• Ja guys, ik zoek 5 of 10 van DEZE tijdschriften.
    Ik betaal er gewoon voor natuurlijk, verzendkosten ook, maar ik kan hier in Amsterdam er niet bij komen. Daarom wil ik jullie allemaal vragen, en vooral de belgen, om te kijken of jullie hieraan kunnen komen?
    xx!

    Ik heb die eigenlijk nog nooit gezien, sorry.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    nog nooit gezien:X


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Oh, ik heb daar 1 van =3
    Wel in het frans, uit Frankrijk dus :'D
    Maar, in een krantenwinkeltje in de buurt lag er nog een nieuw exemplaar in het Frans dacht ik ;x


    Never run out of reasons to smile...

    Nog nooit gezien :X


    Stop wishing, Start doing..

    Ja echt? o.o
    Als je er een paar voor mij te pakken zou kunnen krijgen ben ik je echt super dankbaar!
    Dan overleggen we via pb wel hoe en wat kwa geld.

    Cherished schreef:
    Ja echt? o.o
    Als je er een paar voor mij te pakken zou kunnen krijgen ben ik je echt super dankbaar!
    Dan overleggen we via pb wel hoe en wat kwa geld.

    Maar, wil je 5 dezelfde of 5 verschillende?


    Never run out of reasons to smile...

    Kan je die niet vanaf internet bestellen ofzo?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hannahisleuk schreef:
    (...)
    Maar, wil je 5 dezelfde of 5 verschillende?

    Van die ik net linke 5 dezelfde. Als er meer specials zijn, moet ik even met het Team overleggen aangezien het geld me niet op mn rug groeit.
    :/

    En nee via 't internet kan ik niets vinden.

    Cherished schreef:
    (...)
    Van die ik net linke 5 dezelfde. Als er meer specials zijn, moet ik even met het Team overleggen aangezien het geld me niet op mn rug groeit.
    :/

    En nee via 't internet kan ik niets vinden.

    Hmm, toen ik ging lag er nog maar een exemplaar ;x
    En dat was volgende week.
    Maar, dinsdag ga ik er misschien langs, als er nog liggen neem ik ze voor je mee! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Super!

    Ik kan wel niets beloven, maar ik zal mijn best doen! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Als ik woensdag door het stad loop, ga ik anders eens in enkele krantenwinkeltjes binnenlopen om te kijken of ze het liggen hebben. En dan laat ik wel wat weten (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Jullie zijn geweldig <3

    Ik woon zelf in België maar ben dat boekje nog niet tegen gekomen,ben er namelijk zelf naar op zoek (:


    I need you like a heart needs a beat

    Je kunt ze toch gewoon bestellen op die site?


    Life is hard and then we die