• Ik weet niet of hier iets aan te doen valt, dus sorry als jullie dit bericht voor niets hebben gelezen! :$

    Ik zie de laatste tijd steeds vaker, van die vieze foto`s bij ''laatste uitkomst''.
    Bij voorbeeld bij Twincest stories, dan zie je Bill en Tom opeens naakt tegen elkaar aan liggen.
    Of bij vampier stories, dan zie je opeens helemaal bebloedde mensen.

    (Ik heb trouwens niets tegen dit soort verhalen hoor.;))

    Maar het is gewoon heel onprettig om naar zo een foto te moeten kijken, als je iets aan het schrijven bent en dus niet naar een andere pagina kan.

    Kan er een filter voor komen of zoiets? :$

    Bedankt voor het lezen!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Hm, ik heb er geen last van.


    Brubl

    Ik denk dat er weinig mensen zijn die dit vinden. Althans, zo schat ik de situatie in. Lijkt mij een beetje overbodig, maar ik snap wat je bedoelt. Zo zie je maar, er zijn verhalen in alle soorten en maten.
    Ik heb er geen last van, tenminste.

    [ bericht aangepast op 13 dec 2009 - 21:06 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    undercover schreef:
    Hm, ik heb er geen last van.


    when words fail, music speaks.

    Ik denkt dat het moeilijk word daar een filter voor te maken. Maar ik ben van plan bloederige foto's te gaan gebruiken. Éen heb ik er zelfs al gebruikt.

    Daarom zijn de stories nu ook voor 16+.


    I live for the applause, you will die for it.

    ik let er eigenlijk niet op.


    So far away..

    Je hoeft er niet na te kijken dan zie je het ook niet,mij valt het in iedergeval nooit op.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    undercover schreef:
    Hm, ik heb er geen last van.


    Just a simple "I love you" (:

    undercover schreef:
    Hm, ik heb er geen last van.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    nee, want die foto's maken het hoofdstuk juist duidelijker, dan weet je waarover het gaat. Het is genoeg, vind ik, dat je een leeftijdsadvies kunt geven.

    Kopieer wat je geschreven hebt en vernieuw? Sorry maar ik denk dat het vrijwel onmogelijk is om zo'n filter in te stellen en niet veel mensen hebben er last van...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Als het echt héél goor is mag je het melden aan ons. :]


    Let the Night embrace you

    Joker schreef:
    Ik denkt dat het moeilijk word daar een filter voor te maken. Maar ik ben van plan bloederige foto's te gaan gebruiken. Éen heb ik er zelfs al gebruikt.

    Daarom zijn de stories nu ook voor 16+.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Snake schreef:
    Als het echt héél goor is mag je het melden aan ons. :]

    Oké, bedankt!

    Mag hier een slotje op? (flower)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Dan hou je toch je hand ervoor, of kijk je er toch niet naar?


    your eyes are like stars in the night.

    undercover schreef:
    Hm, ik heb er geen last van.
    En buiten dat kan je op word schrijven en je kijkt naar de tekst niet naar de foto's.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.