• De stelling van vandaag luidt:
    Stretchen voor het sporten geeft geen duidelijke vermindering van het risico op blessures.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Let the Night embrace you

    Ik denk het wel, want het helpt om je spieren op te rekken en op te warmen. Opwarmen voordat je gaat sporten is heel belangrijk, want dat vermindert blessures.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik stretch nooit voor het dansen, maar na het joggen ofzo wel + we moeten immer stretchen van de LOleerkrachten dus tzal wel waar zijn zkr x)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Stretch als in rek en strek.Ja dat zocht er voor dat je minder snel blessures krijgt,over het algemeen dan. Mijn zus doet de opleiding fisiotherapie en zij heeft me dat laats nog gezecht(ik had spierpijn van gym).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    i have no clue maar ik weet wel dat het even lekker is om te doen voor een wedstrijd zodat je teminste het gevoel hebt dat je goed warm bent :P


    you were born original don't die as a copy

    Opwarmen is leuk. ;p
    En ik denk toch van wel, want dan bereid je je spieren tenminste voor op hardere inspanningen.


    Where there is a sea there are pirates...

    Weet niet, is er onderzoek naar gedaan dan?


    Life is hard and then we die

    Ojawel. Oneens!


    Never run out of reasons to smile...

    Voor mij wel; dus oneens. :Y)

    Oneens

    het helpt echt super goed.

    Ik denk dat er veel zijn die de geen in de vraag over het hoofd zienxD


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    oneens

    Eens.
    Niemand weet nog of strechen nou goed of slecht is, zelfs gymdocenten, topsporters en sportleraren twijfelen eraan -want het schijnt niet goed te zijn om koude spieren te gaan rekken,ofzo- en aangezien ik dat logisch vind klinken ben ik het met de stelling eens. :]

    [ bericht aangepast op 14 dec 2009 - 15:48 ]


    hoi, jij bent leuk.

    Oneens.
    Aangezien je het bij veel sporten moet doen. Alleen heb ik er een bloedhekel aan. Domme bewegingen die ik bij boogschieten moest doen. Maarja, anders ging mijn arm kapoet x'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik weet het eigenlijk niet. Ik stretch zelf nooit en ik heb ook nog nooit een blessure gehad. Dus ik zou het niet weten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik weet het eigenlijk niet.


    Just a simple "I love you" (:

    Misguided schreef:
    Ik weet het eigenlijk niet.


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step