft Tom Kaulitz het recht om te slaan?
    2. is een rechtszaak echt wel nodig?
    3. Wat voor straf zou jij uitdelen? (beide partijen)
    4. Wie is er volgens jou verkeerd?

    ik heb nog eens goed zitten denken: in een interview met de Les Afghans on tour, zeiden ze dat ze fans waren.. maar waarom zou je, als je fan bent van Tokio hotel de gitarist 5 jaar in de gevangenis willen?

    en, heeft Tom Misschien iets te maken met de stalking bende, ik neem aan dat ze niet voor niks hun familie en vrienden gaan bedreigen?



    hoe zou jij dit oplossen?

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 15:37 ]

    1. Heeft Tom Kaulitz het recht om te slaan?
    Ja, ze lokten het uit. Ze zijn veel te ver gegaan. Ik bedoel; wat zouden zij hebben gedaan als hun familie bedreigt werd met messen?
    2. is een rechtszaak echt wel nodig?
    Nee, ik vindt van niet
    3. Wat voor straf zou jij uitdelen? (beide partijen)
    Ik vindt dat die meiden een taakstraf ofso moeten krijgen. en Tom heeft trouwens al een boete betaald, nog een rede dat verdere aanklachten overbodig zijn
    4. Wie is er volgens jou verkeerd?
    De meiden, het schokt egt als je leest wat ze hun allemaal hebben aangedaan.


    Life's a journey, not a destination

    1. Heeft Tom Kaulitz het recht om te slaan?
    Eigenlijk niet, maar als ik Tom was had ik hetzelfde gedaan. Ze hebben hem jaar lang gestalkt en alles en dan vind ik dat ze wel een keer hun lesje mochten leren.
    Het is al knap dat hun het zolang hebben volgehouden en wat ik niet snap is, waarom zou hij voor slaan in de gevangeniss moeten en als er op school geslagen word bijv. niet?
    2. is een rechtszaak echt wel nodig?
    Ik vind van wel, ik vind dat die meiden wel iets moeten krijgen, want bedreigen gaat wel erg ver en vooral familie van een band bedreigen die ze niks hebben aangedaan (de band ook niet) Maar de familie hoort een prive leven te hebben.
    Bedreigen gaat altijd te ver en daar word altijd wat op gedaan,je weet niet wat voor bedreiging en of ze het doen,maar je moet er wel wat tegen doen.
    3. Wat voor straf zou jij uitdelen? (beide partijen) Ik weet niet wat voor straf erop staat als je iemand bedreigd maar ik zou zeggen: taakstraf en niet zo'n kleintje ook. Boete. en ze laten tekenen voor : niet meer in de buurt komen en alles bij de band.
    Tom kan wel ene boete krijgen want slaan is ook onterecht.
    4. Wie is er volgens jou verkeerd?
    De meiden. De band heeft ze niks aangedaan en ze hebben opeens zo'n groepje opgericht.
    Oke iedereen begrijpt dat je bij de band wilt zijn en ze wilt zien,maar bedreigen en stalken en alles wat ze hebben gedaan is wel tever gegaan.
    En dan ook nog het lef hebben om sigarret op zo'n dure auto uit te drukken gaat wel tever, bij zoiets kan je je woede niet meer bedwingen.
    Tom heeft maar 1 ding gedaan wat niet mag,die meiden veel meer dingen.

    zo heel verhaal maar mijn mening is eruit:P

    [ bericht aangepast op 20 dec 2009 - 12:39 ]

    1. Heeft Tom Kaulitz het recht om te slaan?
    ja
    2. is een rechtszaak echt wel nodig?
    nee, dik overdreven.
    3. Wat voor straf zou jij uitdelen?
    tom in de gevangenis. :D
    4. Wie is er volgens jou verkeerd?
    allebei.


    AAP

    drieastrid schreef:
    1. Heeft Tom Kaulitz het recht om te slaan?
    ja
    2. is een rechtszaak echt wel nodig?
    nee, dik overdreven.
    3. Wat voor straf zou jij uitdelen?
    tom in de gevangenis. :D
    4. Wie is er volgens jou verkeerd?
    allebei.

    Th hater?


    .

    1. Heeft Tom Kaulitz het recht om te slaan?
    Ja, Als ze je overal volgen overal daar wordt je toch zot van. En als ze dan ook een sigaret uitduwen op zijn auto, ik begrijp dat, ik zou wss juist hetzelfde doen =)
    2. is een rechtszaak echt wel nodig?
    Nee, kost alleen maar geld :X
    3. Wat voor straf zou jij uitdelen? (beide partijen)
    Ik zou zeggen dat die meisje uit Tom zijn buurt moesten blijven.. En voor Tom geen gevangenis..
    4. Wie is er volgens jou verkeerd?
    Die 4 trutten (A)


    Stop wishing, Start doing..

    Ze doen zich voor als fans, ze willen hem gwn de gevangenis in hebben, het zijn dikke haters.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    WOEESHH schreef:
    Ze doen zich voor als fans, ze willen hem gwn de gevangenis in hebben, het zijn dikke haters.

    Idd, denk het ook.


    .