• Om te leren: Bio, Wiskunde, Ak en engels... dus moet ik nu nog even 2 uur wakker blijven en dan mijn moeder proberen te overtuigen dat ik echt heel ziek ben:X
    meestal werkt hem...(A)
    wie doet dat ook wel eens (ik heel vaak dus...):P

    In de 3e had ik zoveel gespijbelde uren daardoor :') Maar achteraf heb ik wel geleerd dat dat eigenlijk geen oplossing is.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik verslaap me dan altijd. Of ik zeg dat ik me niet goed voel, dan is mijn mama even boos en dan doet die keivriendelijk.
    En ze schrijft ook nooit briefjes, die lapt alles gewoon aan haar laars, dus het is echt grappig hoeveel keer ik al niet op school ben geweest enzo. En hoeveel keer ik al te laat ben gekomen en nog nooit strafstudie heb gehad daardoor.
    Al minstens 30 keer, nog NOOIT strafstudie.


    Where there is a sea there are pirates...

    Hihi, ik herken mezelf van twee jaar terug in jou, in 3vwo dit ik dit heel vaak. Zelfs zo extreem dat ik 's nachts mijn wekker zette, naar beneden ging om nep-kots te maken van eiersalade en soja-saus, dat goedje over mijn bed te strooien, neptranen tevoorschijn halen en hoppa naar mijn ouders' kamer. "Mama, ik voel me echt niet lekker, ik heb gekotst."
    Met (nep)kots lukte het me altijd. Hoewel ik het maar zelden deed anders was het niet meer geloofwaardig. Achteraf had ik altijd heel veel spijt dat ik toetsen mistte, ik vond het vreselijk om thuis te zitten wetende dat mijn klasgenootjes bezig waren met een proefwerk. En bovendien moest ik het allemaal inhalen (ik las ergens dat scholieren die een proefwerk inhalen gemiddeld lager scoren dan de leerlingen die het op tijd maken).

    Conclusie: het helpt echt niet! Maar ik snap je wel hoor.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2011 - 23:52 ]


    Here & Now

    Zoiets heb ik nooit gedaan. Dan deed ik liever de toetsen mee hoor =). Ik wil geen dag school missen omdat je het dan toch allemaal moet inhalen en overschrijven.


    If you had never come out of the blue, I would've stay