• Awesooooooooooome.

    Mah verslag in het kort;
    Gister ging ik dus met Gwen(=Sweetpresea) naar escape the fate in de Melkweg. We stonden echt héél dichtbij, alleen helaas ook dichtbij de pit, waardoor we de hele tijd geduwd werden. Maar in ieder geval, er waren twee bands waarvan een nederlandse en Deaf Havana. En voor ons stond een hele leuke jongen met een blokjespet. Toen schreeuwde de zanger van Deaf Havana dat hij iedereen aan de zijkanten wou, dus werden we helemaal platgedrukt waardoor ik struikelde en in de armen van de gast met de blokjespet viel. -kwijl- De eerste band, de nederlandse was alléén maar geschreeuw. But Deaf Havana was echt awesome. But oké, toen Etf éindelijk begon ging iedereen schreeuwen, en escape the fate was écht goed, en Craig was suuuuuuuuuuper hawt. Bryan ook, en Max al helemaal. De drummer was ook koel want toen hij zijn drumstokjes wou gooien ging hij een beetje met ons dollen door de hele tijd heen en weer te lopen, ons te laten schreeuwen maar dan die stokjes niet gooien. Helaas gingen ze niet zo heel lang spelen. At the end, toen ik en Gwen naar buiten liepen stond de blonde gitarist bassist van Deaf Havana buiten cd's te verkopen, en vroeg of we er een wouden, but we said no. Toen we bij de brug zeiden toen bedacht ik me dat we er misschien ook een kus bij konden krijgen. En dus liepen we terug om er een te halen. Gwen tikte hem toen aan, waarna ze vroeg of we een cd + een kus mochten. En toen kregen we allebei een kus op onze wangen want wij waren een van de weinigen die een cd kocht
    :9~:9~:9~:9~

    [ bericht aangepast op 14 dec 2009 - 16:57 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Leeeukkk


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Waarom was ik daar niet om jou plat te drukken =[


    We can only learn to love by loving.

    @ Rwayda
    Haha KOEEEL ;'D [/jaloers] But nja, ik kreeg een zoen ^^ en ik moest je de groeten doen van Renée alleen herkende ik je niet of ik zag je gewoon helemaal niet xd


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ICHLIEBEROSE
    nu dat eruit is;;;

    ik wou daar ook zijn, maar ik had liever Ronnie gehad wat ik vind Craig een zeug _O_

    ICHLIEBEBO schreef:
    @ Rwayda
    Haha KOEEEL ;'D [/jaloers] But nja, ik kreeg een zoen ^^ en ik moest je de groeten doen van Renée alleen herkende ik je niet of ik zag je gewoon helemaal niet xd


    een zoen van de gasten van DH? of van ETF? maakt niet uit wie, want nu is het mijn beurt [/jaloers] x'D
    haha ik weet ook niet of je me had gezien, maar dan heb ik de groetjes nu lekker gekregen, ghehe :'P


    bla bla bla

    en ik val nu niemand aan ofseu, maar dat je kan Craig niet met Ronnie verglijken, ze hebben alle 2 verschillende stemmen en Ronnie heeft het voor zichzelf toch wel een beetje verkloot (ja ik vind Ronnie ook nogsteeds super goed, dus ik heb zeker niets tegen hem) maar het is moeilijk om zoiets over te nemen, want je weet niet hoe fans reageren en toch vind ik dat Craig dat echt goed heeft gedaan. Ik vind ze alle 2 goed dus het boeit me niet :'P


    bla bla bla

    RwaydaROCK schreef:
    en ik val nu niemand aan ofseu, maar dat je kan Craig niet met Ronnie verglijken, ze hebben alle 2 verschillende stemmen en Ronnie heeft het voor zichzelf toch wel een beetje verkloot (ja ik vind Ronnie ook nogsteeds super goed, dus ik heb zeker niets tegen hem) maar het is moeilijk om zoiets over te nemen, want je weet niet hoe fans reageren en toch vind ik dat Craig dat echt goed heeft gedaan. Ik vind ze alle 2 goed dus het boeit me niet :'P

    Ja maar dan nog, je kan toch die ene liever hebben dan de andere? Dat is niet vergelijken hé, dat is gewoon Craig's stem of eender wat niet leuk vinden of juist die van Ronnie of zo.

    RwaydaROCK schreef:
    (...)

    een zoen van de gasten van DH? of van ETF? maakt niet uit wie, want nu is het mijn beurt [/jaloers] x'D
    haha ik weet ook niet of je me had gezien, maar dan heb ik de groetjes nu lekker gekregen, ghehe :'P

    DH. ='3 Al had ik toch stiekem wel liever een zoen van ETF ^^ Maar toch há i got a kiss from a famous duuuuuuude ;'3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Shenanigan schreef:
    (...)
    Ja maar dan nog, je kan toch die ene liever hebben dan de andere? Dat is niet vergelijken hé, dat is gewoon Craig's stem of eender wat niet leuk vinden of juist die van Ronnie of zo.

    Ronnie was wel een stuk cooler dan Craig, en Ronnie's stem paste ook meer bij de band, but ja. We'll have to take enough with Craig ^^ Maar craig is stiekem wel lekkuuuur hoor ;'3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ICHLIEBEBO schreef:
    (...)
    Stiekem was Ronnie ook wel beter heur. But ja, we moeten het doen met Craigo. ;3

    Haha nou ik niet, ik ga gewoon niet meer de volgende keer. xD

    En ik stond linksboven.

    RwaydaROCK schreef:
    en ik val nu niemand aan ofseu, maar dat je kan Craig niet met Ronnie verglijken, ze hebben alle 2 verschillende stemmen en Ronnie heeft het voor zichzelf toch wel een beetje verkloot (ja ik vind Ronnie ook nogsteeds super goed, dus ik heb zeker niets tegen hem) maar het is moeilijk om zoiets over te nemen, want je weet niet hoe fans reageren en toch vind ik dat Craig dat echt goed heeft gedaan. Ik vind ze alle 2 goed dus het boeit me niet :'P

    Nou :')
    Ik vind Craig echt niet goed, heb ik gemerkt. En een goeie zanger is wel een must om van een band te kunnen houden wat betreft muziek. Ronnie kwam er altijd makkelijk bovenuit. Daarnaast was hij van zichzelf al lijp, en hoeft hij niet zn broek expres kapot te maken bij zn knieën om er 'cool' uit te zien :'D [ik vond dat echt een no go, maar oke, detail, maar trauma met andere mensen die dat ook deden :')]
    En daarnaast was niet alles ronnie's schuld. Max heeft er ook een boel aan bijgedragen. Daarom kon ik me ook maar nauwelijks inhouden toen hij naast me stond in 't cafe. Maar oke, forgive en forget, ik ga niet meer naar ETF.

    @ Tara
    Gaaaaaaaaaaaast dan heb ik je misschien wel gezien o.o want ik keek de hele tijd naar boven xd


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ICHLIEBEBO schreef:
    (...)
    Wie niet? (nerd) De volgende keer ga je gewoon mee Annissa ='3

    Daar houd ik je aan (cat)

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Daar houd ik je aan (cat)

    Jij moet mee naar deaf havanaaaa (nerd) Dan ga ik weer een kusje vragen (cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    ICHLIEBEBO schreef:
    (...)
    Jij moet mee naar deaf havanaaaa (nerd) Dan ga ik weer een kusje vragen (cat)

    :$ Die ken ik [nog] niet, hahahah.
    -voelt zich dom-