• Serieus,
    Ik zit er zo hard door. Moet nu nog een derde ongeveer van de leerstof voor mijn nederlands examen gaan leren en morgenochtend een deel van mijn esthetica. Dat wil dus zeggen dat ik rond 00u ga slapen en om 4u30 al weer uit mijn bed mag. En komt daar nog eens bij dat ik me echt kut voel door een stomme en hatelijke ruzie met een jongen die ik graag zie. Argh, het wordt me toch echt wel even te veel. --'

    Nog mensen die veel te leren hebben? En bedankt om te lezen :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik hoop voor je dat alles goed komt ;o

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 22:50 ]

    Woensdag namiddag moest ik meergalang leren en dan gaan mijn examens nog niet goed. Maar gisteren moest ik maar 1:30 leren, want we hebben morgen alleen Aardrijkskunde :3


    All was well.

    Ik leerde de voorbije week elke dag tot 4 uur iin de nacht ;s
    En om 7 moest ik al opstaan, maar voor ik ging slapen moest ik dan mijn tas pakken, douchen, haar doen, zodat ik het 's morgens niet hoef te doen. Dus sliep ik elke nacht amper 2 uur. Ziek gewoon (':
    Maar dan heb ik tenminste goede examens.

    En oei ;s
    Veel succes met die jongen..


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik moet in het weekend economie leren en maandag biologie en fysica, dat is best wel veel x_x
    Maar, veel succes jij! Je slaat je er wel door!


    Never run out of reasons to smile...

    Dat is niet leuk. ><
    Het langste dat ik tot nu toe moest leren was tot half negen 's avonds. En dan in de weekends kan ik het meer verspreiden. Dus dat valt dan wel mee.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fragile schreef:
    Ik hoop voor je dat alles goed komt ;o


    Alis volat propriis.

    Ik heb donderdag van 1 uur in de middag tot 1 uur 's nachts zitten leren en 's ochtends om 5 uur nog opgestaan.
    En raad eens, ik heb zowizo een buis > <


    Some people make the world special just by being in it

    Het is precies moeilijke leerstof, als je ze lang leert. =D ik leer maar 2/3 uurtjes per dag, intotaal. :x
    Maar veel geluk met je examens & ik hoop dat het goed komt met die jongen. =]


    None but ourselves can free our minds.

    Jha --'
    Maarre sterkte (:


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ik ook =3
    ik wens jou in ieder geval succes!

    ik moet morgen heel de dag door leren want maandag heb ik wiskunde en echt het lukt me gewoon niet meer. maar dat van jou is erger :f
    sterkte<3


    Cowards die many times before their deaths.

    Ik moet ook veel leren, maar ik ben er nog niet aan begonnen. :')

    Ik niet, mijn pww is voorbij :Y)

    UNCOMMON schreef:
    Ik niet, mijn pww is voorbij :Y)

    Heb jij even geluk zeg :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nah, het valt mee. Ik moet gewoon een hoog cijfer ervoor halen.


    Destroy what destroys you.